Muskel1 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Podaj na zacisk 50 napięcie bezpośrednio z akumulatora.
Patryś Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego 1 minuta temu, Muskel1 napisał(a): Więc brakuje Ci napięcia, na zacisku 50. Ale najlepsze jest to że odkreciłem tylko rozrusznik żeby krótkim kabelkiem podać prąd na ten zacisk bo nie mogłem tam dojsć. Teraz skręciłem na nowo rozrusznik, pare razy zakręcił bez problemu. Auto odpalalo i za którymś razem zaś to samo. Nie jarzy 🤦♂️
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego (edytowane) Przewód gdzieś przewany lub skorodowany albo rozrusznik ma usterkę. Sprawdź przewód do zacisku 50 pod obciążeniem a nie tylko miernikiem. Edytowane 9 Lutego przez Muskel1
Patryś Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Jak to zrobić? Teraz pali za każdym razem. Ciekawę czy cewka nie będzie dupnięta skoro takie cyrki się robią.
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Między zacisk 50 na rozruszniku, a przewód idący do zacisku 50, wpinasz szeregowo żarówkę (10-20 Watt) i voltomierz i dopiero przekręcasz stacyjkę, aby na przewodzie było obciążenie (żarówka). Jak mierzysz miernikiem bez obciążenia, może pomimo skorodowanego lub pękniętego przewodu pokazywać 12V. Pod obciążeniem żarówka nie zaświeci liub zaświeci bardzo słabo jeżeli jest jakiś problem z przewodem. 1
Patryś Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Ok. Dzięki wielkie. Jutro już zobaczę na to. Dziś daje sobie spokój. Dzięki wielkie za pomoc 👍
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się