Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize logów, problem z układem paliwowym


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Auto dostaje szarpniec prze pełnym bucie jak i normalnej jeździe, nie ma mocy turbo osiaga 0,5 bara, szarpniecia nasilają sie w górnej partii obrotów. Auto potrafi zgasnąć, niedało rady zrobić logów dynamicznych. Podczas szarpnieć auto dymi na biało i niebiesko, nie smierdzi olejem.

Logi statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi BS

Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

w logach BS nadpisały sie próby dynamiczne 011

takie błedy wyskakuja, nie da sie ich usunąć na odpalonym silniku

AG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06317

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził cały układ dolotowy czy gdzieś nie ma nieszczelności. potem ściągnął dolot powietrza z filtra do turba i sprawdził wirnik czy nie ma luzów i czy w ogóle jest :P w czasie logów statycznych w grupie 011 bym sprawdził czy rusza się sztanga turbiny.

potem można zacząć podmieniać ze sprawnych silników przepływomierze , n75 itp

a jak by to nic nie pomogło to już tylko Danecki w Piekarach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to zbieg okoliczności że teraz turbo pompuje tylko 0,5 bara i przy okazji szarpie w czasie jazdy...

Sprawdzić szczelność przewodów dolotowych - od szarpnięć mogło sie coś rozszczelnić a następnie wrzucić wtrysk sterujący z innego autka i się przejechać...

Mój przypadek - szarpania podczas jazdy - 3 big lekka górka i wyższe obroty i zaczynało miotać budą... jakby odcinało paliwo i różnokolorowe bąki z wydechu :kwasny: Im wyższa temperatura silnika tym częściej odcinało.

Brak błędów w kompie - po zmianie wtrysku sterującego jak ręką odjął.

Wymiana sterującego jest w miarę szybka a można się wiele dowiedzieć :wink:

Stawiam na wtrysk sterujący :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa ile ma ?

Zacznij od jego wymiany.

Po tym powtorz logi statyczne - 000 Basic Settings oraz statyczne zwykle 004 i 000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro sie wymieni filtr:hi: i zobaczymy, bo juz jakby co pompa załatwiona na podmianke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak filtr paliwa był przyczyną problemu

Dzieki za nakierowanie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...