Skocz do zawartości

adaxus

Pasjonat
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adaxus

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Czestochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adaxus

1

Reputacja

  1. Cześć, przeszukałem i forum i już jestem głupi od tych informacji. Kupiłem radio na androidzie 2din i oczywiście nie gra tył (b6 sedan bez bose), byłem tego świadomy wiec kipiel ten adapter, który niby jest niezbędny ale albo złe go podłączam albo co, ale dalej tył nie śmiga. z drugiej strony, po co adapter skoro w kostkach radia android jest 8 pinów a tylko 4 środkowe są używane prze oryginalna wiązkę - to niema prawa działać przecież? Z drugiej strony w kupionym adapterze jest podobna sytuacja… rozumiem, ze chinche są dla subwoofera ale i bez tego powinno mi działać? podese tutaj wszystko, co mam - może ktoś pomoże? Nawet gdybym miał fabryczna kostkę z 4 pinów rozbił na 8 pinów, zadziała tak? Schemat oryginalnego radia: schemat radia 2 din: Kostka do radia android ( zasilania pasują ale już widzę, ze w kostce z sygnałem głośników jest pełne 8 kabelków a nie 4 jak w oryginalnej) Oryginalna wiązka, ewidentnie w brązowej kostce brakuje 4 żył?! kupiony adapter Modul can, dzięki niemu radiow łącza się po zapłonie i wyłącza jak trzeba, ale znowu przy odpaleniu silnika przez pierwsze kilka sekund słychać trzaski. Jestem w stanie wysłać dobra flaszkę za pomoc w temacie! pozdro
  2. Szybkie pytanie, zanim zacznę: Mam radio concert w B6 sedanie. Chce kupic komplet głośników bose a radio chińczyka 2 din. czy najpierw zamontować bose na tym radiu 1din ( da się wogole, żeby działało wszystko?) czy lepiej najpierw radio i potem do niego dostosowywać bose?
  3. adaxus

    Brak mocy w 3.0tdi ASB

    No ok ale egr juz zaslepiony. Przeplywke nie problem kupic nowa gdybym mial pewnosc ze to ona jest wadliwa. Czesto mi wchodzil w tryb awaryjny przy 3000rpm. Jak ja mozna skutecznie sprawdzic, zalogowac ?
  4. adaxus

    Brak mocy w 3.0tdi ASB

    Czesc. Zaczne od poczatku. kupilem rok temu 3.0tdi z przebiegiem ori 150tys km. Przy 120tys km wymienione wtryski. Zrobilem softa. Bylo 285km i 560nm. Po 2 miesiacach zapchal sie dpf. Wycialem go i wylacZylem w ecu. Moc nie spadla... pol roku pozniej braklo mi paliwa bo plywak sie zawiesil i nie pokazywal prawdziwej ilosci paliwa... od tamtej pory jakos mniej zwawo samochod chodzi... miesiac temu zapalil mis sie check od przeplywki... sprawdzilem przeplywke i wydawala sie byc ok a blad przeplywki raczej generowal totalnie zawalony sadzą egr. Wyjalem go, wyczyscilem, zaslepilem i wylaczylem w ecu. Przy okazji wyczyscilem caly dolot wraz z kolektorami ssacymi. Potem wjechalem na hamownie... samochod kopcil jak smok i wyplul moc 206km i 450nm. Turbo wstaje plynnie niestety nie tak drastycznie jak powinno jakby bylo sprawne. Podejrzenie padlo jeszcze na zapchanego kata. W tym momencie wlasnie jest zastapiany downpipem ale zastanawiam sie co jak to nie to ? Jak mozna zdiagnozowac co go boli. Co moglbym zalogowac oprocz cisnienia turbo zeby dojsc do usterki ? pozdro adaxus
  5. Ja użyłem żarówki C5W do tablicy rejestracyjnej... I pomogło od razu... Gdzieś tam sobie świeci ale dobrze ją ukryłem...
  6. Rozumiem... Czyli jak mam v750 i chce vimhacka i mapę 2014 to najpierw vimhack a potem mapę ? Skoro juz nie chce wyższego update'u...
  7. Kupiłem tą: Jest na PAL Kamera cofania AUDI A1 A3 S3 A4 S4 RS4 A6 S6 A8 Q7 (4249835398) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  8. Koledzy mam mały problem z zestawem od woszu i kodowaniem... O ile nie mogłem nic innego zakodować niż LAMBORGHINI jeśli chodzi o kamere cofania, próbowałem również zakodować samo radio jak od lamborgini. A dlaczego ? Na początku film, w którym kamera cofania działa perfekcyjnie: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zD3_uzgm_GU Niestety nudziło mnie ręczne przełączanie podczas cofania na TV więc spiąłem się w sobie i zrobiłem kodowaniem, żeby przełączało się z automatu po wrzuceniu wstecznego. I tutaj pojawia się problem, który prezentuje poniższy film: Najpierw jest na TV - DVBT WIWA obraz ok, potem wrzucam wsteczny i obraz kamery już jest przesunięty o 20% w dół, u góry jest jakieś nałożenie ekranu i pokazują się duszki... Po powrocie na zwykłe DVBT obraz już jest tak samo zniekształcony jak na kamerze cofania... I to musi mieć jakiś związek z kodowaniem, bo przy przełączaniu ręcznym nie pamietam takiego problemu... Ma ktoś jakiś pomysł na to ?
  9. Piękne... A jakiej farby użyłeś ? Czarny mat w sprayu ? I skąd dorwałeś inna inny odbłyśnik na kierunkowskazy ? przymierzam się do tego zabiegu ale jak już wyciągnę lampy to chciałbym zrobić je na ideał czyli regeneracja odbłyśników, spolerowanie szkieł itd.
  10. Kolego czekam na twoj tutorial i fotki na samochodzie, bo wyszlo zaje$$$$$scie
  11. adaxus

    Dpf

    no właśnie jak jest lepiej ? Mam zostawioną puchę DPFa a sam wkład został wybity, pucha zespawana i wsadzona z powrotem. Czy może jeszcze wspawać tam w tą puche jakąś rure przelotową, żeby spaliny niepotrzebnie się nie "plątały" ?
  12. Kolego mogłeś dopisać więcej szczegółów... Gdzie ukradli ? Sosnowiec czy Częstochowa ? Jakieś znaki szczególne ?
  13. Czytam ten wątek i zastanawia mnie czy czułeś bardziej drgania z tyłu ? U mnie na pełnej "bombie" są drania na 4,5 i 6 biegu. miedzy 2000-2200rpm Samochod juz wisiał na podnosniku i mam luzy na podporze wału, a jak pytałem kilku ziomków z podobnymi objawami to podobno to norma tez przy dłubanych silnikach... Sam niewiem... Na dwumas mi to nie wygląda. I jeśli dobrze mnie pamięć nie myli, na letnich 19" tego nie miałem... Teraz mam zimówki 17" na wysokim profilu i mam takie cuda...
  14. No przeciez pisalem ze zwykle 1.9 odkupione od "tunera" ktory nic wiecej z niego zrobic nie potrafil. Btw wlasnie po masterze mialem poprawiany soft u siebie... jakies dolki powychodzily na hamowni i troche przekolorowal wykres... ale na pamiatke go zostawilem...
  15. Mam na razie tylko dwa klucze... myślałem, że zaskoczą jak w CONCERCIE, że już ich nie wyjmę bez wyciągnięcia radia... Czuć pod kluczami opór metalowych zatrzasków radia ale przy ciągnięciu wychodzą od razu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...