Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd aeb, różnica w napinaczu.


stomi

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, wymieniam właśnie rozrząd u siebie i mam pewien problem, napinacze różnią się między starym a nowym stary jest chyba jeszcze mechaniczny nowy z zawleczką dodatkowo nie wiem jak spiąć go z rolką, stary pasek ma 152 zęby, nowy 153, zestaw ina. Zastanawiam się czy to jest na pewno zestaw do mojego auta. Proszę o porady.

Z lewej stary z prawej nowy.

dsc03390ll.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary pasek miał 152 zęby a nowy zestaw 153 - tak ma być tamte już wycofane i zastąpiły go własnie te zestawy, który masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, już doszedłem jak to ma być :)

Teraz mam zagwozdkę z pompą wody, są w komplecie dwa oringi które nie wiem gdzie zastosować, w starej w ogóle ich nie było.

Zestaw jak tutaj tylko mam ruvila http://speed-auto.pl/wp-content/uploads/2013/02/pompa2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, już doszedłem jak to ma być :)

Teraz mam zagwozdkę z pompą wody, są w komplecie dwa oringi które nie wiem gdzie zastosować, w starej w ogóle ich nie było.

Zestaw jak tutaj tylko mam ruvila http://speed-auto.pl/wp-content/uploads/2013/02/pompa2.jpg

Ja miałem ten sam problem:wallbash::wallbash::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak ją zamontowałeś pewnie bez tych oringów? Co ciekawe patrzyłem w etce i też one tam są:kwasny: Oprócz uszczelki dawałeś dodatkowo jakiś silikon bo w starej miałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dałem silikon, a te oringi, to kern idzie pod termostat, a drugi nie wiem czasem czy nie pod kruciec wodny, ten z tylu głowicy.

---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:43 ----------

Chociaż nie wiem...

View image: Przechwytywanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum passata dowiedziałem się że oringi nie są potrzebne jak wymieniam tylko pompę wody, one idą przy bloku silnika.

---------- Post dopisany 21-05-2013 at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2013 at 12:55 ----------

Słuchajcie po montażu zestawu ina rolka napinająca pasek ma zbyt duży odsad od silnika i przez co pasek z 2 mm wystaje poza koło paska zebatego, a widzę po rolce napinającej że jeszcze z 2mm mogło by zejść. Czemu tak się dzieje?

dsc03826ij.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem. Rolka nowa była o te 2 mm wysunięta od bloku silnika w stosunku do starej. Możesz wyciągnąć jarzmo rolki ze starej i zamontować z nową, nie powinno być zużyte, ja tak zrobiłem.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do mojego AWT przymierzyłem 3 rodzaje rozrządów i z każdym razem mówili mi w DARMIE , że ten już na pewno będzie dobry. Tak to jest silnikami 1,8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...