Jump to content

Bruuuum

Pasjonat
  • Content Count

    519
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18

2 Followers

About Bruuuum

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    ASB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,636 profile views
  1. Do żadnego kraju na Bałkanach nie potrzeba paszportu.
  2. Musi być troll, bo nawet mieszkając x lat za granicą nie pisze się wszystkich wyrazów wprost przeciwnie niż poprawnie
  3. Od tarcia jakąś pastą za 5zł. A co tam robiłeś?
  4. I regularnie stosowany świetnie rozwija korozję (jak i inne deirony), szczególnie w autach mające swoje lata
  5. W dobrym lokalu smaczny obiad 4 euro. Mniej ludzi niż w Chorwacji i ogólnie Czarnogórcy > Chorwaci
  6. Tym, którzy mimo różnych metod nie mogą sobie poradzić z zapaszkiem z nawiewu szczególnie po włączeniu klimy, polecam sprawdzenie okolic bubla projektowego, jakim w B6 i B7 jest budowa filtra kabinowego. Otóż obudowa, do której zasysane jest powietrze ma już za filtrem (patrząc na kolejność układu)... gąbkę izolacyjną i słabiutką uszczelkę, które to oddzielają układ klimy od syfu zbierającego się na podszybiu pod mocowaniem filtra i w jego okolicy (to powietrze może iść nawet z pominięciem filtra!). Także być może wielu osobom pomoże wyjęcie filtra, odkręcenie 2 zakretęk rozm. 10, wyjęcie obudowy filtra i wyczyszczenie jego dziadowskiej pianki i podszybia pod obudową - znajdziecie tam zlany zaschnięty syf z podszybia
  7. P2000 to lajtowy papier, normalna pasta tnąca i twarda gąbka bez problemu.
  8. Zasechł mu jakiś beton lub farba drogowa, a polecasz mu środek do usuwania cząsteczek metalicznych, no nieźle Na wszelkie dziwne rzeczy przylepione do lakieru łącznie z farbami ostatnia deska ratunku to Koch Chemie Eulex.
  9. https://houseofdetailing.pl https://www.facebook.com/houseofdetailingpl/
  10. "Preparat" się utrzyma, ale zawsze opona się po prostu zabrudzi, jak i felgi, dlatego nie będzie cały czas tak samo czarna. To nie kwestia zniknięcia środka, tylko zabrudzenia opony. Nie ma środka po którym opony nie będą się brudzić.
  11. Najlepsze oczyszczenie lakieru, żeby pad się szybko nie zapychał, to glinka tradycyjna. Polimerowe nie mają możliwości takiego oczyszczenia lakieru.
  12. A kto w ogóle zaczyna lakierowac niezmatowioną powierzchnię, co to za olśnienie. Jest tak jak napisałem wyżej z lakierowaniem plastiku niezależnie jak się przygotuje powierzhcnię.
  13. Większość wosków nie nadaje się do aplikacji maszynowo z powodu wytwarzanej temperatury. Ochrona przed obiciami... serio?Zabezpieczenie jest po to głównie, żeby substancje nie przywierały tak bardzo do lakieru, bo stopniowo się w niego wżerają, przez co lakier staje się suchy/matowy w dotyku, co z kolei dalej powoduje, że będzie się szybciej brudził. Druga sprawa to goły lakier jest bardziej narażony na wżery po ptasich bombach i owadach. Lakier nie "wyblaknie", ale jak się zasyfi i zakamieni to przestanie się błyszczeć.
  14. Każdy bezbarwny na mechaniczne uszkodzenie kreduje, 2K to nic niezwykłego. Poza tym cienka warstwa oddzielnego lakieru będzie bardziej podatna na odpryski niż całośc plastiku. Jeśli lakierowanie to tylko + folia warte polecenia. Sam lakier będzie też zbierał gorzej zabrudzenia przywierające niż goły plastik.
  15. Nie, fabryczne lampy nie są lakierowane tego typu lakierem. Lakier bezbarwny odpryskując pod różnymi płaszczyznami będzie przy okazji punktowo w odprysku kredował na biało dużo bardziej niż sam goły plastik.
×
×
  • Create New...