Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów.


Matyss88

Rekomendowane odpowiedzi

pgt ma rację zasysa lewe powietrze,zerknij odcinek przepływka ->turbo i wąż od odmy, Sprawdź filtr powietrza czy nie jest zabetonowany. Jeżeli nie to podmień przepływkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to lewe powietrze jest najmniej prawdopodobne ale sprawdzić czy rura dolotowa nie jest obluzowana na łączeniu z turbo nie zaszkodzi, obejmy po dokręcać w całym dolocie nie zaszkodzi

filtr powietrza wymień jak dawno nie wymieniałeś

podmiana przepływki upewniła by nas czy masz do wywalenia katalizator, czy przepływka ok i układ podciśnienia, jak nie masz skąd pożyczyć przepływki zacznij od wywalenia kata, wskazane jest od razu nową plecionkę wstawić bo stara z pewnością już straciła właściwości, możesz wstawić coś tego typu Katalizator tłumik AUDI A4/A6 VW PASSAT 19TDI AFN (3393314109) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem układ dolotowy i nie znalazłem nieszczelności ale mogłem też coś przeoczyć, dziś podmieniłem przepływomierz od znajomego z klubu który ma na pewno swój dobry, a moja audi na nim chodziła nawet gorzej. Czy ktoś ma może pomysł co może być jeszcze przyczyną spadku mocy? Czy może to być jakiś wadliwy czujnik? Mam nadzieje ze turbo nie pada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a logi na innej przepłwyce gdzie?

co ja napisałem wyżej?

lepiej jedz do mechanika bo widać nie umiesz czytać ze zrozumieniem...a bez tego to szkoda mojego i innych czasu dla ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logów na innej przepływce nie zrobiłem bo nie mam do tego sprzętu (pierwsze logi były robione przez mechanika który jednoznacznie nie był w stanie określić dokładnie co może być przyczyną spadku mocy) dlatego piszę tutaj i proszę o pomoc.

Czytać ze zrozumieniem potrafię zauważ, że w Twojej wiadomości nie ma słowa o podpinaniu auta pod VAGa na innej przepływce, to na pewno jest najlepszym rozwiązaniem jednak jak wspomniałem nie miałem takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabla nie podpiąłeś trudno, ale odp że nie było poprawy od biedy wystarczy

ja w swojej wypowiedzi dałem pomysły wiec po co potem pytasz o nie kolejny raz? ja piszę sobie na wiatr? tak wiele napisałem i do każdej wypowiedzi powinieneś się ustosunkować, odpisać na każdą, mam rozumieć że zrobiłeś wszytko co tam napisałem? jak ktoś czyta ze zrozumieniem to potem odpisuje na pytania i poruszane zagadnienia a nie pyta jakie ma ktoś pomysły pomimo że pomysły już ma napisane, liczy się konkretna odpowiedz bo bez tego to przez internet co najwyżej można powróżyć i po spinać się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator wycięty, jest przelot, wężyki podciśnienia oraz układ dolotowy był sprawdzany 2 razy nie udało się znaleźć żadnych nieszczelności, opaski wszystkie podokręcane, filtr powietrza był wymieniany początkiem lipca wraz z resztą filtrów. I nie ma się co spinać bo to nie miejsce na takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o taką odp chodziło

czyli w miejsce kata wstawiona rurka czy coś innego? może jakaś strumienice lub tłumik przelotowy? chodzi by jak najmniejsze stawiało to opory

musisz zrobić komplet logów bo teraz można tylko w ciemno zacząć strzelać co zrobić, to co jest najbardziej prawdopodobne sprawdziłeś i według mnie coś przegapiłeś ale do puki nie zobaczę kompletu logów pewności nie mam

przepływka mierzy mało, przez co turbina ma mniej spalin ale to nie musi być główny powód bo sterowanie podciśnieniem też może nie domagać albo wydech niedrożny, dawka jałowa może jest bardzo mała

czemu ten jeden log był na 4 biegu, na 3 biegu wystarczy

w ciemno możesz wyczyścić a dokładnie wypalić kolektor ssący i wyskrobać wloty w głowicy przy zamkniętych zaworach, wyczyścić siateczki w przepływce, tyko nie czyść elementu pomiarowego bo jest delikatny i czyszczenie może go zepsuć, w ciemno możesz odłączyć wężyki od n18 i pozatykać je oraz wsadzić zaślepkę miedzy zaworem egr a kolektorem ssącym albo rurką a zaworem, na próbę to wystarczy docięta z puszki blaszka po piwie, no i dobrze było by jeszcze inna przepływkę dorwać bo może ta pożyczona była w takim samym stanie agonii jak twoja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejsce katalizatora jest wspawana rura o takiej samej średnicy jak wydech. Możliwe, że coś przegapiłem dlatego będę jeszcze wymieniła wężyki podciśnienia na sylikonowe, co do logów na 4 biegu to po prostu mechanik mówił żeby od razu przerzucić z 2 na 4 i potem gaz do spodu.

W takim razie w sobotę zabiorę się za czyszczenie kolektora i resztę rzeczy. Postaram się jeszcze kogoś dorwać z inną przepływką. Tylko pytanie czy AVG jest taka sama jak w AFN? Bo tu u mnie to pełno AFNów a z AVG to jest nas dwóch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspawana rura nie jest czasem przysłonięta lub jakoś zakrzywiona lub zagięta? chodzi czy przelot spalin nie natrafia na oór w wydechu, może masz gdzieś zagięty skrzywiony wydech?

tylko nie sylikonowe, kup gumowe czarne jak najsztywniejsze i takie by ciasno wchodziły, mogą być takie w oplocie choć ten oplot z czasem odkleja się i docinasz by było wszystko na styk, nie robisz dłuższych wężyków niż potrzeba, im mniejsza pojemność układu tym lepiej, przy okazji tego zabiegu przedmuchaj n75, n18, gumowy korpus w grodzi po zdjęciu zaślepki zielonej z drugiego króćca i sprać ustami zaworek zwrotny biało czarny i akumulator podciśnienia czy szczelny(czarna kula koło n75)

masz przepływkę bosch i tylko to się liczy, od 98r w każdym 1.9TDI 90 i 110km był bosch taki jak u ciebie, w 97r. czasem spotka się bosch a czasem perburg, kwestia kiedy było auto wyprodukowany i kiedy była pierwsza rejestracja

do wypalanie kolektora dobrze mieć takie coś ** PALNIK GAZOWY DO LUTOWANIA LUTOWNICA 3 DYSZE ** (3446028306) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. no i butle z gazem, można kupić też takie mini palniki albo wlewasz coś palnego i podpalasz, kolektor się nagrzeje i osad wyschnie i zacznie się kruszyć, nie próbuj czyścić jakąś chemią bo zejdzie ci 3 dni a ręce 2 tygodnie nie domyjesz, no i potem nowa uszczelka nie zaszkodzi kolektor-głowica no i śruby dokręcasz 10Nm czyli nie mocno, a wloty w głowicy scyzorykiem wyskrobujesz osad ile się da, tylko nie porysuj trzonka zaworu i zwróć uwagę czy zawór jest zamknięty, bo po wyskrobaniu dmuchasz w niego kompresorem i cały osad wyleci, potem przekręcasz kluczem wał lub na 5 biegu do przodu auto aż kolejny zawór się zamknie by można było wyskrobać osad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy AVG jest taka sama jak w AFN? Bo tu u mnie to pełno AFNów a z AVG to jest nas dwóch.

jest dokładnie taka sama więc śmiało możesz podmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...