Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszee o analize tych logów


Witek A4

Rekomendowane odpowiedzi

Sprezarka zasyfiona....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś przy czyszczeniu ? Sam robiłes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam czyściłem! N75 sprawdzany węże wymienione gruszka sprawna

---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ----------

a czy takie przeładowanie może być spowodowane zepsutym czujnikiem atmosferycznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz logi

Dynamiczne - 011 (dwa razy) i 010 - kazda oddzielnie

Statyczne - 011 w trybie Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wieczorem zuce bo potszebuje drugiego do pomocy

---------- Post dopisany 06-05-2013 at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2013 at 11:25 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

I Z innego dnia

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ten błąd mi wyskakuje

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupy 10 nie mam jeszcze bo wczoraj były % ale podpinałem vaga i na zgaszonym na postoju w gr wartości były stałe a po do daniu gazu zmieniały się i trzymały stałe wartości.

(ale to mogę pisać) wrzucę log 10 i będzie widać wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo mocno przeładowuje, chyba źle złożona suszarka. Do logu 010 dodaj 003 dynamiczny, bo przepływka tnie dawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest nie tak z turbo po tym zabiegu czyszczenia jej zmiennej geometrii - nadal przeładowuje a przy tym przepływka mierzy fatalnie (biorąc pod uwagę jej obecne wartości przy takim przeładowaniu). Witek A4 - środek w Twoim turbo niestety ale da się źle poskładać. B.dobre fotki wklejał już wcześniej kolega ciahciah jeśli chodzi o złe złożenie zmiennej geometrii w turbo VNT niesymetrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kombinuj z przepływomierzem poki nie doprowadzisz doładowania do porządku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz przykład : złe ułożenie VTG.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Oczywiście te fotki z ruchem kierownic spalin to efekt a nie przyczyna - przyczyna tkwi w źle złożonym pierścieniu sterującym kierownicami spalin ale fotek źle złożonego pierścienia nie mam (mowa o tym pierścieniu po prawej : http://www.turbiny-naprawa.pl/foto/turbina_3.jpg

A, sorry, pomyliłem się, mam tu przykład ze źle skręconą zmienną geometrią i od razu z poprawką - Czyszczenie turbosprężarki VNT-foto porada : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - na pierwszej stronie.

Jeśli chcesz sprawdzić stan przepływki to zrób i wklej loga dynamicznego z grupy 010 - jeśli będzie nadal tak fatalnie mierzył przy przeładowaniu to już się przymierzaj albo do jego wymiany albo rozwiertu bo nie ma na co czekać.

Rozwiert przepływki : Przepływomierz Bosch czyszczenie adaptacja - Autopasjonat.pl - poradniki motoryzacyjne

Tylko nie przegnij ze średnicą tego rozwiertu. (rozwiert zrób ale po wcześniejszym logu dynamicznym 010 jeśli będzie fatalny).

Swojego gruchota mam już 12 lat (auto ma 14 lat) i jak do tej pory przepływka była wymieniana tylko raz - po 3 roku użytkowania auta (wiecie dlaczego - bo specjalista od Vaga mi tak polecił - Sopa z Radoszów k. Katowic- ponoć - autoryzowany spec od VW/AUDI - całe szczęście, że już go nie słucham bo .... trochę poczytałem na forach i już się czegoś nauczyłem - nie słuchać autoryzowanych specjalistów) obecnie od 2002 roku przepływka aż do tej pory (Boscha) mierzy idealnie a nigdy nie była czyszczona. Filtr powietrza też nie był specjalnie nadzorowany :wink: (wymieniany był oczywiście "prawie" na czas).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek, jest jeszcze jedna rzecz istotna przy czyszczeniu - nie skupiaj się na samym nagarze ale przede wszystkim na : zniwelowaniu tych widocznych na muszli rys : http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpg Jak ich nie zniwelujesz to będziesz miał problem cały czas. Mają być zniwelowane do zera czyli spolerowane całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek, jest jeszcze jedna rzecz istotna przy czyszczeniu - nie skupiaj się na samym nagarze ale przede wszystkim na : znielowaniu tych widocznych na muszli rys : http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpg

Jak ich nie zniwelujesz to będziesz miał problem cały czas.

u mnie nie było takiej tragedii. Wrócę i zapytam jeszcze o złe złożenie turba. Mianowicie wchodzi w grę tylko ten pierścień, na foto które otrzymałem miejsce w pierścieniu na cięgno idące do gruszki jeśli było by w złej pozycji to dało by się bez problemu złożyć gorącą stronę z zimną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AFN jest taka przepływka że nie trzeba nic rozwiercać bo nie ma w niej takiego zawiniętego tunelu, tylko na wprost. Dobrze ją namoczyć i miękkim pędzelkiem z długim włosem ja wyczyścić, a przy okazji filtr powietrza wymienić (jak nie był wymieniany).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest taka

W logach widać że tnie ale u mnie było podobnie, nowy filtr i czyszczenie i jest ok. Natomiast turbo musiałeś źle złożyć lub dalej się zacina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...