Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtyskiwacze mocno spocone - co robić?


jaca.gsm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mając dzisiaj trochę czasu przyjrzałem się "co słychać" i widać przy silniku.

Otóż oprócz dość mocno "spoconej odmy" (mam nadzieję że ogarnę temat bo na forum znalazłem pierwsze kroki...)

okazało się, że wokół wtrysków jest wilgotno - jak na zdjęciach.

I pytanko do Was...czy może to oznaczać, że nadszedł na nie czas :facepalm: czego bym nie chciał słyszeć :shock3:

Czy należałoby zacząć od wymiany pierścieni wtryskiwaczy? Czy to raczej nic nie da?

Pozdrawiam:hi:

20130424_110832.jpg

20130424_110934.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, można spróbować wymienic oringi na wtryskach powinno pomóc.:wink: Tez musze sie za to zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto błędy z silnika:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 004 - No Signal/Communication

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit

P1239 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit

P1240 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit

P1238 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Podaj kompletne kody błędów z Vaga, bo to co podałes to swiadczy tylko o problemie na wszystkich wtryskach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wymiany oringi na wtryskach + te gniazda w których są osadzone , gniazda sa wkręcane + jakiś klej czy coś takiego podpytaj w aso,co do tych błędów to jak oprucz tego ,że są to silnik chodzi normalnie?jak chcesz to podam ci numery tych oringów i gniazd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi kolego numery katalogowe...bede wdzieczny.

Błędy wracają ale nie od razu. Kasowalem jakoś 1500km temu i wróciły. sprawdzałem pomiedzy to wracał tylko błąd od termostatu.

Auto często rano po uruchomieniu potrzęsie. ale z reguły po kilku sekundach przestaje. to jedyny mankament. no i lubi wypić pół litra oleju na tysiąc km.:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numer tych oringów to 035 906 149a kupowałem w tamtym roku aso 11zł za sztuke złodzieje pewnie mozna dobrać w sklepie z częsciami po1zł ,ale to wtryski ja kupiłem z aso nie mam numeru tych gniazd ale jak zadzwonisz do aso to beda wiedzieli jakie trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oringi na wtryskach do wymiany. Cp do błędów to może masz lpg. Co do palenia oleju to pewnie turbo powoli puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo - podobno mam w dobrym stanie. A gazu nie mam.

A więc biorę się za oringi na wtryskach i gniazda.

Dzięki!

Pozdrawiam

Oringi na wtryskach do wymiany. Cp do błędów to może masz lpg. Co do palenia oleju to pewnie turbo powoli puszcza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo - podobno mam w dobrym stanie. A gazu nie mam.

A więc biorę się za oringi na wtryskach i gniazda.

Dzięki!

Pozdrawiam

Oringi na wtryskach do wymiany. Cp do błędów to może masz lpg. Co do palenia oleju to pewnie turbo powoli puszcza.

Jeśli przepala olej to raczej nie za bardzo turbo zdrowe... no chyba że to uszczelnienia zaworowe. U mnie od wymiany do wymiany mógł bym nie zaglądać do oleju a olej wymieniam co 8tyś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...