Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po czyszczeniu turbo i po chipie


bullet777dg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pisze poniewaz mam maly problem .. mianowicie wczesniej a4 miala brak mocy powyzej 3000 obr.min no oczywiscie standardowy problem zapieczone kierownice .. wyjalem turbo fakt byly zarabane .. sprawdzilem grzyb pracuje normalnie po czyszczeniu sztanga zaczela sie poruszac plynnie,, czyli bylo ok bledu na vagu juz nie wywalalo bledu i teoretyycznie auto jezdzilo normalnie lecz nie do konca.. zrobilem chipa i co sie dzieje moc jest zbiera sie super 1 gr rwie 2 gr rwie 3 juz nie bardzo pojawila sie turbo dziura takie 1.5 sek przytrzymanie po zmianie biegow 4 rowniez to samo .. malo tego powyzej 3500 czuc jakby juz nie ladowala turbawka do 170km w miare idzie pozniej juz jej ciezko .. . kat wywalony , egr zaslepiony przewody podcisnienowe wymienione..przeplywke wyczyscilem spr. vagiem bledow brak! samochod pali normalnie na zimnym na cieplym .. puszcza lekkiego dyma przy deptanieu ale to zapewne za sprawa chipa .. co teraz ?? ktos doradzi.. wiem wiem logi logi llogi.. moze ktos mial podobny problem ? i da sie cos powiedziec bez logow?? prosze o pomoc z gory dziekuje model a4tdi 1996 afn 110KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez logów sie nie da a co byś chciał żeby mając 140 czy 150 -KM ciągnął do 220 nom stop to jest klekot zaczyna jechac od 1800 obrotów i kończy na ponad 3.5 tyś chociaż wszystko zależy od strojenia ostatnio ale to już na marginesie spotkałem sie z przypadkiem z klekotem ktory miał czip na lekko ponad 100 KM ale Nm miał 400 i nawet mając 150 KM nie masz szans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez sadzilem do zrobienia logi no coz jest ktos kto mi w tym pomoze ?:)

Ja :-)

Masz VAGa? Jak nie to możesz wpaść do mnie w niedziele wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chetnie sie przejade widze ze olkusz wiec daleko nie mam o ktorej niedziela?

---------- Post dopisany at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany at 09:43 ----------

dzis jeszcze zrobilem jazde taka bardziej ostra z noga w podlodze na 4 i 5 gr okazuje sie ze raz ciagnie raz nie powyzej 3.400 obr tak jakby puszczalo ja na chwilke i znowu .. puszcza i brak mocy czuc to lekko ale czuc eh :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem w tym samym aucie ( 1,9tdi afn 96rok avant ) - turbawka po regenerce, pompa wtryskowa tez, brak kata i po przekroczeniu 150 zaczyna mulic mimo nieco ponad 3 tys obrotów. Wystarczy go wtedy wlaczyc na nowo podczas jazdy i znowu ciagnie az go zamuli. Bede niedlugo robil chipa i powiem gościowi co i jak - moze mi pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...