jacod Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Silnik wchodzi notlauf więc wymieniłem przewody podciśnieniowe i okazało się że ktoś wcześniej urwał plastikowy bolec w jednym z zaworów EGR zakleiłem to (tzn okleilem rurke w tym plastiku i wydaje mi się że porządnie) ale ten zawór nie porusza się i nie zamyka przepływu w EGRze. Drugi zawór na górze (chyba tzn. grzybek) myślę że się otwiera prawidłowo ponieważ jak popchne zawór (ten co na zdjęciu) silnik pracuje ciszej na wolnych obrotach. Moje pytanie czy na luzie/postoju bedzie się poruszał oraz czy może wprowadzić silnik w notlauf - bo mam właśnie go po przekroczeniu 120km/h ale nie zawsze. Druga sprawa to czy może elektrozawór jest padnięty z którego wychodzi przewód podciśnieniowy? Przewód wychodzi nie z N75. Byłem u dwuch mechaników jeden nie miał w błędach wskazania na żaden zawór (np. N75) a drugi nie miał błędów.
wojtek2626 Opublikowano 8 Lipca 2008 Opublikowano 8 Lipca 2008 EGR to jest własnie ten grzybek, to co jest na foto to dźwignia od przepustnicy łagodnego gaszenia i sie porusza dopiero przy gaszeniu. Notlauf czyli przeładowanie nie ma związku z EGR-em tylko logi dynamiczne pomoga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się