Skocz do zawartości

jarkos

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarkos

Informacje

  • Imię
    JarkoS
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jarkos

  1. Otóż właśnie przed chwilą schowałem sprawny samochód do garażu i jestem mega zaskoczony tym co trzeba było zrobić. Objawy były następujące. Na wolnych obrotach szarpało strasznie silnikiem i to tym bardziej im bardziej był nagrzany silnik. Przy przyspieszeniach na 6 biegu też go dusiło i szarpało. Aby nie zakopać się od razu w kosztach remontu wtrysków postanowiłem zastosować płukanie ich preparatem TEC2000. Jak to zrobić można znaleźć w sieci. Ja musiałem zużyć prawie dwie butelki, aby osiągnąć akceptowalny efekt. Obecnie silnik pracuje stabilnie. Pewnie za pól roku znów skontroluję wartości i może trzeba będzie powtórzyć transfuzję pompowtryskom. Załączam wyniki przed i po płukaniu. Na szczęście przepowiednie kolegów nie sprawdziły się.
  2. Witam. O jakiegoś czasu coraz bardziej szarpie silnikiem zwłaszcza na wolnych obrotach. Postanowiłem pomierzyć co jest w silniku. Wyniki są przerażające. Grupy Wolne obroty 001 882/min 6,0 mg/str 6,6 CF 85,5 stC 004 861/min 0,0 ATDC 7,1CF 2,2 CF 007 68,8stC 0,0% 28,8 stC 86,5 stC 013 -0,64 mg/str -0,40 mg/str- 2,19 mg/str 2,99 mg/str 018 0,0 0,0 0,0 0,0 023 -5,0 10,0 3,0 -54,0 2000 obrotów/min 001 2079/min 5,8 mg/str 5,1 CF 89,1 stC 023 -14,0 -2,0 -13,0 -85,0 3000 obrotów/min 001 3100/min 7,7 mg/str 2,0 CF 90,9 stC 023 -10,0 2,0 -22,0 -87,0 Czwarty cylinder odjechał zupełnie, poza granicę 2.8. Wymieniłem filtr paliwa trochę ponad roczny. Zmniejszyło korekcje minimalnie. Czy mycie TEC2000 czy podobnym środkiem może coś dać czy szukać dobrego speca?
  3. Ładowanie jest ok. Jak bardzo stary kupiłem to nie wiadomo. Fakt jest taki, że po 2 latach miał 30% pojemności. Na poprzednim jeździłem latami tylko czasem w zimie doładowałem. Styl ani charakter jazdy się nie zmienił.
  4. No to śpię spokojnie. Dzięki. Dodam jeszcze że akumulator, który wymieniłem to Centra Futura. Nie wytrzymała 3 lat. Poprzednio miałem taki sam i był 7 lat więc kupiłem. Teraz to nie to samo. Odradzam Centrę. Kupiłem Barum. Zobaczymy.
  5. Witam. Rano podczas zapalania zdechł akumulator i zaszalał samochód podczas rozruchu. Jak podładowałem akumulator to okazało się, że wskaźnik paliwa jest pełny (i to prawda), a dystans km spadł z 950km do 640km. Można go jakoś nawrócić? Kupiłem nowy AKU i był odłączony ok. 15 minut. Nie pomogło. Czy czekanie i jazda do wyczerpania paliwa wyrówna to potem przy kolejnym tankowaniu?
  6. No i się wyjaśniło. Grucha na turbo miała wadę i przeregulowała. Turbo naprawione na gwarancji.
  7. Witam. Mam prośbę o rzucenie okiem na logi i słowa komentarza. Sytuacja jest następująca: Audi A4 B6 1,9 130kM silnik AVF. EGR zaślepiony od 6 lat. Przebieg 210 tys. km. Przyszedł czas na wymianę rozrządu i mechanik rozebrał pas przedni i zrobił co trzeba. Trzeba przyznać, że bardzo fachowo bo byłem przy tym. Z racji tego, że był dostęp i przebiegu auta, a turbina już zaczynała pogwizdywać w dwóch punktach ok. 1800obr. to postanowiłem od razu ją dać do regeneracji. Wszystkie węże, intercooler, kolektory i co było brudne wymyte na błysk. Olej zalany nowy. Montaż turbiny. Obecnie zrobione na niej 300km, ale już po 50km słychać było gwizdy głośniejsze niż przed regeneracją. Sprawdziłem N75 i ładnie otwiera turbo, ale już na postoju jak dodam gazu lekko to gwizda głośno. Podczas robienia logów dynamicznych wywalało błąd przeładowania i przechodził w tryb awaryjny dlatego logi dynamiczne czasem kończą się przed czasem. Auto przed remontem miało kopa, na 6 biegu pod górkę darło, ale bałem się turbo z racji przebiegu i odgłosów pogwizdywania. Statyczny: Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html Dynamiczny: Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html Basic settings: Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html
  8. Witam. Spotkał się ktoś z tym? Przy zamykaniu lub otwieraniu z zamka kierowcy słychać bzyczenie. Na razie zamek działa, ale w innych zamkach jest tylko klik i przełącza. Co to może być? Przekaźnik, silnik?
  9. A ja się nie zgodzę z Twoją opinią bo miałem taki komplet i o ile zimny lub lekko ciepły "czytaj normalna jazda" daje radę o tyle przy szybkiej jeździe i wyhamowaniu z kilka razy z 200 na godzinę można wyrzucić ten zestaw na śmietnik z resztą leży to u mnie w garażu bo jeszcze nie zdążyłem wywalić. Tarcze dodatkowo były nawiercane nie dość że się przebarwiły to jeszcze skrzywiły nie do naprawy. Trzy miesięczny zestaw poszedł na śmietnik. Rozgrzane klocki miały problem z zatrzymaniem (stojącego) automatu zjeżdżającego z górki... prawie nic nie hamowały Tak że kolego ciesz się nim bo jest fajny za rozsądne pieniądze ale nie przy dużych temperaturach... No to sam sobie strzeliłeś w kolano. To chyba oczywiste, że nie do takiej jazdy jak twoja. Ani tarcze, ani klocki, ani zaciski. Ja jeżdżę normalnie. U mnie tarcze nie służą do oświetlania drogi. Są tylko ciepłe nawet na autostradzie. Nie jestem emerytem ani również Frogiem czy samobójcą bez względu na kraj i drogi. Póki co jestem zadowolony. Jak się coś zmieni to też napiszę, aby inni wiedzieli. Po to jest forum.
  10. Witam. Jestem po wymianie i dotarciu hamulców przód i tył. Oto moje wnioski. Przód tarcze Zimmermann Standard Coat Z, klocki Galfer Sport FDT 1055 Tył Tarcze i klocki Zimmermann. I teraz wiem, że mimo wielu opinii, że A4 B6 mają standardowo liche hamulce i trzeba robić swapa to nie do końca się zgodzę. Teraz po dotarciu auto zaczęło porządnie hamować. Nie boję się, że wjadę komuś w D.... Zimne czy ciepłe nie ma różnicy. Wcześniej były TRW z przodu, z tyłu nie wiem. Dziękuję za wcześniejsze pomocne rady.
  11. To powinno być to. http://www.directupload.net/file/d/4034/vcvdy6dn_pdf.htm
  12. witam. Jaka jest różnica w tarczach Ferodo między DDF1709 a DDF1232 ? Ja nie widzę żadnej. Obie są zamiennikiem do 8E0 615 601 P. To które kupić? Kto mi da ofertę na komplet na tył?: tarcze DDF1709 klocki FDB1788
  13. Czy warto na tył zakładać coś lepszego czy nie ma sensu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...