dean86 0 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 jak w temacie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazio 0 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 witaj przed przekręceniem zapłonu musisz wcisnąć ten wystający kruciec, nastepnie przekręcasz zapłon i po chwili puszczasz krucuciec(włącznik) przy następnym przekręcaniu stacyjki powinien dźwięk zamilknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dean86 0 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 niestety nie pomogło... próbowałem kilka razy i nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 jak przekrecisz zaplon i zaczyna piszczec, to wtedy wciskasz ten bolec na kilka sekund... poprobuj pare razy, w koncu sie uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 tylko jak piszczy. nie jak jest wyłączony:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 U mnie tez piszczy za kazdym razem. ale w sumie juz mnie to nie denerwuje:wink: tez próbowałem przytrzymac i nie pomagało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Przed wlaczeniem zaplonu trzymasz guzik caly czas wskaznik zrobi open ceremony dalej ejego nie puszczesz potem wylaczasz zaplon puszczasz guzik i po problemie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dean86 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 wszystko działa okazało się ze było źle podłączone nie było stałego + dzięki za rady wie ktoś może jeszcze czemu w czujniku ciśnienia doładowania są 2 takie same wiązki 2 podciśnienia jak jest tylko jedno wyjście na ten konektor w zegarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się