lukasho2 0 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam.Tak jak w temacie gdy odpalam zimny motor słychać stukanie zaworów, po sekundzie jest cicho .Dodam ze od ostatniej wymiany oleju( 15W 40 Mobil 1) przejechałem około 5 tyś....czy możliwe ze popychacze juz do wymiany..czy może zły olej ?.dodam ze na ciepłym stukają gdy jeżdżę po mieście jak silnik nagrzewa się do 90 stopni ...czytałem tematy na ten temat ze niby to jest normalne ze na zimnym silniku jest mniejsze ciśnienie itd...ale jeszcze kilka miesięcy temu czy odpalałem na zimnym czy na ciepłym nigdy nie słyszałem żeby coś dzwoniło..czy coś z tym robić czy dalej jeździć i regularnie wymieniać olej?? doradźcie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Co to za inteligentny pomysł zeby do tego silnika nalać oleju mineralnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasho2 0 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 sam tego nie wymysliłem..gdy sprowadziłem go z niemiec lany był 15w 40 zawsze jak wymienialem olej mechanicy taki wlewali na liczniku jest 206 tys......co teraz wymienic na półsyntetyk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 zanim silnik zassie olej to sobie musi postukać, popychaczami to się będziesz martwił jak ci będzie stukał po nagrzaniu silnika, gdyby byly juz zuzyte to byś je słyszał właśnie przy ciepłym silniku po dłużeszej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasho2 0 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 przewertowałem temat jaki wlewac olej do silników jak mój i z podobnym przebiegiem,większość obstaje przy semisyntetykach..czy to oznacza że mój motor szybciej sie zużyje?? auto mam póltora roku przejechałem ok. 70 tys zawsze lałem mobila 15w 40 wymieniałem co średnio 8 , 9 tysięcy...nigdy nie było problemów z silnikiem ..czy z zaworami.zdarzyło sie może raz czy dwa że przed wymiana słychac było szklanki - wymiana oleju i było git...chciałbym pośmigac tym autkiem przynajmiej 2 lata i teraz pytanko czy zostac przy mineralnym? i tak jak cobradd pisze nie przejmowac sie stukaniem na zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 jak juz masz syf od minerala to syntetyk moze go wyplukac i bedzie lipa. generlanie do 1.8T trzeba lat syntetyka. i tylko i wylacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 zmien na pół syntetyk i bedzie git.tematów juz takich bylo multum.poszukaj.Jezeli wymiana nic nie zmieni szklanki do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi