Skocz do zawartości

Hincó

Pasjonat
  • Postów

    370
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hincó

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Hincó

0

Reputacja

  1. Możliwe żeby w a4 na belgie 1.9tdi BRB nie było auxiliary heater(jeżeli to jest określenie nagrzewnicy elektrycznej) ? Bo DPF fabrycznie nie ma, w kodach też elekt. grzałki nie ma, więc wszystko możliwe że jej nie ma. Pytaine zasadnicze, czy idzie to dołożyć? Czy prościej kupić szczelną chłodnice spalin przy egr (stara sie rozszczelniła :X)
  2. W poradniku jest napisane że ktoś nie wyjmował pedała tylko pomęczył się wiecej z wyjęciem, bo jak wiadomo, z pedałem jest największy problem. Ktoś wymieniał i ma mniej więcej pojecie ile dla wprawnego domowego mechanika to zajmie czasu? Bo jak krócej niż płukanie nagrzewnicy kamixem to chyba tędy pójde
  3. Jeśli pomysł wypali jestem chętny z 2,5TDi R5 Oczywiście w okolicach Krakowa i w dobrej cenie Chociaż wątpie żeby zrobili dobrą cene dla 16 letniego kondona ;( Prosze o info na Pw jak coś ruszy
  4. Witam wszystkich, Szukam porady gdzie mi w rozsądnych pieniądzach przełożą wtryskiwacze 216 do TDI i skorygują dawkę i kąt ewentualnie jakiś program? Mam starego klekota(2,5TDI R5) więc nie trzeba nad nim żadnych czarów wyczyniać....
  5. nie wiem co to za 100. ale jezeli myslisz o audi 100, to przebieg 300.000 to chyba w marzeniach masz. chyba ze pomyliles si eo jedno zero i mialobyc 3.000.000 km :gwizdanie: syntetykiem turbiny nie zabijesz. jezeli mineral jej nie zamordowal, to nic jej nie zabije Audi 100 Może i drugi albo i kolejny raz licznik sie kręci ale pompa od środka dziewicza i ogólnie autko mniej skrzypi w środku niż rodziców a4 z mniejszym przebiegiem Autem przez 5 lat jeździła 50-kilku latka Czyli co wleje na tym pojedzie? No to chyba półsyntetyk Motula zastosuje Dzięki za odp
  6. Kupiłem 100 AAT(2,5 R5), poprzednio gosć zalał (nie jest pewien) mobila mineralnego Bede robił głowice i wrzuce pierścionki i ogólnie przy silniku i myśle żeby od razu wlać full syntetyk, silnik ma bliko 300 tys i na minerale lekko spod głowicy sie sączy, turbina łądnie pracuje jak narazie. Nie zabije silnika? boje sie troche że turbina zacznie nie domagać i zacznie walić olej spod głowicy mimo spawania i panowania.. A moze do takiego kondona lepiej jakiś półsyntetyk, robie ok 15-20 tys miesięcznie..
  7. Witam Krakowian Szukam autka, interesuje mnie coś taniego, oglądałem aud 100 2,6+gaz (ruina), 80 1.9TDi (nie zapaliła z początku i dymiła jak smok) i 90 2,3Q LPG (praktycznie auto zajefajne ale na gazie nie chciało gadać) no i 80 avant 2,6, bardzo ładne i na 'wypasie' ale cena 19900 Gdyby ktoś miał jakieś zaufane autko tego typu w miare tanie to niech mi da znać na PW. Jestem załamany stanem aut w pobliskich komisach i u osób prywatnych ;(
  8. Super Ci to wyszło Ten znaczek jest montowany od środka przecież panie jarko Lepszy efekt można chyba uzyskać dająć więcej mniejszych diodek i wogóle lekko powiekszająć cały znaczek
  9. Ciekawe nie? Jak nie uszkodzić a jednoczesnie dostać się do gałki? i do tego dobrze nagwintować nie uszkadzając nic wiele? Może dziś w robocie coś sie dopytam co i jak ide w kimono
  10. Adi i Ogr od razu sie odezwali o wahacze hyhy Powoli, najpierw trzeba zdecydowac czy juzczas na wymiana, narazie sie nic nie tłucze i skrzypi, a kasa przyda sie narazie ;] Ciekawa sprawa Kumpel mechanik, robi auta w domowym warsztacie, wszyscy do chwalą ale nie o to kom on, twierdzi że koledze zrobił wymiane wahaczy w a6, zmienił je na delphi czy jakieś takie na 'd' ale: przy każdej gałce zamontował kalamitki!. Przewiercił ponoć wachacze wkręcił kalamitki i koleś smarował przy każdej wymianie oleju i ponoć 100 tys zrobił bez problemów. Fakt że w tym może coś być, bo ciężkie japońce (suvy) maja kalamitki i jego vojager też ma oryginalnie.. Nie iwem czy to nie nadaje sie na osobny temat Co o tym sądzicie?
  11. Czy lemforder to dobre wahacze? Jeszcze nie mam opini o górnych bo pół roku dopiero są a już do dolnych zastrzeżenia mechanik miał, znaczy do jednego ale jak sie bedzie robić to wszystkie 4 z obu stron http://allegro.pl/item323853628_wahacz_dolny_audi_a4_a6_vw_passat_lemforder_ory_.html brałem już od tego gościa ale nie jestem na bierząco... Druga sprawa tłumnik środkowy, byle jaki czy 'ori' za ok 130 zł? A moze gdzieś w okolicach Grodu Kraka znajde sklep z dobrymi cenami z dobrymi częsciami ? ;>
  12. Kurde, troce szkoda że nie urodziłem sie wcześniej Jedynie liznąłem tego czasu i niewiele sie na to załapałem, ale fakt, to byly inne fajniejsze czasy, mniej kompa, zero komórek, tanie paliwo jakiś taki mniejszy pośpiech świata.. eh
  13. U mnie w największe mrozy było cos podobnego pare razy ale to było naprwadezimno i auto czekało na mnie w nocy na parkingu pod roobotą wiec przewiane było konkretnie, zaraz po załapaniu coś dziwnie zawyło spod maski, obroty ledwo ledwo sie podniosły, troche potrzepało buda ale po wciśnieciu gazu i jak obroty weszły do ok 2k od razu ruszałem i już nie gasł.. Dwa tygodniei temu wysłałem matke żebby podjechała skasować błąd airbag i inspekcje olejową i elektryk nie wiem na jakiej podstawie stwierdził że akku jest słaby, zapytał potem czy z rana nie trzeba kręcić dłuzej, odpowiedź była pozytywna ale idzie lato i nie zmieniamy akku bo był wymieniany ok rok temu.. chodziło o to że prąd w akku wywalił bład air bag Twoja sytuacja jest troche inna ale może podłacz prostownik i z rana na zimnym silniku i przy mroziku spróbuj odpalić z włączonym na full prostownikiem, jeżeli bedą problemy z odpaleniem to raczej zasilanie elektryczne silnika jest ok, wtedy juz może jakies problemy z wtryskami czy cuś
  14. Moje szczęscie trwało tez krótko, wczoraj skończyłem sesje zdajac majce w śmiesznych okolicznościach a dziszobacyzłem rozkład zajęć.. 13 zjazdów, no ich chyba poku.wiło! co tydzień z przerwa na święta..
  15. 1.6 200km w mieśnie i 250 w trasie, nie wyjeżone do konca i weszło 47l chyba tak że spalanie wyszło 8.7l/100km; tragedii nie ma, szału też nie, trasy krótkie raczej i ciągle gaz/hamulec i zimno..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...