Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Silnik przerywa


Gość skorpion80

Rekomendowane odpowiedzi

Gość skorpion80

Witam wszystkich klubowiczów :hi: Mam taki problem:silnik zachowuje sie jak "żaba" tzn nie chce wskoczyc na obroty i szarpie szczególnie na PB bo na LPG jeszcze nawet jedzie normalnie (co dziwne że na LPG lepiej niż PB). Obroty w sumie na każdym biegu zatrzymują się na 4,5 tyś. obrotów.Wymieniłem świece i kable ale zabardzo nie pomogło :(

Ma ktoś może jakiś pomysł co :audi: ją boli :mysli: Czytałem że to może być też uszczelka pod głowicą ale każdy pomysł pomoże,a potem wszystko posprawdzam :)

Pozdrawiam :drinks:

Prosze używać prefiksu przy zakładaniu tematu.poprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to są typowe objawy używania gazu. Brak smarowania od strony komory spalania poprzez benzyne. A obroty wyższe nie wchodzą bo jest zbyt duże tarcie. Także silnik się kończy. Ale sprawdź przepustnice może to tylko sprawa regulacji i wyczyszczenia. A reszta jeszcze OK. Ile zrobiłeś kilometrów na gazie? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za OT ale na Twoje wypowiedzi Ronin na temat gazu to normalnie ręce opadają i to już nie pierwszy raz :thumbdown:

Skorpion sprawdź ciśnienie pompy paliwa i zrób logi z przepływomierza (nic nie piszesz o błędach?), napisz też czy na gazie jest tak całkiem ok, czy tak prawie i przedewszystkim jaką masz instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość skorpion80

Przepraszam za braki-więc uzupełniam : instalacja Omegasa sekwencja,wtrysk Matrixa,przejechane 15 tyś. km,po 1 przeglądzie LPG.Byłem dzisiaj na Vagu i było-nawet 10 sie znalazło bo inspekcja mi wyskoczyła to pojechalem.Były to błędy typu"niezrozumiały odczyt...czegoś tam" np sondy lambda lub przepustnicy i mechanik wszystkie pokasowal.Powiedzial że :audi: jeżdziło w trybie awaryjnym ale niema nic poważnego :shocked: Więc wracam ponownie na forum :( A co do LPG to teraz jak jechałem to jak chce przyspieszyc lub wyprzedzić to tak jakby :audi: cos trzymało i niemogę jej rozbujać :confused4:

Jutro mam też wolne więc jakby ktoś miał jakieś propozycje i sugestie to chętnie wysłucham i posprawdzam co się da :rolleyes:

Z góry :notworthy: za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak niemasz własnego vag'a to znajć kogoś w okolicy kto Ci pomoże, bo jak chcesz sam rozwiązać problem to może być częściej potrzebny (może zawitaj na jakiś spot). Co do błędów to zawsze są istotne, trzeba zanotować choćby po to żeby można sprawdzić, które się powtórzą. Skoro masz sekwencję (w miarę możliwości) zrób też log z gr.008 (statyczny wystarczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateogda: no może nie jestem bardzo trendy z moimi przekonaniami. Swego czasu bardzo dużo jeździłem i mam trochę doświadczenia jezeli chodzi o silniki benzynowe. W samochodach markowych takich jak BMW, Audi czy Mercedes problemy z silnikiem prawie nie występują. Oprócz drobnych przypadków, przy właściwym serwisie, to przy przebiegu 300 000 silnik nie wykazuje dramatycznego zużycia. Tutaj ludzie mają problemy po 10 / 30 000 na gazie. Zresztą widze, że dobrze znasz moje przekonania, turbo jest dobre nowe a używane i to jeszcze powyżej 200 tys i z gazem uważam za nieporozumienie. :shocked:

Zapraszam do załączenia filmiku w temacie : [b5 ADR] Słaby silnik jak na 1.8 i wtedy będziemy mogli porównać różne silniki i różne zasilania. To jest najlepszy sprawdzian. :cool1:

Skorpion: Szkoda, że nie zanotowałes błędów, ale jezeli czujniki źle podają sygnał to błedy się sumują i samochód wogóle nie chodzi. Samo kasowanie błedów nie eliminuje usterki. Jeżeli to nic poważnego to należy sprawdzić: sonde lambda, przepływomierz i przepustnice. Takie elementy jak świece czy filtry powinny być nowe - przynajmnie wiadomo co jest OK. Ile samochód pali na setke przy prędkości do 120/h? Innym pytaniem jest jak używasz obroty. Spojrzyj na temat podany powyżej i podaj różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość skorpion80

A więc tak... wiem wiem moja wina mogłem chociaż zanotować błedy,ale w niedziele do Wrocka jade to chyba zajade pod most MIlenijny,bo dzisiejszy VAG wyniósł mnie 110zl :blink: Niewiem jakie są ogfólnie przyjęte ceny takiej usługi ale narazie podziękuję :kwasny: Kable już wymieniłem na Beru i świece (3 elektrodowe NGK ).Przepustnica czyszczona jakoś w zimie,bo mi obroty falowały.Biegi zmieniam przy 2,5-3 tyś. obr. na min. no chyba że prędkośc wyższa to i obroty większe (mam nadzieje że o to Ci chodziło Ronin z tą obsługą obrotów).

I co by Wam tu jeszcze napisać... :mysli:

Jak coś to piszcie chyba że ktoś chętny się znajdzie,to możemy skonsultować się w Niedziele we Wrocku :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek dwie sprawy: jeżeli nie wchodzi na wyższe obroty to mogą być zapieczone wtryski i nie podaja właściwie paliwa (mateogda wspomniał o pompie paliwa, to też ale występuje rzadko). Kup taki środek do czyszczenia wtrysków ... super formuła cośtam cośtam. To daje zdecydowany efekt, jeżeli nie to trzeba wtryski sprawdzić i ewentualnie wymienić. Przeczyszczenie przepustnicy zazwyczaj daje dobre efekty i jest wystarczające - no chyba że pech to trzeba kupić nową. Kupuj tylko oryginalne.

I troche z innej beczki. Silniki benzynowe to nie dieselki i jazda do 3 tys obrotów to zupełna pomyłka. W ten sposób niszczysz silnik. Musisz używać silnik w całym zakresie obrotów. Jeżeli lubisz szybszą jazdę to musisz silnik rozciągnąć, ... odpowiednio dotrzeć. Silniki nowe nie są sobie równe i różne użytkowanie powoduje różne osiągi. Chyba wiesz o czym pisze. Jak lubisz jazdę na niskich obrotach to tylko diesel.

Czyść wtryski i zamien olej na castroll magnatec, może ktoś przywiezie z niemiec jest lepszy. Zdrówka :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość skorpion80

Ronin ja lubię szybką jazdę i tak do 3 zmieniam na takich obrotach a potem juz idzie wyżej :wink4:

A co do wtrysków to kupię STP formuła do wtrysków jest takie coś zdaje mi się a jeżdżę na Mobil 1 10/40,dla przypomnienia mam na blacie 225 tyś. przejechane :kwasny:

Narazie zobaczę co będzie jak zaleję tą formułę,bo to narazie najtańszy koszt.

Póki co :notworthy: wszystkim za pomoc,i jak dalej będzie coś nie tak to się odezwę :hi:

Ps.Ronin a te wtryski to mogą od gazu się zapiec,czy niema reguły?? :mysli:

Pozdrawiam :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reguła jest, czyszczenie po benzynie przynosi efekty. Natomiast po gazie przynosi efekty tylko do pewnego czasu. Potem już nie. Jest mozliwość czyszczenia silnika od strony komory spalania za pomocą wody lub płynu do hamulców, ale ja tutaj nie mam dużego doświadczenia i mam wątpliwości co do sprawności katalizatora po takich zabiegach, także wstrzymuje się z poradami.

Ja wlewałem miarke na około 40 litrów i efekt był zdecydowany, niemniej nigdy nie miałem takiej sytuacji, że silnik nie osiągał obrotów odcięcia. To musi być coś jeszcze niż samo czyszczenie wtrysków. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za OT ale na Twoje wypowiedzi Ronin na temat gazu to normalnie ręce opadają i to już nie pierwszy raz :thumbdown:

Nie tylko w temacie gazu kolega jest zielony. Przykład:

No to są typowe objawy używania gazu. Brak smarowania od strony komory spalania poprzez benzyne. A obroty wyższe nie wchodzą bo jest zbyt duże tarcie. Także silnik się kończy.

Powinieneś dodać: wymontuj tłoki, oszlifuj kątówką i będzie :good:

Zapraszam do załączenia filmiku w temacie : [b5 ADR] Słaby silnik jak na 1.8 i wtedy będziemy mogli porównać różne silniki i różne zasilania.[/b] To jest najlepszy sprawdzian.

Wybacz, stary, ale to co najmniej prymitywne. Jakie wnioski dla kogoś, kto ma problemy z autem płyną z bezsensownego filmiku, na którym ktoś popisuje się na mieście?

Zawsze doradzasz to samo: Przepustnica, świece, przewody, olej, bla bla bla. Zapomniałeś o ciśnieniu w oponach, bo to też powoduje, że auto nie jedzie.

Jest mozliwość czyszczenia silnika od strony komory spalania za pomocą wody lub płynu do hamulców

Przemyśl to sam. Wiedzy o silnikach nie nabywa się dużo jeżdżąc.

skorpion80, czy auto od dołu dobrze ciągnie, czy od początku jest muł, a przy 4,5tys obrotomierz staje? Możesz mieć zatkanego kata, wtedy jazda wygląda jak na zaciągniętym ręcznym, silnik wyraźnie się dusi i czuć lekki smrodek grzejącego się silnika. Tzn. cieczy może nie gotować, ale nadmiernie rozgrzany kolektor po otwarciu maski poczujesz.

Wtryski nie zapieką się, jeśli zawsze masz w zbiorniku benzynę. To dzięki niej układ paliwowy ma chłodzenie (pompa i wtryski), bo kiedy jeździsz na LPG, to układ paliwowy też pracuje. Często oszczędzanie 20zł na kilka litrów benzyny kończy się spaloną pompą za kilkaset zł.

Poza tym, warto kupić sobie VAG. Koszt 115zł. Tyle wydałeś u mechaniora i nadal nic nie wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adams78: załącz swój filmik jak twój samochód jest sprawny do setki i powiedz co zrobiłeś, aby był lepszy niż standardowy model z danego okresu. Pokaż jak się zbiera turbo poniżej 8 sekund, to nie powinno być trudne. Pokaż, że zamontowałeś gaz i przy tym zasilaniu ma podobne osiągi jak na benzynie, a przejechałeś już powiedzmy 30/ 50 tys na gazie. Pokaż swoje doświadczenia, nie krępuj się, chętnie wszyscy popatrzymy i moze zmienisz moje zdanie na ten temat. Zrób to.

A jeżeli chodzi o popisywanie to popatrz na filmik, opony nie piszczały na żadnym biegu, a zaręczm Ci że będą do biegu 3 włącznie. Także z tego osiołka jeszcze mozna troche wycisnąć, jak myślisz syneczku ile? :evil:

Panowie czy wy macie usługi z przerabianiem zasilania na gazowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ronin ale czego tak naprawdę te filmiki mają dowodzić i jak udowodnić, że przed montażem LPG wcale nie było lepiej ?? Nieporozumienie jakieś !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony nie piszczały na żadnym biegu, a zaręczm Ci że będą do biegu 3 włącznie. Także z tego osiołka jeszcze mozna troche wycisnąć, jak myślisz syneczku ile?

Brak mi słów. Porównanie do osiołka w tym wypadku tyczy zarówno samochodu, jak i właściciela.

Prezentujesz niespotykany na tym forum poziom... A słyszałeś co to hamownia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roni jak tak sie twój zbiera to z moim na lpg nie masz szans :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roger: no to super, załącz filmik i podaj jakie masz opony i czy robiłeś jakieś zmiany oprócz gazu. Samochody mają te same parametry to porównanie powinno być adekwatne. Pozdrowienia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość skorpion80

Panowie przestańcie się kłócić :kwasny: Nie od tego forum służy żeby się chwalić lub wymyślać Bóg wie co... tu się pomaga takim Nowicjuszom np. jak ja :tongue4:

A co do wtrysków to zalałem wczoraj STP z Zasilaniem LPG które czyści wtryski i.... nic :wallbash:

Powiem tak,zalałem nawet Vervę 98 30 litrów no i powiem wam że kopa ładnego miał,ale po przejechaniu 10 km znów to samo więc przełączyłem na LPG bo lepiej jedzie :kwasny:

Po 2 to byłem wczoraj we Wrocku i na A4 jadąc na LPG wyciągnąłem 160 km a na PB 140 :( Oczywiście obroty doszły do 4tyś. i dalej nie chciały pójść,a przy wyprzedzaniu to strasznie denerwujące,jak się chce wyprzedzić- kierunek,zjazd na lewą stronę i się stoi w miejscu :rant:

Znajomy stwierdził że to może być źle wyregulowany LPG,ale co to ma wspólnego z moim problemem skoro na LPG lepiej idzie niż na PB :mysli:Podobno jak LPG źle wyregulowane to PB też szwankuje ale to pozostawię do waszej oceny :confused4:

Pozdrawiam :hi::a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorpion80: to tak od razu się nie oczyści, musisz troche pojeździć na benzynie. A jeżeli lepiej chodzi Ci na gazie niż na benzynie to coś z układem zasilania od strony benzyny. Spróbuj go przeciągać na niskich biegach, jeżeli bedzie postęp to wtryski jeżeli nie to trzeba sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa. Jeżeli ciśnienie jest OK, to sprawdź katalizator, może już wypracował swoje i nie jest drożny.

Mysle, że może byc parę przyczyn które się nakładają na siebie np. i wtryski i pompa.

Zasada jest następująca: wyreguluj wszystko na benzynie dopiero potem reguluj gaz. :wink4::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość skorpion80

Ok to pojeżdżę na PB bo mam pół baku ale jazda na benzynie strasznie mnie :angry::rant: :ranting1:

Wogle niema kopa i szarpie,ale spróbuję się przemęczyć i zobaczymy jak to będzie :mysli:

A co do różnych przyczyn... no właśnie... to mnie denerwuje bo trzeba iść po nitce do kłębka a nie od razu do sedna sprawy a jeżdżę dużo więc już mam dosyć,no ale cóż,chyba warto się pomęczyć :wink4:

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...