Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów. Problem z hałasem przy EGR i brakiem mocy


maq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent to auto mojego ojca B6 awx. Problem polega na tym, że auto ma mniej mocy niż powinno ( krótko go posiadamy więc ciężko określić ile tej mocy brak) oraz dość spory hałas przy przyspieszaniu, słyszaly również przy przegazowywaniu na postoju w okolicy EGR ( hałas podobny do dziurawego tłumika)

Na początek błędy ze sterownika :

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Po skasowaniu żaden nie powrócił podczas wykonywania logów

Komplet logów :

NORMALNE

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

DYNAMICZNE

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Nigdy wcześniej nie logowałem silnika z PD i nie wiem czy to normalne ale podczas BS zachowywał się dość nieciekawie ( telepanie, falowanie obrotami ). Wyraźnie słychać ten szum kiedy EGR jest w BS w pozycji OFF ( według mnie w pozycji ON szum ustaje )

Bardzo proszę o podpowiedzi.

---------- Post dopisany 22-04-2013 at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2013 at 23:33 ----------

Nie jest w stanie nikt nic powiedzieć? Może logi skopałem ? Znalazłem an forum temat w którym AWX został zdiagnozowany jako sprawny i jakoś nie widzę za bardzo różnic między jego a moimi logami ( może źle coś odczuję). Auto podczas przyspieszania świszczy jak by miało czajnik pod maską :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Spanky będę patrzył, tylko powiedz prosze jeśłi możesz czy to widzisz z logów czy z opisu jaki zamieściłem? ( tzn opisu o tym świszczeniu ) bo ewidentnie jest to w okolicy EGR i słychać zmianę tego podczas pracy egr w logach BS. Dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność widać w logach a konkretnie np. w grupie 010 i 003 logowanej dynamicznie : mimo niedoładowania turbo jest widoczna zbyt wysoka masa zasysanego powietrza zmierzona przez przepływkę tj. 1249,5 mg/skok w grupie 003 w dużym zakresie obrotów silnika i nie aż taka ale równie wysoka wartość w 010. Dziura nie będzie stała tylko wygląda to na pęknięcie gumowego przeowdu, które na początku przyspieszania rozszerza się a pod koniec logu zaciska/zasklepia. Dokładnie zatem sprawdź gdzie to pękniecie będzie - z pewnością nie na zaworze EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...