Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sprzęgło


krzysiekml

Rekomendowane odpowiedzi

bryy

czy ktoś wie jakie koło zamachowe sztywne(jednomas) i docisk sprzęgła podejdzie do 1.8t p&p

się dopatrzyłem że z a4 1.9 tdi 90KM prawda to?

jakieś wskazówki mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile w dieslu jest mniejszy dyskomfort na jednomasie o tyle w benzynie podobno jest juz tragedia i chyba nikt nie poleca takiej zamiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile w dieslu jest mniejszy dyskomfort na jednomasie o tyle w benzynie podobno jest juz tragedia i chyba nikt nie poleca takiej zamiany
wiesz to z doświadczenia czy to są opowieści " starego lasu" . W silnikach benzynowych od zawsze były sprzęgła z jednomasowym sprzęgłem np. Opel Vectra. Jeżdziłem 4 lata nie odczuwałem żadnego dyskomfortu - no chyba że benzynowy silnik audi to silnik " specjalnej troski ".Silniki benzynowe w swojej istocie pracują łagodniej od diesla a koła dwumasowe zastosowano z myślą o podniesieniu komfotru dla "królewiczów na ziarnku grochu". Prawdą jest że stały się standardem ale awarie tych kół są sporadyczne i wytrzymują o wiele większe przebiegi niż w dieslach. Może sie mylę ale na podstawie obserwacji mniej zaawansowanych konstrukcji chyba można pokusić się o taką podmiankę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proste ze dwumas wiecej wytrzyma ci w benzynie, gdzie jest moment 1.5 raza mniejszy i przebiegi zwykle tez sie robi mniejsze

wejdz na racingforum.pl tam sa watki gdzie ludzie nie byli zadowoleni z jednomasa w 1.8t chyba ze robili jakis gruby projekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proste ze dwumas wiecej wytrzyma ci w benzynie, gdzie jest moment 1.5 raza mniejszy i przebiegi zwykle tez sie robi mniejsze

wejdz na racingforum.pl tam sa watki gdzie ludzie nie byli zadowoleni z jednomasa w 1.8t chyba ze robili jakis gruby projekt

To by się mogło nawet zgadzać ,że ludzie nie byli zadowoleni ale ja rozumiem ,że ktoś kto pyta o takie rozwiązanie stoi cienko z $$$$ i chce przyoszczędzić. Tak więc wspominając o możliwym obniżeniu komfortu stwierdzam ,że takie coś o ile podejdą części jest możliwe na podstawie wcześniejszych konstrukcji które takie właśnie były:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komfort to akurat zostawiam na koniec,bo tak jak Janusz pisze VB jest na sztywnym kole i się dobrze jezdzi

tylko co podejdzie pod 1.8t ?

koło do czego,docisk z 80 b4 2.0 bp ? i łożysko jakie ?

w razie jak zmontuję to opiszę co i jak .

---------- Post dopisany 19-06-2013 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2013 at 13:55 ----------

Pany a to się nada

835026 • Zestaw sprzęgła • VALEO • 1 522 zł • e-autoparts.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 za duza srednica

a po 2, nie ma to jak dac 1500 za sztywne koło kiedy dwumasy są o 100 drozsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło jest tej samej średnicy ,to nie dobrze jak średnica tarczy większa ?

a na h..j mi dwumas kiedy chcę się go bozbyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co sie chcesz pozbyc? kupisz nowego za 100 wiecej i bedziesz smigal kolejne 200tys... jednomas pakuje sie po to zeby nie placic tysiaka za same kolo zamachowe a jak chcesz kupic nowego jednomasa to jest to bez sensu

kup uzywke jednomasa z audi setki 2.0 do tego nowe sprzeglo i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko jak chciałem wiedzieć od czego podejdzie jednomas to nikt nie wie

jak wiesz co podejdzie to napisz coś więcej tj. koło,tarcza,docisk i łożysko czy moje podejdzie czy jakieś inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...