malyzip Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam, jestem nowym użytkownikiem tak więc proszę o trochę pokory . Mam taki problem w mojej a4 2.0 tdi brd 170km quattro. Mianowicie dzisiaj byłem na hamowni w Słupsku z ciekawości sprawdzić moc auta. Wynik wyszedł trochę szokujący CCI20130701_0000.jpg - Przegl <--- Wynik pomiaru: 154hp... 338 nm... Moment chyba nie spadł zbyt bardzo ? Nie wiem, nie znam się jestem laikiem... Ale co do mocy to trochę mnie zaskoczyło. Autko ma 156 tyś przebiegu. Przebieg prawdziwy. Na hamowni usłyszałem ze turbo daje ciągle 1.5 Bara od dołu i niby są "zacięte łopatki w turbo".. Proszę o jakąś wstępną diagnozę. A i zapomniałem dodać ze nie ma ani jednego błędu..
SotoM Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 1.5bara to prawidłowe pompowanie w BRD skoro pompuje cały czas nie ma przeladowania ani nie doładowania to wątpie aby były zaciete kierownice spalin w turbo bo gdyby tak było to by sypało błedami masz przy turbo regulator podcisnieniowy z integrowanym czunikiem ruchu a to ustrojstwo jest bardzo uczulone... nic nie zostaje jak tylko zrobic logi dynamiczne i wrzuci w odpowiedni dział do sprawdzenia...
malyzip Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Spoko i dzięki za pokierowanie. Postaram się wykonać jakoś niedługo te logi i zapodać wam tutaj na forum :]
TOM77 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Standard, że nie trzyma serii, mam pytanie czy wymieniałeś już wtryski (typowa usterka w tych silnikach:wink:) U mnie przed wymianą pompek seria wypluła 167KM i 342Nm, co i tak nie jest złym wynikiem, po wymianie wyszło 186KM i 376Nm..
ePasjonat Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Żaden standard, bzdurki Wymiana pompowtryskiwaczy Siemensa była spowodowana zwarciami a nie niską wydajnością czy innym problemem. Trudno aby BRD miało moc skoro ma zaplute PDki, po wymianie dostajecie moc bo montują Wam czyste PDki.
SotoM Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 dlatego tez wyjmowało sie Pdeki i oddawało na myjkę ultradźwiękami...choc to i tak było kosztowne rozwiazanie jesli miał by to robic zgodnie z technologia a mianowicie wymiana śrub walków sterujacych Pdekami i srub od samych PDków + za 200złx4 komplet oringów na 1szt PD. ja miałem to robic u siebie jak kupiłem a4kę...zakupiłem śruby w pierwszej kolejnosci potem chciałem kupic zestaw oringów i audi pojechało na wymiane Pdeków do ASO. takze sruby mi zostały na regale w garazu...
ePasjonat Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 To mit wykreowany przez tych, co wymieniali tylko filtry co pół roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się