Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize logów-błąd 16785 EGR | naprawdę pomóżcie


blant88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Proszę o analizę logów tzn. mój ojciec prosi ,ja też oczywiście auto jest od ojca mojego i chodzi o to ,że wyskakuje kontrolka silnika (CHECK) i błąd o nr

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 1701 /min

Torque: 48.8 Nm

Speed: 61.0 km/h

Load: 21.2 %

Duty Cycle: 14.7 %

Mass Air / Rev.: 225.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 535.0 mg/str

EGR cały został wykręcony i wyczyszczony że się lśni błąd został skasowany i po przejechaniu pare kilometrów wyskoczył ponownie :( więc wysyłam wam logi i ocencie sami co to może być

Auto :

VW Golf Plus 1.9TDI , BKC , 77KW(105KM), 2006r. comfortline

LOGI Statystyczne Basic:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

LOGI Statystyczne Norma:

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

LOGI Dynamiczne:

Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z góry Bardzo Dziękujemy !

---------- Post dopisany 16-07-2013 at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2013 at 15:58 ----------

Proszę pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Danielu. Błąd daje do zrozumienia, że jest zbyt niski przepływ spalin do kolektora ssącego (praktycznie spaliny wcale nie dochodzą do kolektora ssącego patrząc po wartościach w logu 003 BS). Czyszczenie EGR'a tu akurat nie pomogło bo z pewnością będziesz miał nieszczelność w układzie podciśnienia. Nie jest też wykluczone, że może być pęknięta rura doprowadzająca spaliny do zaworu EGR z chłodnicy spalin bo i ciśnienie doładowania turbo wyraźnie spada w logu dynamicznym 011. Wypnij sobie wężyk z siłownika zaworu EGR na pracującym silniku i albo włącz mu grupę 003 BS i sprawdzaj palcem czy co 10 sekund będziesz czuł zasysanie palca albo bez używania VCDS'a po odpięciu wężyka, depnij na pół sekundy na pedał gazu by aktywować EGR i tak samo sprawdź czy będzie stale przez około 2 minuty wyczuwalne podciśnienie na końcu wężyka - jeśli nie będzie czuć wcale zasysania palca lub bardzo słabo to trzeba przejrzeć cały układ podciśnienia włącznie z siłownikiem podciśnieniowym uchylającym przepływ spalin do chłodnicy spalin (bo często forumowicze o nim zapominają a tam nieszczelność też dość często występuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie będzie czuć wcale zasysania palca lub bardzo słabo to trzeba przejrzeć cały układ podciśnienia włącznie z siłownikiem podciśnieniowym uchylającym przepływ spalin do chłodnicy spalin (bo często forumowicze o nim zapominają a tam nieszczelność też dość często występuje).

Witam.

Podłączę się do wątku ponieważ też walczę z podciśnieniem. Gdzie jest ten siłownik ponieważ u mnie jest jakby słabe podciśnienie. Napewno zbyt słabe by pokonać EGR-a. Jak go czyściłem to sporo siły trzeba było użyć, aby go podnieść. Sprawdziłem wężyki, ale są szczelne. Pozostała jeszcze chłodnica spalin. Mam silnik AVF.

P.S.

No i sprawdziłem. Okazało się, że mam EGR walnięty i to zarówno membrana recyrkulacji jak i od gaszenia. Na razie zaślepione węże i podciśnienie wynosi -0,77bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...