Skocz do zawartości

ePasjonat

Pasjonat
  • Postów

    201
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ePasjonat

Informacje

  • Imię
    P.
  • Miasto
    dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ePasjonat

0

Reputacja

  1. ePasjonat

    Kopci na biało

    Mogę się dołączyć? Mam taki problem, moja A4 TDI kopci tylko na jałowym biegu, wtedy lekko falują obroty, trochę trzęsie budą, jak ruszam i jadę to zero dymu, moc jest tak jak była. Wtryski czy regulacja kątów?
  2. Cześć magicy, mam B7 z radyjkiem w wersji 2, czyli nie tym najmniejszym ale trochę większym, monokolorowym. Chcę zmienić to na RNS-E w wersji LED, bo ma lepsze kolory itd. a mi bardzo brakuje dobrej nawigacji. Może podpowiedzieć parę rzeczy? Nie znam się za bardzo na tym: czy RNS-E LED to najlepsza oryginalna i możliwa opcja do B7? czy ta wersja LED jest z A3 8P? czy zna ktoś cenę w ASO i czy w ogóle jeszcze to sprzedają? jak aktualizuje się w tym mapę? Czy to są płatne czy "torrentowo-chomikowe" aktualizacje? czy nawigacja działa sprawnie i dobrze, nie ma problemów i niespodzianek? obecnie mam nawigację z CD tylko na Niemcy + FIS, czy po zmianie urządzenia, dalej będą pewne wskazówki nawigacji na FISie? czy są w Polsce mistrzowie, którzy wgrają polskie menu i głos? czy z karty SD można odpalać MP3? jak dodać do oryginału więcej opcji, np. jak tutaj? poleca ktoś czyjeś usługi montażu na dolnośląskim? Dzięki!
  3. ePasjonat

    2.0 TDI 170

    Co Cię urwało za kilka tys zł? -- Mam BRD od 2 lat kręcone do 200 KM, orane do czerwoności. Polecam. Po 2 latach była na hamowni w Bielsku, wszystko idealnie. Awaryjność silnika zależy od awaryjności mózgu właścicieli. Nie dbasz - płacisz. Proste jak budowa cepa. Wymieniałem odmę z klawiaturą, wywaliłem EGR, nowe PDki, soft, hamulce z S4, czyszczenie DPFa, przepływomierza i końcowek PDków regularne. Motul Sport, oryginalne płyny i smary. Tak jak piszecie, na 3. biegu nieraz zerwie dlatego polecam kupić sportowe opony, np. ContiSport 3 lub 5, najlepsze na rynku detalicznym, które kleją jak cudo, przez co boks zdarza się rzadziej.
  4. Ja też wymieniłem profilaktycznie za free mimo braku usterek, polecam.
  5. ePasjonat

    EGR-wyłączenie

    Mam wyłączony EGR i u mnie wszystko cacy, tylko, że robili to w porządnym serwisie. Nie znam się, ale jak Ci śmierdzi to szukaj problemu, bo tak nie powinno być.
  6. ePasjonat

    EGR-wyłączenie

    Daj obieg zamknięty w nawiewie jak stoisz na postoju.
  7. Zanim pójdziesz w koszty użyj tego
  8. dzięki chłopaki, jutro kupuję. Ps. będę zadowolony nie po montażu tylko po paru latach gdy mi nie pękną
  9. Cześć, jest jakaś inna dobra firma w tym segmencie? Ceny za HR są zawyżone, polecacie inne dystanse dobrej jakości? Podobno muszą być robione metodą skrawania.
  10. ePasjonat

    EGR-wyłączenie

    Jutro idę ustawić człowieku kto ma czas paprać się brudem pod maską, trzeba pracować a nie bawić się mechaniką. Może być że nie EGR, w takim razie wypada na nową odmę i pokrywę zaworów.
  11. ePasjonat

    EGR-wyłączenie

    No jak nie umiałbyś własnego auta wyczuć po odbiorze od mechanika to jesteś audiofilem ziomek, z resztą jeśli o mnie chodzi, to wrzucę wykres z hamowni za parę tygodni.
  12. Wywal EGR. Popraw Niemców
  13. nie końcówką tylko materiałem wewnątrz, którego na zdjęciu nie zobaczysz, kup nową, zaufaj mi chyba, że nie chcesz iść w koszty (50 zł)
  14. ePasjonat

    EGR-wyłączenie

    W takim razie u mnie wzrost mocy o 10% jest efektem nowej odmy czy nowej pokrywy zaworów? Nie wiem tego.
  15. Tego nie znajdziesz w Google - kup i zamontuj nową, oryginalną gruszkę kolektora ssącego (~60,00 zł). To wygląda podobnie ale nie identycznie jak na tej fotce: Nowa jest zbudowana z innych, poprawionych materiałów (silikon). Wrażenia z turbo niezapomniane. Ogólnie u mnie na 2 biegu w BRD nie da się przyspieszyć bez boksowania, często 3 bieg też gubi trakcję (na suchej nawierzchni oczywiście). Wisisz mi Kubusia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...