Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczki... działa tylko szybki bieg


..::KoNik::..

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie...

Wszystko działało cacy... dzisiaj rano wsiadam do audi, manetka na dół i nic, do siebie - spryskiwacz działa i nic po za tym.. pierwszy bieg do góry - nic, drugi bieg do góry - nic, dopiero na 3 biegu wycieraczki zaczeły zasówać... :facepalm:

Jakieś pomysły...?

---------- Post dopisany 13-04-2013 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2013 at 15:21 ----------

nikt nie ma pomysłu..?

dzisiaj wyciągnąłem przekaźnik 377 docisnąłem ale nic do nie dało.... szukać na podmiankę..?

dodam tez za na tym 1 i 2 biegu nie słychać żadnej pracy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu, choć problem u mnie wygląda trochę inaczej. Otóż po wciśnięciu manetki w dół wycieraczki ruszają, ale zatrzymują się w momencie puszczenia manetki. Podobnie jest przy użyciu spryskiwacza - wycieraczki ruszają, ale zatrzymują sie gdzie popadnie. Na pierwszym biegu(czasówka) i na wyższych działają już normalnie. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa mozliwe 3 rozwiazania, do sprawdzenia manetka, przekaznik i silniiczek wycieraczki a dokladnie w nim styki i kregi metalowe z pinami ktore odpowiadaja za poczatek i zatrzymywanie sie wycieraczek. w pierwszym poscie proponuje sprawdzic przekaznik a w drugim poscie silniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuż po napisaniu powyższego swojego posta postanowiłem coś podłubać. Wyciągnąłem cały mechanizm, przy okazji wyczyściłem i przesmarowałem jeden trzpień bo się zacierał, przez co wycieraczki trochę "zamulały". Po ściągnięciu pokrywy z przekładni, jej wnętrze wyglądało tak:

Zdj_cie0387.jpg

więc wszystko raczej wporządku, styki ładnie przylegają.

Zastanowiło mnie jednak dlaczego zewnętrzna część pierścienia nie jest uzywana(w pokrywce nie ma w ogóle styku/ślizgu, a w gnieździe kostki brak pinu - kostka ma natomiast wszystkie.)

Zdj_cie0389a.jpg

zdjcie0388a.jpg

I tu pytanie: Czy możliwe jest, że mam założoną jakąs ubogą wersję mechanizmu? Czy może mechanizm jest spoko, a problem leży gdzie indziej? Po złożeniu nic sie nie zmieniło, wycieraczki tylko żwawiej sie ruszały bo zniknął problem zapieczonej ośki.

Oznaczenia silnika:

Zdj_cie0390.jpg

---------- Post dopisany 13-12-2013 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2013 at 16:19 ----------

odświeżam temat. Ktokolwiek...? Wie kto co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...