Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów - niestabilne obroty na postoju, szarpanie przy przyspieszaniu


bartek_s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! W miarę możliwości proszę o pomoc w analizie logów. Auto mojego wuja :) Audi A6 C5 1.9 TDI AVG

Kilka tygodni temu zauważył problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu auta wszystko jest ok, jednak po kilku minutach obroty zaczynają falować w granicach 819-903 rpm/min. Poza tym silnik zaczyna pracować głośniej i lekko się trzęsie.

Ostatnio w trasie pojawił się jeszcze jeden problem. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, przy ok. 2500 rpm/min silnik zaczyna przerywać i szarpać. Najczęściej szarpnie kilka razy i za chwilę przyspiesza normalnie.

Poniżej wrzucam spis błędów:

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AB

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2821

Coding: 00002

Shop #: WSC 02325

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10

Coding: 0273004283

Shop #: BB 24332

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 H

Component: A6-Klimavollautomat D64

Coding: 00043

Shop #: WSC 02325

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 920 900 C

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14

Coding: 00140

Shop #: WSC 00188

Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y0064092

3 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01312 - Powertrain Data Bus

37-10 - Faulty - Intermittent

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 962 258 E

Component: Zentralverrieg.,DWA D33

Coding: 04683

Shop #: WSC 07777

6 Faults Found:

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00001

Shop #: WSC 02325

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

oraz logi:

Statyczne:

Log (7 - 000)

Log (13 - 001)

Log (12 - 003)

Log (1 - 004)

Log (11 - 007)

Log (3 - 013)

Log (10 - 015)

Log (14 - 023)

BS:

Log (4 - 000)

Log (8 - 003)

Log (5 - 004)

Log (2 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 008)

Log (6 - 010)

Log (9 - 011)

Niestety nie udało mi się zrobić więcej logów dynamicznych, ponieważ szarpnięcia były mocne i bałem się o samochód, żeby nic poważniejszego się nie stało.

W miarę możliwości proszę o szybką pomoc.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpada w tryb awaryjny gdy już się wyszarpie i jedzie ? Błąd 17965 to przeładowanie turba..

Sprawdzałeś podciśnienia w pompie vacum ?

Samochód hamuje dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...