Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak informacji o stacji lub CD na FIS


Duch^

Rekomendowane odpowiedzi

Auto jak z opisu. Mam radio Chorus 2 (kaseciak) ktoś wcześniej wymienił je i nie mam informacji na FIS o stacji i nr CD a w górnym ekranie jest zawsze pusto. Niżej wyświetla otwarte drzwi, spalanie itd normalnie(data i godzina na oddzielnym ekranie poniżej obrotomierza wyświetlana jest cyfrowo). Mam błąd na kompie brak komunikacji z radiem jak to zgrać żeby to grało i jak sprawdzić czy mam szynę can ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodowanie masz ok ? Przyciski w radiu są podświetlone ? Jeśli tak to masz can w tym aucie raczej napewno masz can

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba can'y z radia do fisa podłączyć (dwa kabelki can-h i can-l) i ustawić odpowiednie kodowanie - musi działać :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podświetlania nie było dorobiłem kabelkiem z radia do podświetlania przycisków po włączeniu świateł. a jakiś schemacik czy cos ?:)

Kostka radia: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

radio: Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Aha Radio co godzinę się wyłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz pociągnąć z zegarów cany do radia. Niepotrzebnie przerabiałeś podświetlenie. Poszukaj pinout swojego licznika i zobacz gdzie jest szyna can H i L

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ----------

cany masz w radiu na mini iso zaznaczone kwadratami

j67qtf.jpg

---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

dokładnie bo brak sygnałów can i dlatego się wyłącza podaj nr swojego licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zegary do wyjęcia i szukać na płycie( wyjscia? )can H i can L. Tylko jestem ciekawe czy te zegary mają can ale skoro jest miejsce na fisie to powinno być. Jak przekodować radio vagiem? zaraz wrzuce screen z vaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie musisz szukać na płycie podaj nr swojego licznika poszukam pinout i jeśli mają can , a raczej powinny mieć to będą we wtyczce nie na płycie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG instruments:

błąd http://i44.tinypic.com/33kygqv.jpg

http://i39.tinypic.com/2qn6t85.jpg

http://i40.tinypic.com/355x4.jpg

Wyciągnę zegary za ten czas i spojrzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz trzeba poszukać opisu kośći w liczniku, sprawdzałeś czy za radiem nie ma takich kostek mini iso żółta, niebieska i zielona albo jedna szeroka czarna

---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:21 ----------

z tego tematu http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/licznik-a4-b6-podlaczanie-krotko-stole-251888/

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie

1 - Niedobór płynu do mycia

2 - Niedobór płynu chłodzącego

3 - Czujnik poziomu paliwa

4 - Temperatura płynu chłodzącego

5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji

6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji

7 - Gałąź przycisków x Telematik

8 - Przełącznik menu

9 - wolne

10 - Przełącznik osłony silnika

11 - Czujnik poziomu paliwa 2

12 - Przełącznik menu (Out A)

13 - wolne

14 - wolne

15 - wolne

16 - FDR/ASR (= ESP)

17 - Magistrala CAN systemu Komfort High

18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low

19 - System Infotainment CAN-Low

20 - System Infotainment CAN-High

21 - Wejście temperatury zewnętrznej

22 - Styk S

23 - Poziom oleju / temperatura oleju

24 - Regulacja poziomu

25 - Przełącznik menu (Enter)

26 - wolne

27 - wolne

28 - Przełącznik menu (Out B)

29 - wolne

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Zacisk 31 (czujnik)

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone

1 - Zacisk 58d

2 - Zacisk 30

3 - Zacisk 15

4 - wolne

5 - Wejście prędkościomierza

6 - Wyjście prędkościomierza 2

7 - Potwierdzenie poduszki bezpieczeństwa

8 - Kierunkowskaz prawy

9 - Niedobór płynu hamulcowego

10 - Kierunkowskaz lewy

11 - Kierunkowskaz przyczepy

12 - Magistrala CAN napędu Low

13 - Magistrala CAN napędu High

14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania

15 - wolne

16 - Ciśnienie oleju 2

17 - Zacisk 58s

18 - Zacisk 31 obciążenie

19 - Zacisk 31 obciążenie

20 - wolne

21 - Wyjście prędkościomierza 1

22 - Kontrola systemu ABS

23 - Przewód K

24 - Magistrala CAN napędu, ekran

25 - Przełącznik pokrywy zbiornika paliwa

26 - Magistrala CAN-diagnoza Low

27 - Magistrala CAN-diagnoza ekranu

28 - Magistrala CAN diagnoza High

29 - LWR

30 - Zamek pasa bezpieczeństwa

31 - Brzęczyk zewnętrzny

32 - Zużycie klocków hamulcowych

---------- Post dopisany at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany at 13:25 ----------

najprawdopodobniej są to te dwa sygnały do radia

19 - System Infotainment CAN-Low

20 - System Infotainment CAN-High

---------- Post dopisany at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ----------

jak znajdziesz kosc z canem to musisz wywalić z radia ten kabelek od podświetlenia bo może się radio i licznik uszkodzić jak podepniesz pod tak zmodyfikowane podświetlenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wyciągnąłem i tak wyglądają i mają 2 kostki niebieska i zielona :

http://i40.tinypic.com/2s16eq1.jpg

w kostce pod 19 i 20 nie ma żadnych kabli puste sloty więc dorabiam. A małe pytanie czy jak pali się rezerwa pokaże się info? ok podłączyłem wszystko co mam teraz przekodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliłeś kabel od podświetlenia ten z radia ? musisz teraz zakodować zegary. Tak powinno normalnie zapalić się info na fis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wywalony. Wchodząc na stronke ross techa wyskauje mi : There is currently no text in this page. You can search for this page title in other pages, or search the related logs, but you do not have permission to create this page.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[h=2]Coding[/h]

  • 00??xxx: Options I
    • +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World)
    • +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive)
    • +02 = Side Marker Lights Indicator Lamp inactive
    • +04 = 3. K-Number (Rental Cars)
    • +08 = 2. K-Number (Australia)
    • +16 = Clutch Pedal Switch Operation in FIS Display

    [*]00xx?xx: Country

    • 0 = Germany (D)
    • 1 = Rest of World (RoW)
    • 2 = USA (US)
    • 3 = Canada (CAN)
    • 4 = Great Britain (GB)
    • 5 = Japan (JP)
    • 6 = Saudi Arabia
    • 7 = Australia (AUS)

    [*]00xxx?x: Seatbelt Warning

    • 0 = No Seatbelt Warning
    • 1 = Seatbelt Warning Europe-NCAP
    • 2 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR old)
    • 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new)
    • 4 = Seatbelt Warning Europe-NCAP (incl. passenger)
    • 5 = Seatbelt Warning USA and Canada old (incl. passenger)
    • 6 = Seatbelt Warning USA and Canada NAR new (incl. passenger)

    [*]00xxxx?: Options II

    • 1 = Standard (< 11/2006)
    • 4 = Washer Fluid Warning inactive (11/2006 >)
    • 8 = Washer Fluid Warning active (11/2006 >)

[h=2]Adaptation[/h][h=3]Channel 029: Tank Characteristic (Fuel Level Sensor 2)[/h]Parallel shift of tank characteristic by +/- 32 Ohm. Only for Quattro models.

  • Standard Value: 128
  • Value Range: 96...160 (-8.0...+8.0 l)
  • Increments: 1 = 1 Ohm = 1/4 l

[h=3]Channel 030: Tank Characteristic (Fuel Level Sensor 1)[/h]Parallel shift of tank characteristic by +/- 32 Ohm.

  • Standard Value: 128
  • Value Range: 96...160 (-8.0...+8.0 l)
  • Increments: 1 = 1 Ohm = 1/4 l

[h=3]Channel 032: Tank Characteristic (Not detactable Tank Volume)[/h]The tank volume which is not recordable by the fuel gauge sender(s).

[h=3]Channel 033: Tank Characteristic (Full Calibration)[/h]Non-parallel shift of the tank characterictic above a readout of 1/2. To start the adaptation enter '65535' as new value.

  • Standard Value: 128
  • Value Range: 112...144 (-4.0...+4.0 l)
  • Increments: 1 = 1 Ohm = 1/4 l

[h=3]Channel 034: Tank Characteristic (Dry Calibration)[/h][h=3]Channel 035: Speed Threshold[/h]This value represents the speed threshold for the dynamic oil pressure system. The threshold can be raised in increments of 250 RPM.

[h=3]Channel 060: CAN-Databus Powertrain (Installation List)[/h]

  • +00001 = Engine (Standard)
  • +00002 = Automatic Transmission (Optional)
  • +00004 = Brake (Standard)
  • +00016 = Airbag (Standard)
  • +01024 = Instrument Cluster (Standard)

[h=3]Channel 061: CAN-Databus Comfort (Installation List)[/h]

  • +00001 = Central Electronics (Standard)
  • +00002 = Comfort System (Standard)
  • +00064 = Trailer (Optional)
  • +00128 = Convertible Top (Optional)
  • +00256 = Instrument Cluster (Standard)
  • +00512 = Tire Pressure Control (Optional)
  • +01024 = Steering Column Electronics (Standard)
  • +02048 = Climate Control (Standard)
  • +32768 = Auxiliary Heating (Optional)

[h=3]Channel 062: CAN-Databus Infotainment (Installation List)[/h]

  • +00001 = Radio (Optional)
  • +00002 = Telephone (Optional)
  • +00004 = Navigation (Optional)
  • +00008 = Telematics (Optional)
  • +00016 = Intrument Cluster (Standard - only coded with 2nd Component)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnego infa nie mam tylko pokazuje się rezerwa spróbuję zakodować może najpierw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pokazuje ci się symbol dystrybutora na fis przy rezerwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wszystko działa zrobiłem recode z 00100 na 00101 i pokazuje już info z radia DZIĘKI TOMA4 ;) Teraz tylko nie działa wskaźnik paliwa i nie mam rezerwy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) te kodowanie jest pod quattro musisz bobawić się z kodowaniem nie wiem czemu masz tak ustawione

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

podswietlenie smiga ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączam światła i zapala się podświetlanie wszystkiego radia też ale komputer pokazuj 0km do przejechania i wskazówka leży od paliwa. Po wyciągnięciu kluczyka radio gaśnie a po przekręceniu stacyjki się uruchamia wcześniej tak nie było czyli jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz posprawdzać kodowanie i w adaptacjach od kanalu 29 do 34 masz coś ze zbiornikiem może tam jest coś namotane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem znowu 00100 i radio też się wyłącza po wyciągnięciu kluczyka i pokazuję się rezerwa i wskaźnik działa ale może nie będę widział infa z radia na fisie puki mam rezerwe i nie zatankuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...