Bulczas 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ktos moze wie co to oznacza? http://www.youtube.com/watch?v=6xLx93FnRYg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Film nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 U mnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 U mnie wyskakuje że ten film jest prywatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej07 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam oznaczyłeś video jako prywatne:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 podlacz sie vagiem i zobacz czy w silniku nie ma bledow albo w liczniku. nie zmieniales ostatnio zadnego kodowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej07 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam. Akumulator nie "siada":eusathink: daj znać jak się uporasz z tym pikaniem:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Takie cos mi wyskoczylo VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 558 D Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06325 6 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Bulczas nie wiem czy mam rację, ale gdzieś słyszałem że kiedyś w niektórych samochodach jak sterownik wykrywał błąd to powodował piszczenie - określony rodzaj i liczba pisków to jakiś rodzaj błędu.... Coś jak taki alfabet morse'a - nie trzebabyło podpinać VAGA tylko można było z pikania wyczytać Skoro Ci wyskoczyły błędy to może to jest z tym pikaniem powiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxyl 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Cze U mnie dziś przy odpalaniu było to samo (ten sam sygnał) ale po powrocie do domu (70km) już nie. Auto zostawiłem na światłach przez przypadek więc obstawiam niskie napięcie aku a potem w trasie doładował. Masz taki błąd więc możliwe że o to chodzi. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Czyli bedzie sie trzeba przyjrzec alternatorowi bo robie dlugie trasy wiec caly czas jest ladowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 na filmiku widac ze dobrze ci laduje aku. moze regulator sie konczy albo szczotki do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Da rade to jakos sprawdzic zeby na darmo nie wyjmowac alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 U mnie tak piszczy przy odpalaniu i jest to związane ze słabym aku, jak go podładuję prostownikiem to nie piszczy jakiś czas:wink: Spróbuj aku podładować, a ładowanie z alternatora przecież widzisz w zegarach, można sprawdzić też miernikiem. Stan aku, pobór prądu na zgaszonym silniku jak i ładowanie sprawdzą Ci w warsztacie lub sklepie motoryzacyjnym pewnie za free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się