Bruuuum

Pasjonat
  • Zawartość

    427
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

1 obserwujący

O Bruuuum

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      ASB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1246 wyświetleń profilu
    1. Bruuuum

      Koch Chemie Eulex lub jeśli chemicznie nie będzie chciało zejść to delikatny papierek 3000-5000 i stopniowo mozolne ścieranie na lubrykancie.
    2. Bruuuum

      Trochę ciekawszych zdjęć z nowych realizacji, więcej oczywiście dostępne w galeriach na Facebooku Domowa Kosmetyka Samochodowa - https://www.facebook.com/dkslublin/ :)
    3. Bruuuum

      Żartujesz sobie czy serio chcesz pomalować drzwi samym lakierem bazowym w dodatku ze spreja żeby zakryć rysy? Papiery powinny być 1500 -> 3000 i później wyciąganie zmatowienia maszyną.
    4. Bruuuum

      Spam - bełkot pod pozycjonowanie jakiejś słabej stronki...
    5. Do stablinych lakierów jest bezpieczne, nie ma problemu. Np. rozlaną farbę z lakieru można nim usuwać itp.
    6. Polerowanie ceri glass lub tlenek ceru. Koch Chemie Eulex
    7. Najlepiej ręcznie, bo za szybko się wypracowuje maszyną on. Jakie swirle? Może miałeś suchego pada częściowo i zostawił ślady.
    8. Bruuuum

      Lakier bazowy zmieszany z bezbarwnym 1:1, nanoszenie punktowe zostawiając kroplę do samodzielnego rozlania po odprysku np. wykałaczką, nie żadnym pędzelkiem, najlepiej przyspieszyć suszenie np. suszarką, potem wyrównanie papierkiem 1500->3000, polerowanie pastą tnącą na niskich obrotach bez rozgrzewania, wykończenie pastą finiszową.
    9. Ale ja piszę o japońcu :D
    10. Po aplikacji ciągnie kurz, jak podobne syntetyki, dosyć trwały co do efektu hydrofobowego, ale to tylko efektowność, nie efektywność, nie ma porównania do Swissvaxa jeśli chodzi o np. śliskość po kolejnym myciu, czy nie przywieranie trudniejszych zabrudzeń w dolnych partiach nadwozia, nie wspominając już właśnie o antystatyczności, co ważne przy ciemnych lakierach, mgiełkowanie syntetyka powoduje szybsze kurzenie.
    11. Bruuuum

      Bez jaj, nie kilkudziesięciu. Ale folie bezbarwne wyglądają słabo, na ciemnych lakierach już tragicznie po czasie, a realna żywotność to 2-3 lata.
    12. Bruuuum

      Jak duży luz na zębach dokręcanie nic nie da, najlepiej wymiana na regenerowaną z pewnej firmy ze zwrotem starej.
    13. Bruuuum

      Pionowe rysy od piasku w uszczelce? Zależy do jakiej głębokości się wyrobiła rysa, raczej pod szlifowanie papierami i dopiero wyprowadzanie, w gorszych przypadkach chyba łatwiej wymienić szybkę na nową. No i najpierw trzeba zacząć w ogóle od rozebrania boczka i oczyszczenia całych uszczelek żeby nie była to syzyfowa praca
    14. Bruuuum

      Jedyna w Polsce A7 w tym lakierze z palety Porsche Jednoetapowa korekta, usuwanie wżerów, Swissvax Mirage i pełna kosmetyka wnętrza wraz ze skórami:
    15. Bruuuum

      Mały update: