pioteros 20 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 musi miec powrot, pompy są te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Z tym powrotem to nie moja teoria, znajomy od B6 coś tam rzekł bo kiedyś miał b5 z AEB i chyba próbował zabłysnąć że trudna przeprawa mnie czeka z tą przekładką, silnik przekładany będzie w przyszłym tygodniu, auto stoi w kolejce u mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 może pomylił się z regulatorem, w b6 jest w filtrze paliwa a w b5 na listwei normalnie ---------- Post dopisany at 20:00 ---------- Poprzedni post napisany at 19:59 ---------- Listwa wtryskowa Passat b5 1.8 T ANB (3317833735) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jak wół dwa węże na listwie, zasilający i powrotny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Jeszcze raz zebrałem wszystko do kupy. Musze przełożyć przepływke, sonde, pokrywe zaworów, przpustnice, kolektor ssący. Głowi mnie jak z czujnikami i wiązką która jest na AEB, musze przełożyć okablowanie silnika z czujnikami z ANB? Jak to się ma do map sensora którego AEB nie ma i jeszcze jak to wygląda z systemem motronik który też sie różni. Dzięki za wyrozumiałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 wszystko musi pozostac z anb, sama mechanike wsadzasz od aeba tak jak ci pisalem na pw, do swapa przeciez nie musisz wyjmowac wiazki silnika, kompa i kilku innych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Pioteros wiem że pisałeś i wszystko do tego momentu rozumiem. Głowie się jedynie nad interpretacją ostatniego zagadnienia. Wiązka silnika, no bo przecież wiązka silnika jest na silniku, i jak wyjmę silnik ANB to wyjmę go razem z kablami? Tak przynajmniej wyjęto mojego AEB, wszędzie wiszą kabliska, myślałem że kostki, złączki, spina się z instalacją w aucie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Wiązkę zostawiasz na aucie, odpinasz czujniki, opaski które ją mocuja do różnych elementów silnika i tyle odchylasz ją na bok, jakby trzeba było ją wyjmowac to od groma roboty by było nie tylko pod maską ale i pod deska rozdzielczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Czyli to że AEB ze zdjęcia ma kable oznacza iż został zdemontowany wraz z wiazką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 zalezy jak... jak to handlarz typowy to rownie dobrze mógł obciąć część żeby było można syzbciej zdemontować, tak czy inaczej nie nada ci się ona ---------- Post dopisany at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- ten aeb to chyba automat byl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Jeśli tak to jesteś spostrzegawczy, to zdjęcie nie mojego AEB wstawiłem na szybko żeby się wyjąkać o którą wiązkę mi chodzi. Nigdy bym nie rozszyfrował czy to manual czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 spoko, tak wczesniej pomieszałem z tą wiązką, tak jak napisałem ci wiązkę zostawiasz, odpinasz wszystko z silnika odchylasz ją na bok i tyle, dlatego SWAP jest o tyle prosty że przerzucasz wszystko co ci potrzeba i potem tylko podpinasz... nie ma żadnej tzw kabelkologii więc taka zamiana to dla kogoś kumatego kilka godzin roboty max jeśli ma sprzet do wykonywania SWAPów listwe wtryskową, kolektor ssacy i wszystko co masz z prawej strony silnika stojąc przed nim demontujesz tez ale wykorzystujesz do ponownego montazu, kolektor wydechowy i turbo sąte same w obydwu silnikach generalnie, zostawiasz te w lepszym stanie i tyle, zajrzysz przy okazji do poduszek silnika czy któraś nie jest wywalona, i sprawdź też sprzeglo i dwumasa, czy tarcza nie jeździ już na nitach bo jest zbyt cienka i czy dwumas nie ma zbyt dużego luzu, przy okazji wymieniłbym obydwa simeringi na wale korbowym no i wsadził nowy rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 A jak ze samymi wtryskami? Przekładam też w związku z tym że przekładam listwe? Wtryski te same w ANB co w AEB? Przede mną u mechanika Renault Trafic i BMW 320 E46 tak że myśle do końca tygodnia bierze się za moją koze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Listwa i wtryski muszą zostać z anb, są inne, listwe też można wyjąć z kolektora i odchylic tylko na bok lub na podszybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Ale mnie ten mechanik wk..... wpuścił w kolejkę jednego pacjenta z B6 i wymienia mu skrzynie, koleś nawkręcał mu że potrzebuje auto, że na koniec tygodnia musi do rajchu jechać, nie lubie takich niespodzianek tym bardziej że koleś skłamał żeby mnie przeskoczyć i teraz smieje mi się w ryj. A tak poza tym to muszę wymienić obie szyby, tylnią i przednią bo pęknięcia są na nich a ich wielkość przekracza 7cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 podobno? musi byc powrot, sa dwa przewody na listwie wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 podobno?musi byc powrot, sa dwa przewody na listwie wtryskowej pioteros coś Ci się z Tapatalk porobiło dobra nie będę wypisywał bzdur, dam znać jak odpale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 masz racje nie odswiezyl mi sie temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Miałem się odezwać dopiero jak odpale ale ciągnie mi się to i dłuży więc napisze cokolwiek próbując w ten sposób odwrócić negatywne myślenie na troche bardziej pozytywne, na allegro jest okazja, można kupić zderzak od RS tylni do avanta za 300 zł bez kratek i na innej aukcji kratki do tego zderzaka za 70 zł co o tym myślicie? Jak dla mnie okazja tyle że mi do progów nie pasują i musiałbym albo wycinać w zderzaku dziure na drugi cybuch albo jednego zdemontować. Mam nadzieje że komuś się to przyda. (czy zderzak od takiej RS jest szerszy jak seryjny?) ZDERZAK TYLNY AUDI A4 RS4 B5 KOMBI 95-01 ORYGINAŁ (3318372308) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. AUDI A4 B5 LIFT KRATKI KRATKA ZDERZAK TYŁ RS (3319828770) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. I jeszcze tańszy zderzak: Zderzak tylny tył Audi A4 RS4 RS 4 + belka (3334390701) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Pamiętaj że rs jest szerszy i będzie go trzeba zwezic, przerobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Kończyć ten OT ze zderzakami A co z głowicą ADR'a? Pasi do ANB? Ma ostrzejsze wałki i szersze kanały ale co z resztą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się