Skocz do zawartości

Requan

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Requan

Osiągnięcia Requan

0

Reputacja

  1. Witam, W koncu wymienilem sobie wyswietlacz na nowy i mam pytanko: w moim a4 1998 na FIS pokazuje sie srednie splanie, dystans, komunikaty itp ale nie ma identyfikacji otwarty drzwi. Czy to jest tylko opcja ktora za pomoca vaga mozna aktywowac, czy jest to tylko mozliwe z instalacja CAN? Pozdrawiam Marcin
  2. Requan

    wlaczenie fis

    MASATO: Dziekuje, jest tak jak mowiles.
  3. Requan

    wlaczenie fis

    Witam, Wiem ze to glupio zabrzmi, ale bawiac sie przyciskami przy liczniku wylaczylem FIS. Teraz wlacza sie na chwile przy odpalaniu auta i przy wyswietlaniu bledow oraz przy nacisnieciu przycisku testowego, poza tym jest wylaczony. Szukalem w instrukcji, ale nie znalazlem zadnej wzmianki. Czy ktos wie jak z powrotem go wlaczyc? Pozdrawiam
  4. Dzieki wszystkim za odpowiedz. Nie znam sie ale wydaje mi sie ze wtryski raczej sie nie leja, - pali przy -20 po odpaleniu puszcza delikatny dymek ktory po chwili znika. Tak czy tak wtryski sprawdze. Co do dawki to musze przyznac ze auto mialo rok po kupnie chipa'a ABT, sprawdze na kompie czy ma poprawna mieszanke - cos jeszcze powinienem sprawdzic?
  5. Od razu to nie ale tak po 4- 6 miesiecy. Z tego co czytalem na forum nie jestem pierwsza osoba ktorej wraca temat czyszczenia turbo. Logi po czyszczeniu sa ok nic nie przeladowywuje. Jak wchodzi w notlaf to juz nawet nie podpinam vag tylko patrze jak sztanga chodzi. Po rozebraniu turbo, tak jak pisalem zapieczone kiery. Wczoraj dodatkowo zaslepilem EGR, ale nie wiem czy to pomoze.
  6. Witam, Jestem juz po 3 czyszczeniu turbo. Mam wywalonego kata, trzymam na obrotach, dzis jeszcze zaslepilem EGR. Kierownice u mnie przypiekaja sie gorna czescia do podloza czesci goracej, takze jak je tylko wyjme z turbiny moge nimi ruszac. Zauwazylem ze moje kierownice maja luzy wzdluzne - mozna nimi ruszac gora dol (czy tak ma byc??) Poza tym jak je zloze to miedzy gorna czescia kierownic a podlozem czesci goracej jest przestrzen ( czy tak ma byc?). Moze nie powinno byc przestrzeni (miedzy kier. a podlozem czesci zimnej) gdyz wtedy dostaje sie tam syf i je zapieka, poza tym luz wzdluzny na kier powoduje ze sie przekoszaja. Nie widzialem poprawnej turbo dlatego ciezko mi powiedziec. Jak ktos ma jakies doswiadczenia to prosze o podpowiedz. Czesc zimna mam bez zarzutu. PS A moze trzeba pojsc w druga strone, tzn miedzy kier a podlozem powinien byc znaczny luz, moze jakbym dal tam dodakowy dystans to byloby po problemie?
  7. Witam, Ja rowniez jestem po naprawie mechanizmu. Oprocz tego ze zapieczony mialem sworzen od wycieraczki kierowcy (oring puscil i musiala dostac sie woda) to jeszcze okazalo sie ze ktos juz przy tym grzebal i zle ustawil mechanizm - efekt byl taki ze wycieraczka kierowcy nie dochodzila do skraju szyby a w fazie koncowej zamiast sie zatrzymac to jechala troche w dol i w gore. Ustawilem kat 2 jak radza w serwisowce i wszystko jest ok: Uploaded with ImageShack.us
  8. Requan

    [B5 AKN] Zawór N75

    Tak jak Ci koledzy mowia: sztanga musi sie poruszac: 2-2,5cm. Jak sa zapieczone kiery to potrafi chodzic jak mowiles ale tak 0.5cm. Jak porownasz z drugim autem to roznica jest wyrazna. Tak czy tak ja tez bym stawial jednak na zle polaczone wezyki, no chyba ze jakis byl zbutwialy i przy ruszaniu sie uszkodzil.
  9. Powiem Ci szczerze ze u mnie to juz teraz turbo slychac i tez mi sie ten dzwiek podoba :> Dzieki temu mam taki wskaznik zapieczonych kierownic, bo jak mam kiery zapieczone to mi swiszcze nieraz na postoju(kiery sie blokuja i dmucha na wirnik) a jak wyczyszcze to na postoju jest cisza.
  10. Tak mam kata i to pewnie od nowosci czyli 12-to letniego. Czy sa jakies skutki uboczne wywalenie kata? I czy jest duze prawdopodobienstwo ze to to? Nie jestes pierwsza osoba od ktorej to slysze, a miales juz jakas stycznosc z regenerowana turbina? jaki jest efekt? Ja swoja nie musialem na razie regenerowac, ale zastanawialem sie czy te nasze serwisy od turbo sa w stanie dobrze to zestroic tak jak fabryka.
  11. Czesc i dzieki za zainteresowanie. Tylko wiesz, jak czyscilem to sprawdzilem stan czesci zimnej, i bylo ok np luz byl dopuszczalny, wirnik w porzadku itp Nie wiem co robia na regeneracji na czesci goracej ale pewnie tez czyszcza kiery, no chyba ze sie myle.
  12. Witam, Nie caly rok temu czyscilem samodzielnie kierownice i znowu to samo(jeszcze podepne vaga ale juz widze ze sztanga rusza sie 0,5cm, takze jestem wiecej niz pewien ze to kiery) Do pracy mam jakies 3km i takze nie moge przegonic autka na zminym silniku. Od czasu do czasu staralem sie ja przegonic, ale widocznie za malo. Slyszalem ze jak sie czysci kiery to powinno sie dodatkowo spolerowac, bo inaczej szybko sie zasyfi, ktos moze wie cos o tym. Jak to firmy profesjonalnie robia? Mam jeszcze pytanie, czy mozna wstawic nowe kierownice o tak, czy wymagana bedzie kalibracja? Pozdrawiam
  13. Requan

    [B5 AJM] Czy to notlauf?

    Nic sie nie stanie, spokojnie w celu diagnozy mozesz zamienic. Ja tak robilem zeby wykluczyc zawor i okazala sie turbina.
  14. karbonek: Powiem tylko tyle: nie wiem co piles, ale ja tego nie chce. Nie chce mi sie ciagnac bezsensownej dyskusji
  15. Sorry, co ma do tego zarowka ktora jest w zupelnie innym obwodzie? Jeszcze raz: obwod czasowy steruje przekaznikiem (a dokladniej cewka przekaznika!!!!) - I obwod ,a ten pod wplywem pola magnetyczneg zalacza przez styki napiecie na przerywaczu -II obwod, ktory zasila zarowki. Jak zarowka mam wplynac na rozladowanie sie kondesatora???? Co do kondensatora to wiadomo nie stosuje sie zwyklego elektrolita. Tak czy tak to sa tylko rozwazania teoretyczne i nalezaloby to przetestowac. Poza tym musialbym dorwac schemat podlaczenia kierunkow zeby moc potwierdzic czy moje zalozenia sa sluszne. Wczoraj jeszcze troche nad tym myslalem i doszedlem do wniosku ze to moje rozwiazanie ma duza wade: jak przelaczymy na stale kierunek i wrocimy to kierunkowskazy wylacza sie tez po pewnym czasie. Aby wykrywac czy manetka zostala musnieta czy przelaczona na dluzej trzeba by bylo zliczac czas. Najlepiej by bylo to zrobic na jakim malym mikrokontrolerze(prosty program): jak manetka zalaczona do 1s to wtedy zalaczy opoznienie, a jak powyzej to nie. Ci ktorzy maja ten modul prosze niech sprawdza czy jak odchyla manetke na np 3 s to czy modul sie zalaczy czy nie. Wtedy bedzie wszystko jasne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...