Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów turbiny


Adri

Rekomendowane odpowiedzi

Sunday 02 June 2013 14:40:56

038 906 019 FP 1.9l R4 EDC 0000SG 1538

Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running

Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% TIME TIME

Marker STAMP /min mbar % STAMP STAMP

0.00 1512 1224.0 1216.8 32.7

0.40 1533 1234.2 1240.2 33.1

0.80 1554 1234.2 1251.9 34.7

1.20 1575 1234.2 1263.6 35.5

1.60 1596 1244.4 1275.3 35.5

2.00 1638 2060.4 1345.5 23.5

2.40 1701 2121.6 1684.8 30.3

2.80 1806 2193.0 2082.6 48.6

3.20 1911 2244.0 2351.7 57.0

3.60 2016 2274.6 2562.3 67.7

4.00 2142 2295.0 2679.3 71.7

4.38 2247 2315.4 2702.7 76.5

4.78 2373 2325.6 2749.5 81.7

5.18 2478 2346.0 2808.0 88.9

5.58 2604 2346.0 2854.8 94.4

5.98 2730 2346.0 2901.6 94.0

6.38 2856 2346.0 2948.4 94.0

6.78 2961 2346.0 2936.7 94.4

7.18 3087 2346.0 2936.7 94.4

7.56 3213 2346.0 2901.6 93.2

7.96 3318 2346.0 2866.5 93.6

8.36 3423 2346.0 2831.4 94.4

8.75 3528 2346.0 2772.9 94.0

9.15 3612 2346.0 2667.6 92.4

9.55 3717 2346.0 2152.8 75.3

9.95 3801 2346.0 1953.9 66.9

10.34 3885 2335.8 1989.0 66.5

10.74 3948 2325.6 2082.6 68.1

11.14 4032 2305.2 2187.9 71.7

11.54 4116 2295.0 2234.7 70.9

11.94 4200 2274.6 2223.0 70.1

12.34 4263 2254.2 2199.6 69.3

12.73 4347 2223.6 2187.9 68.9

13.13 4410 2193.0 2176.2 69.3

13.53 4473 2152.2 2187.9 69.7

13.93 4536 2121.6 2176.2 71.3

14.33 4578 2080.8 2129.4 72.1

127.37 882 1060.8 959.4 19.9

127.76 882 1050.6 959.4 19.9

128.16 882 1060.8 959.4 19.9

128.56 882 1060.8 959.4 19.9

128.96 882 1060.8 959.4 19.9

129.36 882 1060.8 959.4 19.9

129.76 882 1060.8 959.4 19.9

130.16 882 1060.8 971.1 19.9

130.56 882 1060.8 959.4 19.9

131.36 882 1060.8 959.4 19.9

131.76 882 1060.8 959.4 19.9

132.16 882 1060.8 959.4 19.9

132.56 882 1060.8 959.4 19.9

132.96 882 1060.8 959.4 19.9

133.36 882 1060.8 959.4 19.9

133.76 882 1060.8 959.4 19.9

134.16 882 1060.8 971.1 19.9

134.56 882 1060.8 959.4 19.9

134.96 882 1060.8 959.4 19.9

135.36 882 1060.8 959.4 19.9

135.76 861 1060.8 971.1 19.9

136.16 882 1060.8 971.1 19.9

136.56 882 1060.8 959.4 19.9

136.96 882 1060.8 971.1 19.9

1 137.36 882 1060.8 959.4 19.9

137.76 882 1060.8 971.1 19.9

138.16 882 1060.8 959.4 19.9

138.54 882 1060.8 971.1 19.9

138.94 882 1060.8 971.1 19.9

2 139.34 882 1060.8 971.1 19.9

139.72 882 1060.8 959.4 19.9

140.12 882 1060.8 971.1 19.9

3 140.52 882 1060.8 959.4 19.9

140.92 882 1060.8 971.1 19.9

141.32 882 1060.8 971.1 19.9

141.71 882 1060.8 959.4 19.9

142.10 882 1060.8 959.4 19.9

142.50 882 1060.8 971.1 19.9

142.90 882 1060.8 971.1 19.9

143.30 882 1060.8 959.4 19.9

143.70 882 1060.8 971.1 19.9

144.10 882 1060.8 959.4 19.9

144.50 882 1060.8 971.1 19.9

144.90 882 1060.8 959.4 19.9

145.30 882 1060.8 971.1 19.9

145.70 882 1060.8 959.4 19.9

146.10 882 1060.8 971.1 19.9

146.50 882 1060.8 959.4 19.9

146.89 882 1060.8 971.1 19.9

147.28 882 1050.6 959.4 19.9

147.69 882 1060.8 959.4 19.9

148.07 882 1060.8 959.4 19.9

148.47 882 1060.8 959.4 19.9

148.87 882 1060.8 971.1 19.9

149.27 882 1060.8 959.4 19.9

149.67 882 1060.8 959.4 19.9

150.05 882 1060.8 959.4 19.9

150.45 882 1060.8 959.4 19.9

152.45 882 1060.8 959.4 19.9

152.85 882 1060.8 959.4 19.9

153.24 882 1060.8 959.4 19.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia, ale następnym razem umieść komplet logów po przez stronę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM żeby były czytelne i nie zakładaj osobnych tematów dla każdej grupy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czuli wystarczy czyszczenie? nie potrzebna będzie regeneracja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie na 100% a czy regeneracja to się okaże po wyjęciu turbo i sprawdzeniu luzów jego wałka i ogólnego stanu turbo (wirników itd.) a zwłaszcza jeśli bierze już sporo oleju do dolotu i musisz robić konkretne dolewki oleju pomiędzy wymianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy niestety są na wałku a i olej przedostaje sie do obiegu na egr, czyli lipa i pewnie regeneracja by sie przydała!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytaj na forum; może ma ktoś doświadczenia w Twojej okolicy z jakimś dobrym zakładem. Po oddaniu do serwisu powinni do Ciebie oddzwonić po sprawdzeniu turbosprężarki co zostanie zrobione, oraz podać cenę usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiesc logi jak sie nalezy i jak przystalo na to forum.

Kłódka z tytanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...