Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o weryfikacje logów


bartekst17

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w ocenie logów.

Po nagrzaniu wyczuwalne jest delikatne telepanie karoserią, odczuwalne najbardziej na biegu jałowym oraz przy trzymaniu obrotów w przedziale 1900 - 2000.

Gdy silnik zimny jest ok.

Na 4cyl pomp. robi korekte ponad norme czy to jest powodem drgań? Może miał Ktoś podobny przypadek?

Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018,013,023,018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Twoje pompowtryski są w kiepskim stanie... Stąd te telepanie karoserią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany wszystkie? Czy wystarczy 4cyl? i ewentualnie 1cyl?

I jeszcze jedno. Czy z nimi jest straszna tragedia? Czy jeśli przeprowadzę reg cyl1 i cyl4 będzie ok?

Znacie kogoś z Rzeszowa/podkarpacia gdzie najlepiej to przeprowadzić. Lubię mieć w samochodzie wszystko jak książka piszę, kupując auto niestety nie sprawdziłem tego tematu.

---------- Post dopisany 02-06-2013 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 20:46 ----------

Ponawiam prośbę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtysk na 4 cylindrze zostaw w spokoju, u Ciebie niepokojące korekcje są na 1 i 3 cylindrze (istotne są korekcje na + a nie na -). Sprawdź ich regulację ale obawiam się, że będzie poprawna a winne będą albo same pompowtryskiwacze albo zupełnie coś innego (wałek rozrządu, stan gniazd pompowtryskiwaczy, stan zaworów gowicy itd.) Najlepiej sprawdza się pompowtryskiwacze podmieniając je miejscami z tymi gdzie korekcje są prawidłowe (na minusie lub niewielkie na plusie) i ponownie logując grupę 013.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmiana i regulacja pompowtryskiwaczy to tylko sama mechanika więc jeśli sobie sam dasz radę i odpowiednio ustawisz luz na dźwigience nim sterującej to niczego więcej nie trzeba ustawiać a jedynie zweryfikować stan bieżni krzywki na wałku rozrządu, ewentualnego wypracowania gniazda pompowtryskiwacza w głowicy i jego uszczelniaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...