Skocz do zawartości

jacod

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacod

Osiągnięcia jacod

0

Reputacja

  1. tydzien temu to samo okazało się ze przy wymianie rozrządu rozpieli kabel zasilający pierwszego pompowtryskiwacza , sprawdz kable za silnikiem które idą do pompowtryskiwaczy (dekiel na samej górze silnika kabel wchodzi od tyłu)
  2. a podgrzewany jest płyn czy sam spryskiwacz bo muszę sprawdzić czy są jakieś przewody doprowadzone to tych spryskiwaczy w masce
  3. Witam, Wczoraj zamarzły mi spryskiwacze z przodu podczas jazdy. Gdzie włącza się podgrzewanie spryskiwaczy przednich oraz czy B6 mają standardowo ogrzewane spryskiwacze.
  4. problem w tym że przeszukałem już całe formum i nie ma tam jaśnie opisanego miejsca. Są gdzie niegdzie schematy z nazewnictwem znanym jedynie osobą wtajemniczonym lecz ,że tak powiem dla zwykłego użytkownika wiele nie mówiące. Dlatego jeśli ktoś ma zdjęcie takiego silnika to było by to najlepsze lub dokładny opis.
  5. Witam, mam problem z wskazaniami na desce temperatury silnika. samochód był pod kompem i wskazówka z deski oraz temperatura dla komputera silnika jest ok tzn 90C ale problem jest z drugim obwodem dla deski. Mam podejrzenia ,że to może być coś nie tak z przewodem ponieważ czasami pokazuje dobrze a czasami nagle wskazówka opada do 5C. Moje pytanie, gdzie jest czujnik temperatury płynu chłodniczego? (proszę o opis dla laika tzn. podnoszę maskę i co dalej :-) )
  6. przebieg 240tys Zawór EGR czyściłem i zauważyłem że czarny popychacz sterujący przepływem w EGRrze się nie rusza (tzn wymieniałem rurki i okazało się że ktoś ułamał plastikowego bolca w nim, zakleiłem to porządnie ale nie widze aby się ruszał)
  7. niestety nie mam wlasnego VAGa ale postaram się u mechanika sprawdzić czy turbo prawidłowo działa. Dzięki za popdowiedzi. A i jeszcze jedno da rady samemu wymienić N75 czy trzeba zciągać chłodnice i takie tam (jaki jest zbliżony koszt wymiany)
  8. witam, błąd 17965 z tego co czytałem może mieć związek z zapieczonymi kierownicami w turbo. Moje pytanie to czy jeśli by były zapieczone to wchodziłby w błąd na każdym biegu powyżej 3000 obrotów a nie jak u mnie na 5 biegu powużej 3500 powyżej 120km/h czy bardziej stawiać na N75?
  9. czy prawdą jest że jeśli błąd nie został skasowany ( spowodowany np. z przeładowania turbo co powoduje notlauf ) i wyleczymy przyczyny tzn. np przez wymianę rurek ciśnieniowych to auto bedzie dalej wpadać w notlauf?
  10. Silnik wchodzi notlauf więc wymieniłem przewody podciśnieniowe i okazało się że ktoś wcześniej urwał plastikowy bolec w jednym z zaworów EGR zakleiłem to (tzn okleilem rurke w tym plastiku i wydaje mi się że porządnie) ale ten zawór nie porusza się i nie zamyka przepływu w EGRze. Drugi zawór na górze (chyba tzn. grzybek) myślę że się otwiera prawidłowo ponieważ jak popchne zawór (ten co na zdjęciu) silnik pracuje ciszej na wolnych obrotach. Moje pytanie czy na luzie/postoju bedzie się poruszał oraz czy może wprowadzić silnik w notlauf - bo mam właśnie go po przekroczeniu 120km/h ale nie zawsze. Druga sprawa to czy może elektrozawór jest padnięty z którego wychodzi przewód podciśnieniowy? Przewód wychodzi nie z N75. Byłem u dwuch mechaników jeden nie miał w błędach wskazania na żaden zawór (np. N75) a drugi nie miał błędów.
  11. kry2503 - co masz na myśli z moim profilem ? mam wpisane A4 b6. Czytałem postów na temat "notlauf" i wynika z nich że przyczyn może być wiele. Spróbuje wymienić rurki wysokiego ciśnienia oraz przeczyścić EGR (ponieważ jest trochę spocony) może sadza w nich zatyka/zakłuca pracę układu i silnik wchodzi w błąd. Na co mogę jeszcze zwrócić uwagę jak będę to robił. Przeczyścić elektrozawory, sprawdzić turbosprężarkę?
  12. odnośnie robienia logów VAGiem to podpiął do samochodu odpalił powciskał gaz i tyle. Niestety nie mam VAGa a nie wiem czy mechanik może dać mi te logi ( czy to w postaci wydruku czy w np. elektronicznej). Co do tego zaworu to wyglądał tak:
  13. witam, Przeczytałem już parę wątków o braku mocy i rzeczach które mogą je powodować ale chciałbym zweryfikować to co mi mechanik przekazał po diagnostyce. Otóż, silnik przechodzi w błąd, ale nie zawsze, po przekroczeniu 120km/h tzn. na trasie 300km okolo 4razy (czasami dziala normalnie i można jechać złoty osiemdziesiąt) byłem u mechanika który podpioł to do VAGa i mówi że nie może jednoznacznie wskazać problemu. I tutaj moje pytanie (ponieważ nie chce się wkopać w duże koszty) czy ten VAG wskazuje dokładnie co się dzieje czy to wina nie wiedzy mechanika (lub chęci naciągnięcia). Z tego co mówił to przepływomierz jest ok. Parę tygodni temu wymieniłem taki biało/czarny zawór powietrza bo się zapchał sadzą. A i jeszcze mam przejechane 240 000tys.
  14. Witam Jestem nowy na forum. Mam na Jacek posiadam Audi A4 B6 z 2001 roku 1.9TD (niestety nie wiem jakie silnik ma oznaczenie AVF czy AWX) moc 130KM przynajmniej taka byla jak na początku życia Macie dobre formum techniczne wiec się zapisałem, bo niestety mam już problem z samochodem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...