bykua4 Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam. Mam następujący problem z klimą. Zacząłem ostatnio ją reanimować i tak: Najpierw sprawdzenie błędów: 5.1 (G17) czujnik temp przód ciągła przerwa. 15.7 klapa powietrza czasem blokowana 18.3 napięcie dmuchawy świeżego powietrza sporadyczne 22.1 wył. wysokiego ciśnienia gazu klimat. ciągła przerwa Dodam tylko, że został założony nowy wentylator klimy, przewody pod wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu ( to chyba yen w chłodnicy klimy) zostały doprowadzone i podłączone, klima została podłączona pod maszynę w serwisie, odzyskano trochę czynnika, zrobiono test próżni, napełniono olej i nabito czynnik klimy i....... Klima się załącza, sprężarka chodzi, wentylator chodzi ale w środku nadal ciepło. Czuć po włączeniu, że coś tam podaje tego zimniejszego powietrza ale bardzo słabo. Sprawdzałem rurki te co wchodzą do kabiny i jedna jest strasznie zimna druga - normalna. Co teraz? Jechać wykasować błędy czy to coś pomoże? Co może być jeszcze do wymiany? Może ktoś miał tak u siebie i mi pomoże. Dodam tylko, że byłem u 3 specjalistów i każdy powiedział co innego: 1 - niesprawny kompresor 2 - zasyfiony osuszacz 3 - coś jakiś elektrozawór Proszę o pomoc koledzy....
jocker01 Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 czesc, skoro klima sie zalacza, rurka jedna jest zimna a druga goraca to znaczy ze jest ok z kompresorem, osuszaczem i elektozaworem, problem lezy w klapce, usuniecie bledow zazwyczaj nie pomaga w takiej sytuacji, blad to znaczenie uszkodzenia jakiegos podzespolu, jezeli blad sie pojawil a usterka nie zostala usunieta to usuniecie bledu nic nie pomoze, pojawi sie znow. trzeba dotrzec do zrodla bledu. Wyglada ewidentnie na zablokowana klapke tak jak napisalem wczesniej. Pozdrawiam Jocker01
bykua4 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Opublikowano 7 Lipca 2008 Hm... coś brak odzewu a ja w międzyczasie byłem jeszcze w 2 miejscach i jeszcze 2 inne diagnozy, a najgorsze jest to, że w każdym miejscu chcą od nowa nabijać, a robiłem już to 2 razy i klima jest szczelna.... Co robić?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2008, 20:39 _________________________________________________Jocker01 Mógłbyś napisać coś więcej co to za klapka? Chodzi o tą 15.7 - klapa powietrza czasem blokowana??
jocker01 Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t6314.0.html;highlight=silniczki tu masz podobny problem i krotki opis co i jak (bardzo krotki ) jak masz vaga to zrob test vagiem wszystkich klapek i bedziesz wiedzial ktora to dokladnie. Pozdrawiam Jocker01
bykua4 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Opublikowano 7 Lipca 2008 Tylko mi powiedzieli, że ta klapa top będzie regulowała siłe nadmuchu a nie to czy leci w środku zimniejsze czyu cieplejsze powietrze, ale dzięki za pmoc. Będę walczył dalej....
jocker01 Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/b5_afn_wykrecenie_silniczka_klapy_centralnej_fotostory-t13920.0.html i tu troche lepiej.[br]Dopisany: 07 Lipiec 2008, 20:06 _________________________________________________sila nadmuchu regulowana jest poprzez klimatronic (oporniki) a nie przez klapki!!! klapki rozdzielaja powietrze na odpowiednie sekcje, badz ( w twoim przypadku) otwieraja dostap do przewodow klimy. u mnie jak wlacza sie klime to od razu zaczyna dmuchac DUZO mocniej niz normalnie na pelnej mocy. Pozdrawiam Jocker01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się