Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z chłodzeniem silnika w S4


adaxus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jest S4 B8, kilka dni temu podczas jazdy - nagle przestała działać klimatyzacja, po chwili temp. silnika znacząco wzrosła ponad 100st. a na FIS wywaliło sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego.

Po zatrzymaniu samochodu, poziom płynu chłodzącego był OK. Na chwilę obecną pompa wody jest wymontowana, natomiast elektryczna pompa wody, która powinna działać - nie działa, nawet testami w VCDS - włączy się sama kiedy jej się zachce...

Co może być nie tak ? Wszystkie pomysły mile widziane ! Jak można jeszcze przetestować tą elektryczną pompę ? Woltomierzem jakoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można go jakoś sprawdzić czy wyjąć i wywalić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak podepniesz kompa będziesz miał prawdopodobnie odpowiedz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero błędów :( I właśnie dlatego tutaj pytam co może się "uszkodzić" nie informując o tym w VCDS :> ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnych błędów w całym systemie? czy tylko np: w jednym module?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wetylator była sprawdzany z tzw. Słuchu? czy fizucznie widziałeś , ze się kręci, bo np. U mnie zrobił sie luz, i wentylator było słychac a Śmigło sie nie kręciło :facepalm:

Moim zdaniem Audi troche dało d z układem chłodzenia :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wetylator była sprawdzany z tzw. Słuchu? czy fizucznie widziałeś , ze się kręci, bo np. U mnie zrobił sie luz, i wentylator było słychac a Śmigło sie nie kręciło :facepalm:

Moim zdaniem Audi troche dało d z układem chłodzenia :thumbdown:

Z tego co wiem to wentylator został poprawiony dopiero od nr 8K0 959 455 G i K, te wcześniejsze wszystkie mają wadliwe mocowanie wiatraka z silniczkiem i po jakimś czasie się rozpieprza, nie montujcie przypadkiem tych trochę mniejszych, w gorące dni w korkach nie wyrabiają, zwiększa się ciśnienie w układzie i sprężarka się wyłącza. Przerabiałem temat:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wetylator była sprawdzany z tzw. Słuchu? czy fizucznie widziałeś , ze się kręci, bo np. U mnie zrobił sie luz, i wentylator było słychac a Śmigło sie nie kręciło :facepalm:

Moim zdaniem Audi troche dało d z układem chłodzenia :thumbdown:

Z tego co wiem to wentylator został poprawiony dopiero od nr 8K0 959 455 G i K, te wcześniejsze wszystkie mają wadliwe mocowanie wiatraka z silniczkiem i po jakimś czasie się rozpieprza, nie montujcie przypadkiem tych trochę mniejszych, w gorące dni w korkach nie wyrabiają, zwiększa się ciśnienie w układzie i sprężarka się wyłącza. Przerabiałem temat:wink:

Wyjęte z mojej gęby :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...