ptaku999 1 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam Grzecznościowo proszę o analizę logów auta mojego kolegi. Silnik 1.9 TDI 110km AFN, Problem polega na tym ze auto przechodzi w tryb awaryjny na trasie co jakis czas. Wymieniany byl na slepo zawor n75 ale nic to nie dalo. Pozniezej logi prosze o pomoc w ich przeanalizowaniu. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 geometria do sprawdzenia czy sie nie zaciana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaku999 1 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 geometria do sprawdzenia czy sie nie zaciana . a przeplywomierz jest ok ? turbina byla czyszczona jakis rok temu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 przepływke zostaw w spokoju nic jej nie dolega . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaku999 1 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 przepływke zostaw w spokoju nic jej nie dolega . to co znowu czyscic turbo ? Ale jakas przyczyna tego ponownego zabrudzenia sie turbo chyba jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezy1 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Przyczyn jest wiele - może była źle czyszczona - trzeba pamiętać o czyszczeniu również strony ciepłej turbo (żeby nie było rys, tam nagar się zbiera). Dodatkowo trzeba sprawdzić czy nie puszcza oleju i czy nie ma luzów (jak są turbo do regeneracji). Sprawdź rónież wężyki podciśnienia - lubią sobie popękać. Na forum było dużo wątków o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Najczęściej brudzi się od PSJ, lejących wtrysków lub przepalania oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaku999 1 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 a kata warto wypruc skoro jeszcze jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezy1 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Róźnie ludzie piszą - ja u siebie jescze mam bo jest czysty, ale jak jest zabity to podobno warto go usunąć (w silniku z DPF są jakieś problemy). Jest parę wątków o tym poczytaj i sam podejmij decyzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się