Witek A4 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam mam problem!!! TURBINA przwładowuje i nie mam juz pomysłu co to morze być. dodam że: -zmienna geometria czyszczona - N75 zamieniany z n18 i przekładany z obcego AFn i wszystkie są sprawne - przeplywka wporządku wartości na VAG sprawdzane -wszystkie wężyki wymienione -EGR czyszczony -katalizator wybity -gruszka wydaje się sprawna -podiołem się nawet regulacji na sztangą (metoda prub i błędów i nic więc ustawiłem na miejscu gdzie blomby były ok 8 gwintów od gruszki) I NIE MAM NARAZIE ZIELONEGO POJĘCIA CO MORZE BYC szukam po forum podobnycz problemów. A morze jest jakiś magik w okolicach rzeszowa (strzyżowa) co uporał by się z tym mam mnustwo lagogów wrzuce jutro jak bedzie ktoś chętny pomuc. link do logów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Dobrze podpięte wężyki? Weź dużą strzykawkę podłacz wężyk do gruszki, i zasysając zobacz czy gruszka działa prawidłowo i przy max wychyleniu nie puszcza. Ja bym to dalej się czepiał regulacji sztangi. Wrzuć komplet świeżych logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 A nie masz czasem błędu 65635?? u znajomego w pasku B5 był podobny motyw, zalało kompa olejem (przez peknięty wężyk od mapsensora) i wywalał ten błąd a przez to nie sterował N75 i cały czas przeładowanie, po czyszczeniu kompa w myjce ultradźwiękowej w serwisie telefonów błąd znikł i nie ma śladu po przeładowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek A4 0 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Prosze o analize tych logów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiboy87 0 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Wiem co jest przyczyną przeładowanie!!! mialem to samo! Czyściłem geometrię i po czyszczeniu miałem identycznie jak u ciebie ciśnienie 2350. Próbowałem wszystkiego ale na nic się zdało. Niestety ale muszę cię zasmucić. musisz jeszcze raz wyjąc dmuchawkę. Założyłeś odwrotnie pierścień dystansujący.(ten z nacięciami dookoła) Ja byłem pewien że on jest symetryczny ale okazało się jak wyjąłem i rozebrałem turbo że NIE! musisz go dać odwrotnie i wszystko będzie dzialać na 100% nie robiłem logów u siebie po odwróceniu pierścienia ale jak mialem przeładowanie to przy dużej prędkości lub jak byłem zaladowany w 4 osoby i bagaż to wskakiwał tryb awaryjny a teraz mogę gonić do 200km/h i nie wskakuje tryb awaryjny czyli przeładowania nima:D Mam nadzięję że pomogłem! w razie pytań pisz śmiało -pomogę. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- witek u Ciebie jest to samo. Źle założony pierścień dystansowy w turbinie. Odwróć go. Ciśnienie zadane 1948 a turbo pompuje 2350 u mnie było identycznie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek A4 0 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Wiem co jest przyczyną przeładowanie!!! mialem to samo! Czyściłem geometrię i po czyszczeniu miałem identycznie jak u ciebie ciśnienie 2350. Próbowałem wszystkiego ale na nic się zdało. Niestety ale muszę cię zasmucić. musisz jeszcze raz wyjąc dmuchawkę. Założyłeś odwrotnie pierścień dystansujący.(ten z nacięciami dookoła) Ja byłem pewien że on jest symetryczny ale okazało się jak wyjąłem i rozebrałem turbo że NIE! musisz go dać odwrotnie i wszystko będzie dzialać na 100% nie robiłem logów u siebie po odwróceniu pierścienia ale jak mialem przeładowanie to przy dużej prędkości lub jak byłem zaladowany w 4 osoby i bagaż to wskakiwał tryb awaryjny a teraz mogę gonić do 200km/h i nie wskakuje tryb awaryjny czyli przeładowania nima:D Mam nadzięję że pomogłem! w razie pytań pisz śmiało -pomogę. Pozdrawiam---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- witek u Ciebie jest to samo. Źle założony pierścień dystansowy w turbinie. Odwróć go. Ciśnienie zadane 1948 a turbo pompuje 2350 u mnie było identycznie. Pozdrawiam Tak uporałem się z tym już dawno ŹLE założony był pierścień pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się