Skocz do zawartości

bykua4

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bykua4

Osiągnięcia bykua4

1

Reputacja

  1. bykua4

    [B5 AFN] Szelest we wnętrzu

    Ja ściągnąłem całe lusterko i wszystko wyczyściłem a największe szpary miałem w tym wycięciu kwadratowym w którym umiejscowiona jest kostka od lusterka. I tam własnie dookoła nałożyłem silikon na kostkę i tak żeby po zdjęciu tej maskownicy w aucie nie było żadnego przejścia do lusterka. U mnie pomogło. Jeden kolega wsadził pod tą maskownicę gąbkę taką jak od kładzenia paneli i upchnął ją i założył maskownice. Też mu to pomogło. Musisz popróbować, chyba, że przyczyna jest w innym miejscu. Pozdrawiam.
  2. Musiałbyś ściągnąc plastik ten który jest na krawędzi dolnej bagażnika i pod nim jest takie "ucho" które wchodzi do zamka. Przykręcane jest na nakrętki do wystających śrub i tam można regulowac. Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to miałem ten sam problem, bo klapa domykała się ale nie do końca i na dziurach latała że szok. Wystarczyło odkręcić nakrętki, dosunąć tą blachę z "uchem" , wyregulować jej położenie i dokręcić porządnie. Od tego czasu spokój. Co prawda mam inny rok autka ale mocowanie zamka i zasada zamykania jest chyba taka sama, choć mogę się mylić... Spróbuj.
  3. Tylko mi powiedzieli, że ta klapa top będzie regulowała siłe nadmuchu a nie to czy leci w środku zimniejsze czyu cieplejsze powietrze, ale dzięki za pmoc. Będę walczył dalej....
  4. Hm... coś brak odzewu a ja w międzyczasie byłem jeszcze w 2 miejscach i jeszcze 2 inne diagnozy, a najgorsze jest to, że w każdym miejscu chcą od nowa nabijać, a robiłem już to 2 razy i klima jest szczelna.... Co robić?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2008, 20:39 _________________________________________________Jocker01 Mógłbyś napisać coś więcej co to za klapka? Chodzi o tą 15.7 - klapa powietrza czasem blokowana??
  5. Witam. Mam następujący problem z klimą. Zacząłem ostatnio ją reanimować i tak: Najpierw sprawdzenie błędów: 5.1 (G17) czujnik temp przód ciągła przerwa. 15.7 klapa powietrza czasem blokowana 18.3 napięcie dmuchawy świeżego powietrza sporadyczne 22.1 wył. wysokiego ciśnienia gazu klimat. ciągła przerwa Dodam tylko, że został założony nowy wentylator klimy, przewody pod wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu ( to chyba yen w chłodnicy klimy) zostały doprowadzone i podłączone, klima została podłączona pod maszynę w serwisie, odzyskano trochę czynnika, zrobiono test próżni, napełniono olej i nabito czynnik klimy i....... Klima się załącza, sprężarka chodzi, wentylator chodzi ale w środku nadal ciepło. Czuć po włączeniu, że coś tam podaje tego zimniejszego powietrza ale bardzo słabo. Sprawdzałem rurki te co wchodzą do kabiny i jedna jest strasznie zimna druga - normalna. Co teraz? Jechać wykasować błędy czy to coś pomoże? Co może być jeszcze do wymiany? Może ktoś miał tak u siebie i mi pomoże. Dodam tylko, że byłem u 3 specjalistów i każdy powiedział co innego: 1 - niesprawny kompresor 2 - zasyfiony osuszacz 3 - coś jakiś elektrozawór Proszę o pomoc koledzy....
  6. bykua4

    [B5 AFN] Szelest we wnętrzu

    Ja bym na Twoim miejscu sciągnął plastik osłaniający od wewnątrz kable idące do lusterka i tam szukał przyczyny... Miałem to samo. Szukałem tygodniami, regulowałem drzwi, wklejałem uszczelki i nic. Dopiero rozebranie lusterka i uszczelnienie, bo tam są dziury i kable idą w gumce - przynajmniej u mnie tak było - i uszczelniłem tam silikonem i cisza ........ CISZA!!! :>
  7. Hm... Co do kosztów to najdroższe diody bo jest ich coś koło 60 szt a za jedną płaciłem 30gr a ich ceny są różne. Do tego rezystorki po 5 gr za szt. Obudowa mojego pomysłu z plastiku ale za to nie płaciłem bo akurat znalazłem listwe boczną drzwiową ze starego malucha i pociąłem ją na kawałki, pokleiłem na gorąco palnikiem, poszlifowałem i ponawiercałem otwory w taki sposób, aby całość tworzyła cienkie pudełeczko i aby znaczek wielkością był taki sam jak ten na klapie. Czyli nie wychodzi wcale tak drogo , tylko czasochłonne jest wiercenie otworów i lutowanie diodek. Poza tym można by to jeszcze dopracować i zmniejszyć wymiary pudełka. Tak mi to wyszło ale można by to jeszcze dopieścić tylko nie ma czasu he he. A czy chciałbym robić takie znaczki dla kogoś??? Hm... Chyba musiałbym mieć więcej czasu . _________________________________________________
  8. Witam Wszystkich. Postanowiłem podłączyć się do tematu. Przyglądałem się temu co piszecie i co wykonujecie ale jakoś nikt nie przedstawił końcowego efektu znaczka wykonanego z tego tworzywa wycinanego na cnc. Ja siedząc w zimowe wieczory zrobiłem sobie coś takiego: Kupiłem trochę diodek czerwonych fi 5 tych super mocnych, do każdej diody rezystorek 1kilo, wszystko lutowane na pająka. Obudowa wykonana z twardego plastiku, do obudowy doklejone uchwyty z przyssawkami do szyby. Tak to wygląda w ciemności: A tak to wygląda zamocowane w samochodzie: Z racji tego, że mam przyciemnione szyby to nie widać tej lampki - jej obudowy - ani w dzień ani w nocy. Widać jedynie zapalające się diody podczas hamowania czyli logo audi świecące z diodek.
  9. Za nowy pierścień w serwisie zawołali 85zł netto. Porażka. Najgorsze jest to, że nie mogę dostać używanego, bo nikt nie chce sprzedać, nie chce im się rozbierać piasty, ściągać zacisku itd na szrotach. [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 08:59 _________________________________________________Kupiłem nowy pierścień za 67 zł oryginał. Można dostać zamienniki też ale są 10zł tańsze więc raczej nie warto.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 13:43 _________________________________________________Dziś przyszła pora na założenie pierścienia i nie ma z tym dużo roboty. Dobrze jest go podgrzać przy zakładaniu bo wchodzi bardzo ciasno. Udało się go założyć dzięki pomocy kolegi Domela który udostępnił w deszczową pogodę garaż i wszystko działa. Musieliśmy jeszcze wyczyścić czujnik i go trochę dopchnąć bo była zbyt duża odległość między czujnikiem a pierścieniem. Teraz jest ok. Podsumowując: Pierścień oryginalny OOOO - 67zł Trochę pracy - ściągnięcie koła, zacisku, tarczy - przyjemność Satysfakcja z działającego ABSu - bezcenne....
  10. Tak z ciekawości zapytam kiedy spotkanko następne i gdzie w Bydgoszczy czy w Toruniu, bo chętnie się wybiorę i poznam kolegów i koleżanki....
  11. Dobry pomysł kolego. Dzięki, na pewno będę próbował coś z tymi lampkami jak się ociepli bo jak taka pogoda to chyba nikt nie ma natchnienia. Tylko myślę co zrobić w tylnych drzwiach bo tam nie mam szyb w prądzie.....
  12. Z autopsji wiem, że jak jest zapieczone to pewnie pęknie. Tak było u mnie niestety. Slyszałem, że trzeba podgrzać i ostudzić a potem pukać żeby wyszedł ale to nie mój patent, nie sprawdzałem go. Ja zakładam dziś nową tarczkę kupiłem oryginał za 67zł. Ciekawe jak będzie pasował.
  13. Tak sobie ten temacik przeglądam ale myślę, że jak się weźmie zasilanie z przełączników od podnoszenia szyb to przecież one są podświetlone cały czas i wtedy lampki też by się paliły a to raczej nie oto chodzi. Fajnie byłoby podpiąć się pod lampkę w suficie i zapalałyby się po otwarciu drzwi ale czy to wypali - czy sterownik z pompki wytrzyma jeszcze dodatkowe obciążenie żarówkami??? [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 11:25 _________________________________________________Ja spróbuje podpiąć się pod krańcówki w drzwiach przednich, te czarne kabelki pod tapicerką wchodzące do zamka, a właściwie to jak pociągnę kable do lampek to wystarczyłoby je razem podłączyć i podpiąć się pod jedną krańcówkę np z tyłu bo i tak po otwarciu bez znaczenia których drzwi fajnie byłoby jakby się zapaliły wszystkie. Tak chyba jest w bmw coś mi się wydaje. Ale nie wiem jak to wyjdzie. Szkoda, że nie mam oryginalnej instalacji. Może ktoś ma inny patent....
  14. Witam. Mam podobną usterkę i ostatnio zauważyłem, że oprócz tego, że przy małej prędkości włącza się abs przy hamowaniu - kontrolki nie zapalają się, to jeszcze jak jadę powyżej 130km/h to wtedy zapalają się kontrolki i absu nie ma. Po zatrzymaniu i odpaleniu na nowo wszystko jest o.k. Vag wykazał, że to prawy tył i tak jeździłem bo nie miałem czasu a wczoraj przy dużej prędkości zapalił sie abs i już nie chce zgasnąc nawet po odpaleniu na nowo autka. Vag znów wykazał ten prawy tył i dziś podniosłem auto a tam luz w kole jak cholera. Rozebrałem wszystko i...... nie ma pierścienia od absu. Czy to możliwe żeby wypadł wczoraj jak jechałem?? Pewnie tak bo być może był pęknięty co powodowało załączanie absu przy małej prędkości a wczoraj połamał się całkowicie i wypadł - tak mi tłumaczy kolega mechanik. Moje pytanie to czy idzie dostać taki pierścień bo patrzyłem na razie na allegro i nie ma.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...