Bruuuum

Pasjonat
  • Zawartość

    424
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

1 obserwujący

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1096 wyświetleń profilu
  1. Do stablinych lakierów jest bezpieczne, nie ma problemu. Np. rozlaną farbę z lakieru można nim usuwać itp.
  2. Polerowanie ceri glass lub tlenek ceru. Koch Chemie Eulex
  3. Najlepiej ręcznie, bo za szybko się wypracowuje maszyną on. Jakie swirle? Może miałeś suchego pada częściowo i zostawił ślady.
  4. Bruuuum

    Lakier bazowy zmieszany z bezbarwnym 1:1, nanoszenie punktowe zostawiając kroplę do samodzielnego rozlania po odprysku np. wykałaczką, nie żadnym pędzelkiem, najlepiej przyspieszyć suszenie np. suszarką, potem wyrównanie papierkiem 1500->3000, polerowanie pastą tnącą na niskich obrotach bez rozgrzewania, wykończenie pastą finiszową.
  5. Ale ja piszę o japońcu :D
  6. Po aplikacji ciągnie kurz, jak podobne syntetyki, dosyć trwały co do efektu hydrofobowego, ale to tylko efektowność, nie efektywność, nie ma porównania do Swissvaxa jeśli chodzi o np. śliskość po kolejnym myciu, czy nie przywieranie trudniejszych zabrudzeń w dolnych partiach nadwozia, nie wspominając już właśnie o antystatyczności, co ważne przy ciemnych lakierach, mgiełkowanie syntetyka powoduje szybsze kurzenie.
  7. Bruuuum

    Bez jaj, nie kilkudziesięciu. Ale folie bezbarwne wyglądają słabo, na ciemnych lakierach już tragicznie po czasie, a realna żywotność to 2-3 lata.
  8. Bruuuum

    Jak duży luz na zębach dokręcanie nic nie da, najlepiej wymiana na regenerowaną z pewnej firmy ze zwrotem starej.
  9. Bruuuum

    Pionowe rysy od piasku w uszczelce? Zależy do jakiej głębokości się wyrobiła rysa, raczej pod szlifowanie papierami i dopiero wyprowadzanie, w gorszych przypadkach chyba łatwiej wymienić szybkę na nową. No i najpierw trzeba zacząć w ogóle od rozebrania boczka i oczyszczenia całych uszczelek żeby nie była to syzyfowa praca
  10. Bruuuum

    Jedyna w Polsce A7 w tym lakierze z palety Porsche Jednoetapowa korekta, usuwanie wżerów, Swissvax Mirage i pełna kosmetyka wnętrza wraz ze skórami:
  11. Bruuuum

    Mały update:
  12. Czarne kropki to smoły, brązowy nalot po kątach to klocki i tarcza. Na czarne kropki potrzebujesz jak mówiłem środki typu "tar", deironizer tego nie rozpuści, jednie nalot brązowy.
  13. Kropki to asfalt, musisz mieć środek na smoły, nie deironizer. Środki psikane, lub jeśli nie ruszą one, bo jest mocno zapieczone, to KochChemie Euluex, wtedy wszystko zejdzie co nie jest wżarte w lakier.
  14. Po jakim opakowaniu? Kurz to zazwyczaj drobinki piasku, przecierając je czymkolwiek na sucho zawsze będzie minimalnie rysować lakier.
  15. Bruuuum

    Ile wypłacili?