Skocz do zawartości

lukiboy87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukiboy87

Osiągnięcia lukiboy87

0

Reputacja

  1. lukiboy87

    Przeładowanie AFN

    Wiem co jest przyczyną przeładowanie!!! mialem to samo! Czyściłem geometrię i po czyszczeniu miałem identycznie jak u ciebie ciśnienie 2350. Próbowałem wszystkiego ale na nic się zdało. Niestety ale muszę cię zasmucić. musisz jeszcze raz wyjąc dmuchawkę. Założyłeś odwrotnie pierścień dystansujący.(ten z nacięciami dookoła) Ja byłem pewien że on jest symetryczny ale okazało się jak wyjąłem i rozebrałem turbo że NIE! musisz go dać odwrotnie i wszystko będzie dzialać na 100% nie robiłem logów u siebie po odwróceniu pierścienia ale jak mialem przeładowanie to przy dużej prędkości lub jak byłem zaladowany w 4 osoby i bagaż to wskakiwał tryb awaryjny a teraz mogę gonić do 200km/h i nie wskakuje tryb awaryjny czyli przeładowania nima:D Mam nadzięję że pomogłem! w razie pytań pisz śmiało -pomogę. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- witek u Ciebie jest to samo. Źle założony pierścień dystansowy w turbinie. Odwróć go. Ciśnienie zadane 1948 a turbo pompuje 2350 u mnie było identycznie. Pozdrawiam
  2. kolego zacznij od wymiany plecionki. Najtańsza i zazwyczaj takie są objawy. U mnie też telepało autem po rozgrzaniu, jak dodałem gazu to nie tylko na wolnych obrotach wpadał w rezonans. Teorii było wiele od dwumasy, poprzez kąt wtrysku, wtryskiwacze itd. Wszyscy mechanicy chcieli wszystko rozbierać i mega naprawy robić. Kolega z forum polecił wymianę plecionki(była cała nie uszkodzona) posluchałem go. Okazalo się że się zapieła w środku i nie tłumiła drgań i wszystko na budę się przenosiło. Jak opowiadam o tym mechanikom to się dziwią że powodem drgań była plecionka. Zacznij po taniości od plecionki-dobra sprawdzona rada
  3. Panowie u mnie były drgania powyżej 16 stopni na dworze dopiero niezależnie czy zimny czy ciepły silnik (ale bardziej na ciepłym). Nikt nie potrafił mi tego zdiagnozować. Analizy wtrysków, dwu masy i innych rzeczy nie dawały efektów, Nawet jeden magik stwierdził złe wyważenie tłoków (auto już miało 200tys przejechane i według niego to jest normalne). Jeden kolega z forum polecił wymianę plecionki. Wymieniłem i wszystko ustało. I jest dobrze od 5 lat Od tamtej pory forum towarzyszy mi w każdym problemie z autem. Pozdrawiam pomocnych forumowiczów.
  4. Ja dałem 700 z wysyłką na allegro i to była najniższa oferta na MS w tamtym czasie czyli ponad 5 lat temu
  5. Panowie pozwolę sobie na wypowiedź na temat wahaczy MS Germany. Otóż ponad 5 lat temu w lutym dokonałem wymiany wahaczy oryginalnych u siebie w B5 98rok a MS Germany. do dziś na nich jeżdżę i jestem mega zadowolony. Opinie są różne ale ja jeżdżąc po Szczecińskich torowiskach tramwajowych (kto wtajemniczony to wie o co mi chodzi) zrobiłem na nich 90tkm! wymieniłem w tym czasie tylko raz końcówki drążków kierowniczych. Teraz poleciały mi tylko te dolne wahacze tylne i muszę to wymienić. Jeżdżone około 50%Szczecin i 50% poza miastem. Polecam tę firmę w takiej cenie. Pozdrawiam
  6. Przepraszam że dopiero pisze ale byłem na święta za granicą. Auto nie wpada w awaryjny na żadnym biegu poza 5! przy ok 160km/h wpada na 5 biegu w tryb awaryjny. Czyściłem geometrię, ale pierścień założyłem tak jak był. Jeżeli da się odwrotnie założyć to może był już tak założony.Z tego co pamiętam sprawdzałem jeszcze przy czyszczeniu geometrii czy da się założyć odwrotnie pierścień-(pisał ktoś na forum VW na 100% ale nie wiem czy też na naszym)że sie nie da założyć inaczej tylko jednym sposobem... Sztanga nie była ruszana nic a nic. Wychodzi na to że z tym pierścieniem jest odwrotnie. Dzięki za pomoc koledzy!!! w najbliższym czasie biorę się za rozbórkę dmuchawki i bebeszenie kata. Jak się z tym uporam to zrobię logi i wrzucę. Pozdr.
  7. chodzi Ci o czyszczenie geometrii? Geometrię czyściłem jakoś 2 lata temu. Powiem szczerze że efekt po czyszczeniu N75 jest super tylko to przeładowanie... Już nie wpada w tryb awaryjny, widocznie łopatki zgarneły nagar. Jak się zrobi cieplej będę bebeszył kata to profilaktycznie przeczyszczę geometrię.
  8. Cześć chłopaki:) Niedawno założyłem temacik z prośbą o analizę logów z powodu dziwnego zachowania turbiny-tryb awaryjny i w sumie grube przeładowanie (przy żądaniu mapy 1948 miałem ponad 2500! Logi poniżej (grupa 003 i 011 w próbie dynamicznej. Log (0 - 003) Log (1 - 011,011,011,011) Szukając przyczyny przeładowania wyczyściliśmy zawór N75 z Tobike (dzięki za pomoc) Po wyczyszczeniu auto przy 4200 wpadło w tryb awar.( wcześniej przy 3500) ale po resecie czytaj włącz i wyłącz zapłon i skasowaniu błędu w sterowniku silnika kolejna próba i już auto nie łapie trybu awaryjnego nawet powyżej 4300orb/min. Ogólnie dynamika bardzo na plus, ciągnie już od 1500 i jest super tylko stwierdziliśmy że jest przeładowanie turbo. Mapa żada 1948 a szuszara dmucha 2350. W związku z tym zamieszczam logi po czyszczeniu i proszę o pomoc z czego może wynikać przeładowanie? jakie mohą być konsekwencje jeżdzenia z takim przeładowaniem(żużycie turbiny szybsze?) Logi Po czyszczeniu N75: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. Dzięki Panowie za pomoc. Forum to świtna sprawa. Czyli spróbujemy pofiglować z zaworami. Podmiana powinna dać odpowiedź co i jak. Odnośnie tego moejgo cytatu zauważyłem że w 011 BS u mnie działa odwrotnie niż jest w opisie, więc wygląda na to że nawet po takim opisie łapiesz Sztomel o co biega- SZACUN. Dzięki i pozdro
  10. Jak czyściłem geo ostatnio to bardzo dokładnie wyczyściłem chemią wszystko i papierami ściernymi o różnej gradacji żeby ne porysować zbyt mocno. Wszystko ładnie płynnie działało I świeciło się jak na zdjęciu u Ciebie Sztomel . Mogło rzeczywiście się porysować i na tym sie zbiera nagar.(nie pamiętam już ) Jeżeli chodzi o gruszkę to wydaje mi się że jest ok ponieważ jak podłączam strzykawe i robie podciśnienie to trzyma to podciśnienie i wciąga tłoczek od strzykawki. Sztanga przy tym się porusza ale jak trzymam na niej palec to czuje jakby tam w środku coś obcierało i nie chodziło płynnie.(więc łopatki trą ostro). Spróbuje jeszcze z tym śróbokrętem rozruszać sztangę. Jak sprawdzić na 100% N75? Można to sprawdzić w ten sposób? (cytuję): Dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. Zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość.
  11. Więc tak: Węże sprawdziłem, Jest ok, (własnie wiem że mam grubo przeladowane) jak daje 011 w BS to praktycznie wcale grucha nie działa, nic nie słychać zmiany gwizdania, Rozruszałem gruche i geometrię dużą strzykawką tzn podłączyłem i ostro poruszałem ale nic nie pomogło... Wygląda na to że bez czyszczenia geo sie nie obejdzie. A powiedzcie Panowie od czego się zbiera nagar na geometrii? Przyznam że dośc dużo robie krótkich podjazdów na zimnym silniku i myśle że może przez to, ale zastanawia mnie jeszcze czy może kat jest zaje...ny i słabo spaliny odprowadza. Sprawdzałem wirnik po stronie zimnej i bez luzów jest w żadnej płaszczyźnie. Coś tam sprawdzałem n75 Vagiem i niby okej działa (ale mogę sie mylić bo zaczynam z diagnozowaniem)Co da zamiana N75 z N18? Dzięki za odpowiedzi:D
  12. Witam. Proszę o analizę logów mojej turbiny w AFN: vaglog.rtnet.pl/lukasz.fir_118657.html]Log (0 - 011)[/url] (wkleić link w wyszukiwarkę) Geometria była czyszczona 2 lata temu, po czyszczeniu łapała tryb awaryjny tylko przy eksteremalnych obrotach. Dopiera od jakiegoś czasu jest znów coraz gorzej. Z tego co się dzieję a takżez logów dynamicznych wnioskuje że muszę znów wyczyścić geo tylko proszę o pomoc z czego się może brać to zapiekanie turbo? Przecież wstawiam solidnie audiczce i nie powinna się zapiekać. Może katalizator jest zapchany i słabo spaliny odchodzą i sie zamuliło? Przepływka wymieniona na nówkę Bosch. Mam nadzieję że pomożecie. Pozdro:)
  13. Witam, Dzieląc się opinią na temat wahaczy MS napiszę krótko-jakość za super cenę. Jeżdżę na nich prawie 3,5 roku, zrobiłem 80tkm i nic. cisza i spokój. autko płynie a jeżdżę po naprawdę słabych Szczecińskich drogach i nierównych torowiskach tramwajowych. Wymieniłem wszystkie wahacze- komplecik na przód. Pozdr
  14. Witam. Panowie a co moze byc przyczyna tego ze u mnie po czyszczeniu kierownic tez wskakuje tryb awaryjny ale tylko na 5 jak jade sam lub z kobieta i to rowno przy 150km/h do 150 moge cisnac na maksa i jest ok. Ostatnio jechalem w gory w 4 osoby i auto na makasa zaladowane i wczesniej mi awaryjny wskakiwal jak chcialem ostrzej przyspieszyc... przed czyszczeniem turbawy mialem notlaufy nawet jak sam jechalem na 3 a teraz to tak jak pisze... Myslicie ze to zawor N75do wymiany? Bo szczerze mowiac to watpie bym zle zlozyl turbawke. Przydal by sie zawor drogi zeby podmienic i sprobowac... Pozdrawiam [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 19:01_________________________________________________Aha jeszcze cos mysle ze wazne (odnosnie watku powyzej) Jak lekko dodaje gazu i odpuszcze i od razu troszke mocniej wciskam pedal(za przeproszeniem:) )to tak bardzo delikanie szarpnie... bardzo delikatnie ledwo czuc... myslicie ze to wina zle zlozonej turbiny? wogole ta turbine w AFNie da sie zle zlozyc? tam nie za bardzo inaczej pasuje. na dobra sprawe tylko w jeden sposob mozna to poskaladac( no chyba ze tylko takie wrazenie odnioslem:) czekam na jakies podpowiedzi. Dzieki z gory i pozdrowienia dla klubowiczow:)
  15. lukiboy87

    Znaczenie ET Felgi

    panowie jak z tym ET?? bo jak pisałem chciałbym założyć 7,5 szerokie fele ale niewiem czy et 42 czy 35 będzie ok.... niechciał bym żeby mi obrzucalo auto...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...