wasand
Pasjonat-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wasand
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Kobyłka
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia wasand
0
Reputacja
-
Termostat słaby lub auto nie dogrzane. Widać auto po programie. Spore doładowanie jak na taką dawkę paliwa, chyba, że są większe wtryski. Geometria zawiesza się/ lub słabe podciśnienie (raczej geometria bo egr pracuje) I wtrysk nr 2 spora korekcja - może lać Logi powinny być zrobione pojedynczo nie po 2 grupy - za małe próbkowanie. tak pobieżnie patrząc
-
Przeczytaj tytuł raz jeszcze ;/
-
Czy opór sprężyny jest wyczuwalny ? ja bym sprawdził : -Podmień n75 -Przybrudzona zm. geometria nie wraca na miejsce (sprawdź czy ręką nie da się troche jej ruszyć) -albo sprężyna pękła w gruszcze, w kolejności jak wyżej
-
Wymieniałeś sprężarkę lub ktoś grzebał przy sztandze ?Jeżeli nie to zerknij jak działa czy sprężyna odbija itd. Jeżeli grzebałeś to trzeba ją wydłużyć o obrót może 1,5 i zlogować raz jeszcze.
-
Mamy wróżyć i strzelać, a ty wymieniasz po kolei czy jak ? jeżeli w temp 5-15*C to świece mają marny w tym udział. Zaczynają grzać poniżej 5. Zrób komplet logów. Chociaż statyczne + gr 7 przed odpaleniem. Zamieść w odpowiednim dziale i wrzuć link.
-
jeszcze logi z przepływki dorzuć.
-
GAlletto lub Mpps poczytaj najpierw z jakim ryzykiem się to wiąże. Klony są wykonane w różnej jakości.
-
Podmień N75 z EGR, rusz zmienną geometrią czy nie stoi.
-
jedź do kogoś myślę, że wgra serię w cenie kabla(klona)
-
czy od mandatu z fotoradaru da rade sie odwołac?
wasand odpowiedział(a) na xXPiotrekXx19 temat w Na Każdy Temat
Jak nie płacić mandatów za zdjęcia z fotoradarów | Super Nowości Mandaty z fotoradarw. Jak unikn pacenia? - WPROST mam nadzieję, że coś pomoże -
pgt ma rację zasysa lewe powietrze,zerknij odcinek przepływka ->turbo i wąż od odmy, Sprawdź filtr powietrza czy nie jest zabetonowany. Jeżeli nie to podmień przepływkę.
-
Nie gdybaj tylko zastosuj się do powyższej informacji.
-
Nie mogę otworzyć linku.
-
Lub są źle ustawione.
-
Jeżeli ten czujnik jest taki sam lub podobny jak w B5 ,a prawdopodobnie inaczej nie jest, to jest to zwykły stykowy czujnik, więc jak może nie działać ? Czy na biegu jałowym też tak jest czy obr. opadają szybciej. Jeżeli na jałowym opadają szybciej to tak powinno być moim zdaniem - obr nie spadną tak nisko/mniejsze szarpnięcie przy zmianie biegu. Ale może ktoś kto ma B6 niech się wypowie.