rsu1984 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Witam, Po jakiś 2 miesiącach od wymiany uszczelki pod głowicą + kompletny rozrząd wraz z pompą wody nie mogę dojść o co chodzi. Cały czas silnik ma podwyższoną temperaturę. W korkach potrafi dojść do 97 stopni natomiast na trasie do 120 km/h jest ok powyżej temperatura idzie do góry. Zauważyłem jeszcze, iż ostatnio jak było chłodniej to i przy 140km/h temperatura stała w miejscu :-/ Wskaźnik na desce waha się od 92 do 94. Natomiast klimatronik/VAG nie pokrywają się. Wymieniłem już dwa termostaty. Ostatni zamontowałem ori. Teraz zastanawiam się czy po tym jak padła mi uszczelka pod głowicą pozostały jeszcze jakieś śladowe ilości oleju w obiegu i to może być problem? Drugie co mi przychodzi do głowy to czujnik od temperatury. Ewentualnie czy po dwóch miesiącach mogła się uszkodzić pompa wody? Jak tylko ruszę w korku to temperatura spada. Jeszcze mała uwaga na wskaźniku temp na desce. Mianowicie jak temperatura skoczy (na klimatroniku) do 97 poczym jak już się ustabilizuje i jest ok czyli ok 90 to wskazówka nie opada. Opada dopiero jak wyłączę zapłon i uruchomie silnik ponownie :-/ Dzięki z góry za rady.
radioo11 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 obstawiam czujnik jesli po zapieciu vaga masz duze roznice temperatur to jest do wymiany.pompe mozesz sprawdzic wyjmujac termostat i wkladajac palec sprawdzic czy wirnik lata,jesli nie to jest ok.
rsu1984 Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 A jakiej firmy czujnik najlepiej wybrac? Wysłane za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się