Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize, podejrzewany brak mocy/uszkodzona przeplywka


zlkwow

Rekomendowane odpowiedzi

BASIC:

Log (0 - 011)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

STATYCZNE:

Log (0 - 023)

Log (1 - 004)

Log (2 - 013)

Log (3 - 001)

Log (4 - 007)

Log (5 - 003)

Log (6 - 000)

DYNAMICZNE:

Log (0 - 011)

Log (1 - 004)

Log (2 - 001)

Log (3 - 000)

Log (4 - 003)

Log (5 - 008)

Log (6 - 010)

Auto kilka razy wpadlo w awaryjny. Ostatnio na warsztacie kasowali mi bład przeplywki.

Mysle że logi i wasza pomoc rozwiaże zagwostke.

Pozdrawiam Audi A4 B6 1.9 AVF

---------- Post dopisany at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ----------

Zapomniałem dodać, wg. VAGa auto mimo kilku sprintow pod obciążeniem nie osiągnęło 90 stopni, czyżby termostat?

Choć słyszałem ostatnio teorie, nie wiem czy nie z palca wyssana ze audi trzyma mniejsza temperaturę.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta fura ciagnie jak przeciag - wiec w czym problem. Sprawdz wtyczke do przepływomierza.

Faktycznie termostat nie pracuje najlepiej.

Kąt synchro mozna by ustawic blizej "0".

Reszta OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli termostat jednoznacznie do wymiany?

A jak interpretować to chwilowe przeładowania w okolicach 2tys? W normie?

Jak się ma sprawa s pompkami?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli termostat jednoznacznie do wymiany?

Raczej...

A jak interpretować to chwilowe przeładowania w okolicach 2tys? W normie?

Jak się ma sprawa s pompkami?

Reszta OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jest do poprawy. W dynamicznym 004 osiąga różne wartości, a tak na dobrą sprawę powinien mieć stałą, jedną wartość ewentualnie zmieniać się o minimalnie możliwą wartość. Przerabiałem to w swoim aucie. Koleś niby dobrze ustawił mi rozrząd, ale gdy się przejechałem wartości zmieniały się wraz ze wzrostem obrotów. Przed wymianą na starym rozrządzie czy to na biegu jałowym czy też podczas próby dynamicznej kąt ani drgnął.

Co do temperatury to ktoś naopowiadał Tobie bajek. Wymieniałem dwa razy termostat i przy obecnych warunkach pogodowych gdy już płyn się zagrzeje do tych 90C trzyma ładnie temperaturę podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...