Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocene turbo i przeplywki


adi2255

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu mam wrażenie że auto jest coraz bardziej słabe, w tym tygodniu zmieniłem jeszcze dwumas na nowy. Oto logi:

Log (0 - n/a)

Log (1 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem komplet logów, mam nadzieje że mi wyszło.

logi statyczne:

Log (4 - 000,001,003)

Log (3 - 004,007,013)

Log (0 - 014,018,023)

Logi dynamiczne i bs:

Log (1 - 000,000)

Log (2 - 011,011,011,011)

Log (5 - 003)

Log (6 - 003,008,010)

mam nadzieje że wyszło w miare czytelnie bo sam się już pogubiłem które są które.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło czytelnie. Popraw ustawienie kąta synchronizacji bo w 004 Synchro angle masz wartość 6.0-6.6 jednostek a ma być ustawione jak najbliżej 0,0. Po jego korekcie ponownie zloguj grupę 004 a potem 010 dynamicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło czytelnie. Popraw ustawienie kąta synchronizacji bo w 004 Synchro angle masz wartość 6.0-6.6 jednostek a ma być ustawione jak najbliżej 0,0. Po jego korekcie ponownie zloguj grupę 004 a potem 010 dynamicznie.

Zrobiłem korekte i logi ponizej. Udało mi się ustawić korekte na 0, ale spalanie wzrosło z 0.4l/h na 0.6l/h, podkręciłem na tyle ile jest teraz, silnik pracuje ciut lepiej, spalanie zostało 0.6l/h ale samochód zrobił się dużo zrywniejszy (mimo 18" i szerokości opony 225). Jest sens więcej grzebac przy korekcie, żeby spalanie zmalało czy lepiej zostawić tak jak jest?

Log (0 - 004)

Log (1 - 010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 0,0 to jdeszcze mu trochę brakuje ale i rzeczywiste ciśnienie doładowania turbo wzrosło pod koniec logu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge to bardziej precyzyjnie korygować w strone 0, ale zmartwił mnie wzrost spalania i dlatego jest tyle ile teraz wyszło.

A mam takie pytanie, czy silnik wg tych parametrów nadaje się pod wirusa czy są jednak jakieś niedomagania w wartościach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak turbo będzie pompowało wartość zadaną i reszta będzie OK to tuner nie bedzie miał żadnych przeciwwskazań do korekty softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...