Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prowadza niunie...


Vego

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam taki problem jade sobie powoli 110km ;) mijam sobie jakiegos zolwika na drodze z takimi srednimi koleinami mam alu 17 kapcie 225 no i co i mnie prowadzi po drodze .... przy wyprzedaniu rozumiem szerokie oponki oki moze troche poprowadzic .. ale dobra jade sobie tez powoli gdzies z taka predkoscia jak wczesniej ta sama droga i co i tez mnie prowadzi dzis sie wkor... bo nie lubie tak jak rzuca jak kota po bimbrze... na przegladzie 4 mies temu diagnosta powiedzial ze mam do wymiany prawy banan i prosty ale dzis podnosze samochod do gory bylem u mechanikow znajomych i nic zero luzow na wachaczach na tych glowkach wszystko sztywne tuleje gumowe w wachaczach w b. db stanie koncowki drazkow wymienilem luzow brak nie wiem co moze byc jak jade to kierownicy nie mam typowo sztywnej tylko taka luzna jak u kumpla a6 jezdzilem to ma sztywna ze czuc opor na kierownicy a u mnie jest kierownica luzna co moze byc maglownica ? jak myslicie prosze o podpowiedzi z gory dzieki pozdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie był amorek tylny do wymiany, mimo że na przeglądzie mówił - amorki OK.

woziło mnie tak z 3 miechy (kuź......... w zimie) aż amorek wywaliło całkiem i pociekł

możliwe że to wyrobione tuleje na tylnej belce czy jakoś tak :D ( też takie diagnozy były)

mnie rzucało nawet przy 30 km/h na studzienkach

ogólnie wątek poruszany na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy tuleje gumowe w bananch moga byc przyczyna tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogą to być tuleje na tylnej belce...jak są zużyte to na koleinach masz efekt że masz skrętną tylną oś:wink: i auto ucieka na koleinach (ja miałem tak u siebie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te tuleje w bananach ?

jeśli są wyklepane to też może być przyczyna...każda zużyta tuleja będzie powodowała że koło będzie samo się prowadziło...musisz wszystko dobrze sprawdzić i zdiagnozować co ma winę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic te tuleje?

można założyć na śrubę od koła klucz z przedłużką i dokręcać tzn ruszać w stronę dokręcania i jeśli wzrokowo koło pracuje tył przód to raczej do wymiany. Ale normalnie powinno się zdjąć koło łyżkę w rękę i naginać belkę aby tuleja pracowała i będzie widać.....U mnie np wzrokowo było widać że jest tuleja wybita...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...