lukaszG 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam dziś auto sprawdzone na hamowni w słupsku pan Tomek powiedział ze przyczyna malej mocy jest zaworek otwierający turbo i ze na 90% jest do wymiany stwierdził to po wykresach które dołączam co o tym myślicie co jest przyczyna ze auto straciło az 40 kucy, brak odczuwalny jest na dole według mnie podczas jazdy. po diagnozie okazało się ze jest błąd U11300 niezrozumiale wartości takie tłumaczenie może mi podpowiecie coś koledzy pozdro ---------- Post dopisany 30-06-2013 at 06:56 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2013 at 22:02 ---------- dużo pomogło sprawdzenie tego błędu:kwasny: te koledzy pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 U 11300 co to za bład ? podenij jakiegos VAGA i wklej tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszG 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 vag mówił ze są niewłaściwe wartości lecz nie było podane czego gdzie itp. dlatego własnie zwróciłem się na forum. po skasowaniu błędu samochód odzyskał swoje wartości lecz nadal nie wiem co go spowodowało wolałbym zapobiegać niż leczyć próbowałem poszukać tego u wujka gogle lecz zapewne nie spotkał się z tym problemem jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Moze masz problem z przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Zaworek DV pewnie nie trzyma i boost za maly u gory... podepnij porzadna diagnoze wszystko bedzie opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszG 0 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 zaworek DV to znaczy ten otwierajacy doplyw powietrza do turbiny tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq 1 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jeśli masz auto po chipie to na 99 % wysypał się DV musisz sobie porządny sprawić bo ORI będzie pękał zobacz sobie poniżej. Dużo tego w necie co się dzieje z DV po chpie w 2.0 TFSI. Forge Motorsport | Alloy Fabrication Poniżej masz do B8 nie wiem czy się różni od tego z B7 Audi - A4 - B8 09+ - 2.0T TSI - Engine - Turbo - Diverter Valve - Forge FSI/TSI Blow Off Valve Kit - KMD Tuning & Engineering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się