Skocz do zawartości

rtocki

Pasjonat
  • Postów

    583
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rtocki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rtocki

1

Reputacja

  1. Themonowa (z jakimiś dwoma chłopami o smagłej cerze ) wczoraj na Opolskiej k. Ikei w korku ok. 13.30 , ja już w drugą stronę stałem (do autostrady)
  2. no właśnie macie "dzika" i innych sprawdzonych od Motula , macie kogoś od całkiem fajnych olejów (Mobil, Valvoline, nawet moje LM) a zobaczyli napis w serwisie Castrol (na szczęście ponoć już zmieniają umowę) i myślą że on taki dobry.... (zrezsztą niektóre ASO nigdy!!! nie przeszły na Castrola, dużo w temacie tego oleju jest zresztą do poczytania na forach (głównie niemieckich) audic i subaryn..., a zresztą lejta co chceta, znów obiecuję, że postaram się nie odzywać w tym wątku, ale jak się niektóre głupoty czyta to po prostu masakra, czemu chcecie wykańczać Swoje silniki,...
  3. >Pablo jak już ktoś pytał o Twojego to prze...., poza tym niewidomych z tego co wiem do policji nie zatrudniają a tak poważnie to chyba w zeszłym roku Cię prosiłem abyś w ramach opierdalania się w pracy spróbował sparować z czymś tą najtańszą (i małą przede wszystkim!) navi Manty z BT. Są efekty? no bo wiesz ja już stary jestem i nie mam czasu na pier...enie się z odpowiedziami , i znowu będzie nadziewane..., a po co Ci to .. potem kupa sama wypada... a tak poważnie to zamiast dymać galerianki to spróbowałbyś, bo jak na razie na 3 sztuki, 3:0 dla mnie na razie. pozdr
  4. jujż o tym pisane było kolejna partia dziwnych świec z allegro. po pierwsze napisy na świecach wzdłuż (a przynajmniej od kilku lat są w poprzek!) i dziwne pudełka, choć podobno działają....
  5. > deva sprzedałem kilka (nie będę twierdził , że kilkadziesiąt jak niektórzy sprzedawcy bo tylu dbających o esy nie ma w PL ) kompletów takich tarcz i w sumie nikt nie narzeka, ale co tu gadać tył w takiej e-sie jest mało narażony na obciążenia (zasadniczo i tak większe zwłoki wozi się 6 avantem, lub jakimś crafterem)
  6. no i czego brechtacie?, może i jestem (co do Was) stary ale zawsze poważnie podchodzę do sprawy - żadna z 3 żon nie narzekała,
  7. no była u mnie taka "laskowa" przed świętami i chyba faktycznie po starej znajomości się po niej poślizgam
  8. moja (była) gdzieś u Was chlała, a mi córkę zostawiła już przed świętami (na szczęście) i oglądaliśmy sobie Pana Robótkę - podobno potrafi naprawić nawet 2.5 tdi sorry Piotr nie mogłem się powstrzymać, itp (bez głupich skojarzeń)
  9. ło jezu, znowu tu zaglądnąłem, obiecuję że nic nie napiszę o firmach (choć sam jestem dystrybutorem jednej z nich) ale najważniejsze o co proszę admina to podpięcie: NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK ROZSZCZELNIENIE POD WPŁYWEM PÓŁ/FULL SYNTETYKA po przejściu z jakiejś kiły. MINERAŁY SĄ "GĘSTSZE" TYLKO NA PÓŁCE W MARKECIE PRZY MAX +30C , w silniku: temp pracy oleju jest między 90 a 130 (normalne motory, żadne wyżyłowanie, i to w misce ol. bo na obciążonych cieplnie częściach to i kilkaset) i wtedy Wasz świetny ponoć minerał (poza kilkoma naprawdę chlubnymi wyjątkami) to siki a nie smarujący silnik olej. Ludzie czy to tak wiele oszczędzić tą dodatkową stówę na kwartał? - (licząc że się robi 40 tysi rocznie) i zalać coś sprawdzonego - i tu niestety w zgodności do wielu opinii muszę stwierdzić, że Castrol to kiła i proszę mi nie pisać, że jednorazowo mi się tak trafiło, bo autami jeżdżę ponad 20 lat, także zestawami i miliony kilometrów doświadczeń (oraz opinii serwisów) nie są bezpodstawne
  10. Tobie i paru innym ( Ci co wiedzą i tak myślę nie muszę wymieniać) zwłaszcza
  11. zgadza się bo pierwsze e-S weszły 10/97 i były do zmiany rocznika modelowego tak wyposażane, tylko oni (Brembo) twierdzą że tak było zawsze i jest to denerwujące bo jednak gros s4 to auta nowsze
  12. gratuluję szczerze, mój wątek o ori module widzę że wywołał b. pozytywną reakcję w postaci fajnego ulepszenia (a wbrew pozorom w Audi jest mnóstwo rzeczy które by takiej uwagi i poświęcenia czasu wymagały). Ja zakładając swój po prostu w celach informacyjno-handlowych informowałem że takie coś (w tej podstawowo/prymitywnej wersji) jest dostępne, i b. się cieszę - mimo iż nie mogłem pomóc w odpowiedzi na kilka przewijających się tam pytań typu co jest w środku?, ale proszę zrozumieć jak ja jako sprzedawca mam rozkręcać/rozklejać itp towary do sprzedania...), że powstał fajny autorski projekt, prawdopodobnie sam pozbędę się tego fabrycznego i założę system kolegi z forum (oczywiście w wersji max), a co do niektórych pytań o zgodność z przepisami i zasadność doświetlania: przecież niektóre nowe fury tak mają i co?-może ktoś siedzący w przepisach się wypowie, bo funkcjonalność moim zdaniem jest za***ista
  13. TRW/Lucas też robi (u mnie 117,- szt.) błąd jest po prostu w TecDocu (tak mi się wydaje) a pewnie tylko Ate i Lucas jako dostawcy fabrycznych systemów dla Audi sprawdzili u źródła a reszta podpiera się (zresztą w wielu miejscach analnym) TecDoc'iem
  14. myślałem też nad Brembo Max, tyle że z tymi imbecylami (nie ujmując pozytywnym dokonaniom firmy) się nie idzie dogadać w temacie dostępności takich 320 (a dokładnie u nich 321) czy ceny, zresztą np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom
×
×
  • Dodaj nową pozycję...