Skocz do zawartości
IGNOROWANY

probem z temperaturą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po jakiś 2 miesiącach od wymiany uszczelki pod głowicą + kompletny rozrząd wraz z pompą wody nie mogę dojść o co chodzi. Cały czas silnik ma podwyższoną temperaturę. W korkach potrafi dojść do 97 stopni natomiast na trasie do 120 km/h jest ok powyżej temperatura idzie do góry. Zauważyłem jeszcze, iż ostatnio jak było chłodniej to i przy 140km/h temperatura stała w miejscu :-/

Wskaźnik na desce waha się od 92 do 94. Natomiast klimatronik/VAG nie pokrywają się. Wymieniłem już dwa termostaty. Ostatni zamontowałem ori.

Teraz zastanawiam się czy po tym jak padła mi uszczelka pod głowicą pozostały jeszcze jakieś śladowe ilości oleju w obiegu i to może być problem?

Drugie co mi przychodzi do głowy to czujnik od temperatury.

Ewentualnie czy po dwóch miesiącach mogła się uszkodzić pompa wody? Jak tylko ruszę w korku to temperatura spada.

Jeszcze mała uwaga na wskaźniku temp na desce. Mianowicie jak temperatura skoczy (na klimatroniku) do 97 poczym jak już się ustabilizuje i jest ok czyli ok 90 to wskazówka nie opada. Opada dopiero jak wyłączę zapłon i uruchomie silnik ponownie :-/

Dzięki z góry za rady.

Opublikowano

obstawiam czujnik jesli po zapieciu vaga masz duze roznice temperatur to jest do wymiany.pompe mozesz sprawdzic wyjmujac termostat i wkladajac palec sprawdzic czy wirnik lata,jesli nie to jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...