Jump to content

Bruuuum

Pasjonat
  • Content Count

    516
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18

2 Followers

About Bruuuum

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    ASB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,563 profile views
  1. P2000 to lajtowy papier, normalna pasta tnąca i twarda gąbka bez problemu.
  2. Zasechł mu jakiś beton lub farba drogowa, a polecasz mu środek do usuwania cząsteczek metalicznych, no nieźle Na wszelkie dziwne rzeczy przylepione do lakieru łącznie z farbami ostatnia deska ratunku to Koch Chemie Eulex.
  3. https://houseofdetailing.pl https://www.facebook.com/houseofdetailingpl/
  4. "Preparat" się utrzyma, ale zawsze opona się po prostu zabrudzi, jak i felgi, dlatego nie będzie cały czas tak samo czarna. To nie kwestia zniknięcia środka, tylko zabrudzenia opony. Nie ma środka po którym opony nie będą się brudzić.
  5. Najlepsze oczyszczenie lakieru, żeby pad się szybko nie zapychał, to glinka tradycyjna. Polimerowe nie mają możliwości takiego oczyszczenia lakieru.
  6. A kto w ogóle zaczyna lakierowac niezmatowioną powierzchnię, co to za olśnienie. Jest tak jak napisałem wyżej z lakierowaniem plastiku niezależnie jak się przygotuje powierzhcnię.
  7. Większość wosków nie nadaje się do aplikacji maszynowo z powodu wytwarzanej temperatury. Ochrona przed obiciami... serio?Zabezpieczenie jest po to głównie, żeby substancje nie przywierały tak bardzo do lakieru, bo stopniowo się w niego wżerają, przez co lakier staje się suchy/matowy w dotyku, co z kolei dalej powoduje, że będzie się szybciej brudził. Druga sprawa to goły lakier jest bardziej narażony na wżery po ptasich bombach i owadach. Lakier nie "wyblaknie", ale jak się zasyfi i zakamieni to przestanie się błyszczeć.
  8. Każdy bezbarwny na mechaniczne uszkodzenie kreduje, 2K to nic niezwykłego. Poza tym cienka warstwa oddzielnego lakieru będzie bardziej podatna na odpryski niż całośc plastiku. Jeśli lakierowanie to tylko + folia warte polecenia. Sam lakier będzie też zbierał gorzej zabrudzenia przywierające niż goły plastik.
  9. Nie, fabryczne lampy nie są lakierowane tego typu lakierem. Lakier bezbarwny odpryskując pod różnymi płaszczyznami będzie przy okazji punktowo w odprysku kredował na biało dużo bardziej niż sam goły plastik.
  10. Nie polecam lakierować plastikowych kloszy, chyba, że zabezpieczy się to jeszcze folią. Po samym lakierowaniu lakier na plastiku będzie dużo łatwiej odpryskiwał od kamyczków (w dodatku na bardziej widoczny biały kolor) niż sam spolerowany plastik klosza :)
  11. Trochę zdjęć z nowych prac. Więcej tradycyjnie na http://facebook.com/houseofdetailingpl i http://www.houseofdetailing.pl
  12. Byłem fanem Coronado Cherry, ale Squash Blossom go przebiło :)
  13. Ja tam widzę więcej niż jedna. Jak chcesz widzieć rysy, to musisz mieć światło padające od strony przeciwstawnej, nie od tej samej skąd patrzysz, szczególnie na takim kolorze lakieru.
  14. Nie trzeba odginać, te zapalniczki często się psuły/ją.
  15. Jak to jest, że napisałeś tu już grubo ponad półtora tysiąca postów, a nadal piszesz gorzej niż dziecko z podstawówki, że nie wiadomo właściwie o co Ci chodzi i jakie jest pytanie?
×
×
  • Create New...