niewek 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Z góry podkreślam, że wiem, że to nie ten temat i wgl, a wiem, że tutaj więcej osób się wypowie w tym temacie niż w LPG. Przepraszam za to. Jednak ma to trochę związku z tuningiem mechanicznym. Chciałbym, żeby się wypowiedzieli osoby, które mają u siebie instalacje LPG i dość podrasowany samochód. U siebie obecnie mam 190 KM (seria 150 KM) na oryginalnych podzespołach +FMIC. W przyszłości chce jeszcze osiągnąć jakies 230-240 koni ( większe turbo i wtryski). Dzwoniłem dziś do gazownika, tego z Mławy, i gościu mi mówi, że albo tuning albo gaz. Jak to jest ? Mówi, że przy takim setupie będzie się zapętlał już przy 4 tysiącach obrotów. Jego rozwiązanie dla mnie to dać teraz większe wtryski, a o turbo to mogę tylko pomarzyć jeśli chce mieć gaz. Jeśli to prawda, to na prawdę wszyscy tutaj na chipach jeżdżą tylko na benzynie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Wszystko da sie zrobić, może nie będzie do końca idealnie, ale zawsze mozna włączyc przełączanie na pb np. przy 6 tyś obr. Wrzuć loga z 002 zobaczymy czasy wtrysku, widomo lepiej by było wrzucic wieksze wtryski pb wtedy skracaja sie czasy wtrysku inie dochodzi do zapetleń, tylko po tym oczywiście strojenie programu czyli znowu koszt:kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No dobra, ale to czyli jak dam teraz większe wtryski i będę chciał większe turbo to musze jeszcze większe wtryski dać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Nie teraz dajesz wieksze wtryski robisz korekte. Pozniej dajesz wieksze turbo i robisz znow korekte. Wiec lepiej jak zrobisz turbo i wtryski a pozniej gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Niee, tak na pewno nie zrobię. Już wolę 2 razy korektę robić. Bo teraz sobie zrobię 230 koni i co? Za rok będę zmieniał auto bo nie będzie mnie zadowalało. A ze 3 latka chciałbym pojeździć. Rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Wtedy kladziesz q i robisz 260 albo i wiecej :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Niee, tak na pewno nie zrobię. Już wolę 2 razy korektę robić. Bo teraz sobie zrobię 230 koni i co? Za rok będę zmieniał auto bo nie będzie mnie zadowalało. A ze 3 latka chciałbym pojeździć. Rozumiesz? Za rok zapodasz kute wnęczności + suszara gt28rs i atak na 300+ po czym stwierdzisz że auto nie chce skręcać i bedziesz wkładał quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 I 20 patyków poooszło się jeee*ać na samochód Jeszcze s-line zew i wew to już wgl w 40 się zmieszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja najpierw zrobiłem moc (198KM 300Nm) i potem założyłem lpg, najmocniejsza instalacja BRC, na tej samej instalce jeździło 260KM bez ŻADNEGO problemu, więc ten koleś z Mławy to partacz a nie gazownik, zresztą jeżdżą S4 po programach i zero problemów. Najważniejszą sprawą jest dobry gazownik, polecam lpg forum tam się dowiesz kto w jakich okolicach jest dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się