Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - strasznie kopci na czarno przy butowaniu


pupilczesia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów mam kolejny problem rok było ok

Auto jest po wymianie płynów , oleju ,filtrów

w lutym uszczelniano mi pompę wtryskową

objaw jest taki jak daje buta strasznie kopci na czarno

normalnie czarna smuga co to może być

liczę na pomoc

na razie zrobiłem logi statyczne i bs

statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

B/S

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wieczorem postaram sie zrobić dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejsz dawkę paliwa do 3.8 mg.

Próba dynamiczna pokaże czy nie ma dziury w d...olocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów nie wynika by miał kopcić na czarno. Nie widać żadnej nieszczelności w dolocie itp. Jedyne co widać to późne wstawanie turbo w dolnej partii obrotów - doładowuje dopiero w granicach 2200 RPM zamiast już przy około 1800 RPM więc należałoby sprawdzić szczelność układu podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za szybką analizę sprawdzę ten układ podciśnienia

Auto samo przestało kopcić podczas robienia logów, po pierwszym przegonieniu na trzecim biegu

sam nie wiem co to było a zatankowałem też tą lepszą ropę na orlenie ,a może zacina sie EGR

chyba porozkręcam dolot i wszystko pięknie wyczyszczę.

Jeszcze jedno pytanko co z ta dawką paliwa i kątem wtrysku bo w tdi timing prawie przy górnej czerwonej lini,

dawkę ustawić lepiej na pompie czy w vagu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...