mateusz1.1 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Witam Panow, moze mi ktos wytlumaczyc co znacza ten blad? Control Module Part Number: 01J 927 156 CR Component and/or Version: V30 01J 2.0l 5V RdW 2010 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17134 - Shift Solenoid 1 (N88): Malfunction P0750 - 35-10 - - - Intermittent tlumaczenie na PL Wadliwe działanie elektromagnesu zmiany biegów Jaka usterka sie za tym kryje? Dodam tyle ze skrzynia na zimnym jest okey a po rozgrzania zaczyna szarpac i podskakuja obroty(przyspieszanie).
Bart-S Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Witam Panow, moze mi ktos wytlumaczyc co znacza ten blad? Control Module Part Number: 01J 927 156 CR Component and/or Version: V30 01J 2.0l 5V RdW 2010 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17134 - Shift Solenoid 1 (N88): Malfunction P0750 - 35-10 - - - Intermittent tlumaczenie na PL Wadliwe działanie elektromagnesu zmiany biegów Jaka usterka sie za tym kryje? Dodam tyle ze skrzynia na zimnym jest okey a po rozgrzania zaczyna szarpac i podskakuja obroty(przyspieszanie). Skrzynia do remontu... Niestety.
Bart-S Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 A co dokladnie? moze to Tylko sterownik elektrohydrauliczny? Sterownik owszem ale hydrauliczny a konkretnie jeden z zaworów. Coś go jednak uszkodziło - do tego dochodzi rocznik auta. Tak czy inaczej aby dowiedzieć się co boli tą skrzynkę = na stół.
Bart-S Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Dodam ze powyzej 2tys obrotow nie ma szarpniec ani skokow obrotow. Orientujesz sie gdzie w okolicach kujawsko pomorskiego i za ile regeneruja zawory? Chce zeby skrzynia jeszcze troche pochodzila i swap na manual:) Aha i dobrze mysle ze sterownik jest z tylu szkrzyni i mozna go wyjac bez rozkrecania bebechow? Zawory nie są dostępne w sprzedaży i z tego co wiem nikt na naszym kontynencie ich nie regeneruje. Jedyną firmę jaką znam to... USA.
Fr0styyy. Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Zawory nie są dostępne w sprzedaży i z tego co wiem nikt na naszym kontynencie ich nie regeneruje. Jedyną firmę jaką znam to... USA. Co w takim wypadku się robi, ściąga z USA same zawory, czy wkłada zawory używki?
Bart-S Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Zawory nie są dostępne w sprzedaży i z tego co wiem nikt na naszym kontynencie ich nie regeneruje. Jedyną firmę jaką znam to... USA. Co w takim wypadku się robi, ściąga z USA same zawory, czy wkłada zawory używki? Zaworów na sztuki też nikt nie sprzedaje - nowa hydraulika to prawie 4tyś więc zostaje zakup używki, ale traf pewne źródło.
mateusz1.1 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Na allegro oglaszaja sie z regenerecja sterownikow- wypisuja kody usterek ktore pokrywaja sie z moimi.Wiec?
Bart-S Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Na allegro oglaszaja sie z regenerecja sterownikow- wypisuja kody usterek ktore pokrywaja sie z moimi.Wiec? Ale to o czym napisałeś dotyczy naprawy sterownika skrzyni = elektroniki. Jednostka hydrauliczna a jej elementem jest zawór N88 to zupełnie inna bajka.
mateusz1.1 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 - Nie można wrzucić biegu - Wypadanie biegu podczas jazdy - Samoczynna zmiana na inny bieg - Podczas jazdy samoczynna zmiana na inny tryb D lub S - [size=4][b]Po nagrzaniu silnika zaczyna wadliwie działać Multitronic[/b][/size] - Błądy G 195, G 196, G 182, [size=4][b]N88[/b][/size], N215, N216, F125 - Nie można odpalenić auta na pozycji P, na N można zapalić - Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny Pogrubilem to co dotyczy mnie. Jest to opis z aukcji na allegro gdzie regeneruja sterowniki, dzownilem i oczywiscie jak nabardziej zapewniono mnie ze to wina sterownika nawet na to wskazuja bledy n88 i f125. Wysylam i za dwa dni sterownik zregenerowany spowrotem koszt 400-800zl. I co mam teraz zrobic? jeden tak drugi tak...
Bart-S Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 - Nie można wrzucić biegu - Wypadanie biegu podczas jazdy - Samoczynna zmiana na inny bieg - Podczas jazdy samoczynna zmiana na inny tryb D lub S - [size=4][b]Po nagrzaniu silnika zaczyna wadliwie działać Multitronic[/b][/size] - Błądy G 195, G 196, G 182, [size=4][b]N88[/b][/size], N215, N216, F125 - Nie można odpalenić auta na pozycji P, na N można zapalić - Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny Pogrubilem to co dotyczy mnie. Jest to opis z aukcji na allegro gdzie regeneruja sterowniki, dzownilem i oczywiscie jak nabardziej zapewniono mnie ze to wina sterownika nawet na to wskazuja bledy n88 i f125. Wysylam i za dwa dni sterownik zregenerowany spowrotem koszt 400-800zl. I co mam teraz zrobic? jeden tak drugi tak... F125 jak najbardziej to ECU ale odnośnie N88 i podanego opisu - nie byłbym taki pewien. Generalnie podany przez Ciebie błąd wskazuje na uszkodzenie samego zaworu a nie problemów z zasilaniem/komunikacją co dotyczyłoby sterownika skrzyni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się