Kodzak33 27 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Witam, Pewnego czasu zauważyłem jak zbiera mi się woda w tylnych lampach a dokładnie jak otworzę bagażnik to się wylewa z tej klapki po otwarciu której mamy dostęp do wymiany żarówki. Najgorszą lipą jest to że znalazłem purchel przy załamaniu lampy z klapą. Co wy na to jakieś pomysły głównie jeśli chodzi o tą wodę, wymiana uszczelki? czy podniesienie lampy do góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu05 2 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Odkrec lampe i zobacz moze jest peknieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 W sedanach widze ze to nagminne jest Pasuje jakoś uszczelnić lampe, moze te piankowe uszczelki juz nie trzymają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Pęknięte lampy to na bank nie są właśnie gdzieś musi przepuszczać uszczelka w etce jak patrzyłem to można ową uszczelkę kupić. Ja sprubuję lampę podnieść na maxa do góry by nie szczeliny. A czy wy w swoich b8 macie już oznaki korozji? ---------- Post dopisany at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany at 12:48 ---------- Do zdjęcia lampy wystarczy tylko odkręcić tą jedną śrubę od srodka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiliano12 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Odkręć i zobacz czy jest dobrze zamocowana, równo i czy siedzi dobrze w zatrzaskach. U mnie też się jakaś woda dostawała aż mi zachodziły nalotem styki od żarówki od wstecznego i co deszcz lub mycie wywalał błąd spalonej żarówki, okazało się że nie była dobrze zamocowana i przez to źle uszczelniona. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Wyjąłem dzisiaj lampę jedną i drugą i w/g mnie to ta nędzna uszczelka gąbkowa już nie spełnia swojej roli, kupię jakąś uszczelkę i dokleję lub wymienię. Coraz więcej niedopracowań znajduję w tym audi chyba się zawiodę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black.devil 0 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Pęknięte lampy to na bank nie są właśnie gdzieś musi przepuszczać uszczelka w etce jak patrzyłem to można ową uszczelkę kupić.Ja sprubuję lampę podnieść na maxa do góry by nie szczeliny. A czy wy w swoich b8 macie już oznaki korozji? ---------- Post dopisany at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany at 12:48 ---------- Do zdjęcia lampy wystarczy tylko odkręcić tą jedną śrubę od srodka? Niedawno założyłam nowy temat odnośnie tego czy orientuje się ktoś jakie modele czy też roczniki w Audi nie wychodziły w ocynku bo dziwne te korozje a coraz częściej spotykane. Czy może to świadczyć moze o tym,że ktoś miał jakiś dzwon i wymieniony element na nieoryginalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Jutro się wypowiem więcej byłem w serwisie i jak po ich oględzinach wyjdzie że klapa jest orginalna to będę miał wymienioną klapę na nową. Po własnych spr. miernikiem wychodzi że jest równa 170 mikrometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 woda w lampie ?? świat oszalał, dosłownie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się