Łaszczu Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Witam kolegów.Może zacznę od początku.AFN + pompa 11 + wtryski 230 + IC + zewnetrzna pompa paliwa +Czujnik 3 barowy z ARLa 051C. I tak auto zostało wystrojone. Po jakimś czasie, zauważyłem że zadane ciśnienie doładowania(ustawione 1.8) oscyluje w granicach 1.8-2.0 bary a w peaku 2.4.Troche walczyłem z ustawienie sztangi, i coś tam pomogło. Tak jeździłem do tej pory(6 miesięcy).Tydzień temu, ustaliłem że mam uszkodzony zaworek jedno strony (czarno biały).Na nim było wystrojone auto. Wymieniłem go na sprawny. Od tego momentu, turbina zaczęła wstawać bardzo leniwie(zadane 1.80bara). Przy okazji miałem jeden kill w którym auto złapało noutlaufa. Zgasiłem auto i pojechałem dalej. Następnego dnia, zauważyłem że turbo prawie wcale nie wstaje, a auto kopci jak diabli. Dziś wymieniłem zaworek, na ten uszkodzony, i nadal to samo. Teraz jestem w garażu i dochodzę co mogło się stać. Sprawdziłem następujące rzeczy: 1 - po odłączeniu przepływki auto nie jedzie ale też nie kopci 2 - Vagiem zrobiłem test N75 i sztanga pracuje w całym zakresie. 3 - zamieniłem czujnik ciśnienia 3 barowy z ARLa na ORI 2.5 barowy. Auto jedzie bez zmian. 4 - wyczyściłem przepływke. Nadal to samo. Ma ktoś jakieś pomysły, co mogło się uszkodzić? Za wszelkie sugestie i pomoc będę bardzo zobowiązany...Wyśle flaszke dla osoby która trafi z diagnozą:wink:PS: Jeżeli na odległość tak się da:kwasny:
ryba85 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 posprawdzaj weze i rury od IC.a takze wezyki podcisnienia.
Łaszczu Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Dziś jeszcze podmienię N75 i gruchę od turbo. Jak nie pomoże to zrobię logi i wstawię na forum. ---------- Post dopisany 16-05-2013 at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2013 at 16:32 ---------- Znalazłem przyczynę braku mocy w aucie. Jak widać, jest to filterek do wskaźnika ciśnienia doładowania. Wyglądał normalnie, ale kiedy dostawał ciśnienia czujnik głupiał stąd takie cyrki:-\
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się