Skocz do zawartości

Witek A4

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Witek A4

Osiągnięcia Witek A4

0

Reputacja

  1. Dzięki za propozycje ale już skompletowałem piecyk do owej skrzyni.
  2. Witam mam pytanie czy warto zrobić taki zestaw i czy będzie to ładnie grało. sub: SKRZYNIA BASOWA JBL GTO 1014 Cisnieniowa Mława (3549133323) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. lub ta Skrzynia basowa JBL gt5 - 1204 br!! OD LOOMBARD!! (3605933587) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. + wzmacniacz wzmacniacz samochodowy JBL (3592562429) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. A może ktoś ma taki zestaw? Z góry dziękuje za jakie kol wiek porady.
  3. Witek A4

    Przeładowanie AFN

    Tak uporałem się z tym już dawno ŹLE założony był pierścień pozdro!
  4. Witek A4

    Opony zimowe

    Też polecam ten wzór dobrze ciągną w śniegu. pozdrawiam.
  5. Witek A4

    Gwint a4 b5

    Wnioskując to całkowity koszt wynosił by ok 600 PLN-ó żeby doprowadzić je do użyteczności? I czy nie ma jakichś komplikacji po regeneracji? A ogólnie jak sprawuje się to zawieszenie w A4? może szukać gwintu H&R sprawnego.
  6. Witek A4

    Gwint a4 b5

    Witam może mi ktoś doradzić czy warty jest ten zestaw wziąć do mojej A4 110km ośka. z gury dzięki Zawieszenie SPORT,GWINT,WEITEC.Audi a4 b5 passat b5 Sieradz ? Tablica.pl
  7. ok dzięki ---------- Post dopisany 03-06-2013 at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 11:06 ---------- rozebrałem ostatnio jeszcze raz turbo i okazało się że jest źle założony pierścień mianowicie tak jak na foto złe ułożenie VTG.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl . Czyściłem to pierwszy raz i może pogubiłem się w składaniu przy pierwszej probie. Ale skorygowałem błąd i myślę że będzie teraz dobrze. Wyczyściłem również przepływkę jak mi radzono w tym wątku. logi po przełożeniu pierścienia wkleję na dniach
  8. Witam daj znać jak będziesz zmieniał te lampy. Mam zbyt na takie wspaniałe akcesoria tuningowe
  9. Zgodzę się z tobą panowie tu pisali mi o tym wężyku idącym do ECU! Szukałem tego przez 2 godz po wszystkich wężach dolotu i niema. Jest tylko czujnik znajdujący się na plastikowym wężu (ostatni przed kolektorem) i kable z niego idą w wiązkę do kompa. I czyż to nie jest to.
  10. Nie sądzę żeby znowu się zacinało ponieważ jak ściągałem ostatnio samą gruszkę by ją dokładnie sprawdzić to kierowniczkę zapałkiem mogłeś ruszać i chodziła lekienko. a co do czyszczenia przepływki to da rade ją wyczyścić jeżeli będzie znajdowała się w obudowie (tej róże w którą jest umocowana) gdyż nie mam takiego klucza na "warsztacie" by wykręcić przepływke z obudowy. Teraz sam nie wiem czy faktycznie to jest dobrze poskładane. I chciał bym się upewnić czy jest dobrze złożone. Mam pytanko: wydaje mi się ze da się ściągnąć gorącą stronę by sprawdzić pierścień nie wyjmując turba z samochodu jest to dobry czy głupi pomysł?
  11. z całym szacunkiem ale u mnie w afn jest taki jak na tym zdjęciu https://www.google.pl/search?q=przep%C5%82ywka+AFN&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CaaHUZ3pGYeLtAaYzIGgCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=671#imgrc=3GvxnR_XXpZttM%3A%3BFIRxnjm2DmJTzM%3Bhttp%253A%252F%252Fdaniel.omega.pl%252Fb5%252Fpic4a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.vw-passat.pl%252Fthreads%252F27141-Spadek-mocy-n75-n18-egr-przeplywka-sztanga-itd-naprawa-po-angielsku%252Fpage2%3B2048%3B1536 ---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ---------- Czyli z logów wychodzi ze wina przepływki?
  12. u mnie nie było takiej tragedii. Wrócę i zapytam jeszcze o złe złożenie turba. Mianowicie wchodzi w grę tylko ten pierścień, na foto które otrzymałem miejsce w pierścieniu na cięgno idące do gruszki jeśli było by w złej pozycji to dało by się bez problemu złożyć gorącą stronę z zimną?
  13. Kolego SZTOMEL mugłbys zucic link do tych zdjęć. Dodam ze na jałowym biegu nie przeładowuje powodem czyszczenia też było przeładowanie
  14. rozbierałem tylko gorącą strone i jak zrobiłem znaki na obudowie a środka nie da się zle poskładać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...