Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 1,9 TDI Avant


zychu1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam kilka pytań Dziś bawiłem sie i odkręcałem turbo:kox: prawdopodobnie do regeneracji lecz musiałem odkręcić wraz z kolektorem a co za tym idzie musiałem tak jakby 2 kolektor :facepalm:co się łączy z intercoolerem . I wszystkie kanaly są grzecznie mówiąc zaj...ban..e:naughty: olejem. Czym to wyczyścić. Jakiś sposób ???? i czy sprawia to że auto jest słabsze ??? Prosze o odpowiedz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawić ze jest słabsze ale po czyszczeniu nie oczekuj rakiety:wink:

Nafta do środka i podpalasz inaczej zajeździsz się z tym nagarem.Potem szmatka i jazda.

Zastanów się nad sprawdzeniem EGR-u ewentualnie podziękowania mu inaczej Twoja robota pójdzie na marne.

Kolektory te nazywają się ssący(ten właśnie od IC)i wydechowy ten co jest do turbo przykręcony:wink:

Jak oddajesz turbo na regenerację zostaw sobie górne zamocowanie przewodu olejowego tak na wszelki wypadek,obowiązkowo nowe uszczelki turbo i kolektorów i zapoznaj się z tym jak podłączysz turbo jaknależy odpalić auto,gostek od regeneracji pewnie wie o czym mowie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzę EGR-a. Jak coś znajdę na forum jak odpalać ????? Wole ludzią na słowo nie ufać a tak to sobie postudiuje lektorkę. Jak by się dało link. Ja śmigam dalej psuć :naughty:. a i myślę wężyki pozmieniać tylko takie pytanko dawać takie jak tam były plastikowe czy coś takiego, czy gumowe ???? I jaki rozmiar ??? bo ja mam sztukowane niektóre :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę hardkor jesteś:decayed:

Silikony wal,kup po metrze 3 i 4 mm.Ja brałem od FMIC i polecam.

Odpalasz w ten sposób żeby nie zapalić:grin:Po prostu odłącz bezp od pompy albo coś innego(ja mam odcięcie zapłonu to miałem inaczej)i krecisz go na rozruszniku z 5-6 razy po 3 sek,tak żeby turbo dostało olej następnie odpalasz normalnie cała mecyja.

Dużo ludzi tak nie robi a skutki są duuuuuuuuże:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-czyszczenie-wymiana-kolektora-ssacego-82934/

Zalewasz turbo olejem żeby uniknąć "suchego startu" kręcąc jednocześnie wirnikiem . Po odcięciu zasilania/zapłonu zakręć rozrusznikiem aby wytworzyć ciśnienie w układzie smarowania. Po uruchomieniu silnika pozostaw go na biegu jałowym dopóki świeci się lampka ciśnienia oleju na tablicy wskaźników; gdy zgaśnie lampka kontrolna osiągnięte zostanie pełne ciśnienie oleju, a wtedy możesz jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtam właśnie skończyłem naprawę Turbo założyłem nowe podciśnienia itp. I pojechałem zrobić logi. I jak dochodziło do 100km/h miałem delikatne dławienie i potem przy 120. Jakieś pomysły ???? Moge wkleić logi tylko potrzebuje generator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ proszę Cię bardzo :banan:http:///vaglog.rtnet.pl/ :banan:

---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

A tak swoja drogą , porozkminiałem to może przez paliwo sami wiemy jak to jest :D Więc jakieś brudy może są w baku albo sitko w pompie się przytkało .:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na GG Cie nie ma więc tu spytam . Kiedy chcesz? , można jutro bo będzie okazja :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...