Skocz do zawartości

Dave J.

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dave J.

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Nisko - Braniewo

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

589 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dave J.

0

Reputacja

  1. Można mieć chińczyka bez loadera, limitu Vin, ale śmiga tylko po Angielsku. Do wersji polskiej dalej Loader potrzebny.
  2. Odświeżam temat, jest różnica w pinach pomiędzy modułem AFS a LWR? Wsadziłem lampy bez AFS i chcąc pozbyć się błędu muszę wymienić moduł na LWR. Wtyk jest delikatnie inny i zastanawiam się czy wystarczy "dorzeźbić" moduł by wtyczka z AFS weszła czy kupić nową wtyczkę i ją przepinować. Dzięki pozdrawiam.
  3. Witam. Zbieram informacje o potrzebnych gratach do przejścia na MMI 3g+. Z tego co ustaliłem do tej pory wymienia się: Main Unit - 4E0 035 670 B (z kartą SIM, nie wiem czy to na pewno 3g+, czy może zwykłe 3g...) Wyświetlacz - 4F0 919 604 Gateway - 4F0 907 468 - problem, nie wiem jaką literkę powinien mieć by ogarnąć 3g, dużo tego, / B / D /E / F / G / K /M / N / - obstawiam te k / m / n ale nie mam pewności. Panel klimatyzacji - 4F1 820 043 AL - jak zostanie mój z przedlifta to chyba nie będzie wyświetlanych info na wyświetlaczu. Tuner FM - 4F0 035 056 B Panel sterujący MMI - 4F1 911 611M Jeżeli jeszcze czegoś brakuje proszę o info. Fajnie by było, gdybyście potwierdzili numery Gateway i climatronika. Jeżeli chodzi o kablologie... orientujecie się czy trzeba wybebeszać połowę auta, czy może większość kabli ze starej 2gh podejdzie? Pozdrawiam.
  4. Jakieś kodowanie do przywrócenia ustawień fabrycznych, cokolwiek?
  5. Cześć. Po renowacji lamp od i ponownym ich podłączeniu do auta soczewka lewej lampy rozjechała się mocno w prawo (patrzy teraz w bok i to mocno). Próbowałem zrobić adaptację. Problem w tym że jak robię adaptacje to soczewka nie wraca do środka, manualne ustawienie jej pokrętłami nie daje żadnego efektu (ani w lewo ani w prawo). Nie mam pojęcia co mam z tym zrobić. Po odłączeniu lampy od auta i ponownym podpięciu lampa robi selftest, gdzie ładnie chodzi góra dół, ale jak chce na boki to o coś tam haczy nie wiem, słychać że chwile silniczek walczy. Co to może być? Jak się z tym uporać?
  6. Nisko - Stalowa Wola, mogę pomóc
  7. Lampy idą w przyszłym tygodniu do Gwertego na renowację. Jak wrócą składam wszystko do kupy Lampki wróciły. Gwerty wymienił projektor, a ja pomalowałem środek na czarno (był taki grafitowy), osłonki chromowe wokół soczewki i odbłyśnika z dziennych też na czarno, i włożyłem wkłady z polifta tez pomalowane na czarno. Wg mnie wygląda całkiem spoko
  8. Modów ciąg dalszy. Po wyrzeźbieniu aluminiowych radiatorów do wkładów z polifta, dają sie ładnie złożyć. Lutowanie ledów: Filmik z efektem działania :
  9. Koledzy potrzebuję kontakt do kolegi Gwerty. Jeśli ktoś posiada prosiłbym o PW. @Edit Omg kolega podał nr w podpisie sorka.
  10. Przy Quattro ważne jest, aby średnica kół przód/tył była tej samej wielkości. Zaleca się rotację opon między osiami po sezonie by się równo ścierały. Szerokość nie robi różnicy.
  11. Polecam Valvoline SynPower XL-III C3 5w30 "VW Standard 50400/50700* (can be used where VW 50101, 50200, 50301, 50500, 50300, 50600, 50601 are specified)" Specyfikacja: http://www.valvolineeurope.com/uploadedFiles/7331.pdf Fabryka sugerowała 5w30 i taki leję. Koledzy radzą 5w40 hmm...
  12. Dave J.

    Audi A6 C7 by 7ups

    On na tej glebie przecież nie jeździ. Ta na zdjęciu pokazana to raczej max na jaki może teraz go sobie opuścić wykorzystując Airride, a zakres możliwości ustawienia go ma raczej DUŻY Gratuluję autka. Zazdroszczę! Ile pracy... masakra. Felgi może w "gun metal" by tak nie ginęły, a nadal byłoby ciemno
  13. Piękna Za ściemnioną szybę boczną przednią nikt problemów nie robił?
  14. Mam już kilka zaległości do opisania 18.03.2017 r. Dotarły do mnie zakupione 20" roleczki z Q5 wersja speedline. Do tego oponki i springi Eibach -30mm. 23.03.2017 r. Zamontowane springi. Autko całkiem nieźle usiadło. Następny mod to lampy. Załatwiłem już sterownik kierunków "flow", wkłady od polifta też juz mam. Teraz tylko musze polutować wszystko, zapakować w jakieś pudła i zrobić sensowne konektory by można było szybko powrócić do serii 24.03.2017 r. Rolki na aucie: Za dnia zrobię lepsze fotki.
  15. Panowie po 3 latach nic nie robienia, po kilku nieprzyjemnościach z początkową eksploatacją wracam do realizacji planów. Potrzebuje porady odnośnie felgi. Upatrzyłem piękne rolki od a5. Waham się tylko czy się zmieści w obrysie auta. Felga ma 19" 8J i et 26! Po kalkulacjach daje to wysuniętą o 25mm felgę niż mam te teraz (standard 16" 7,5J et 45). Chce założyć do nich oponki 225/40/19 i springi Eibach -30mm. koło w nadkolu się zmieści na 100%, ale czy nie będzie wystawać poza obrys auta? Wolałbym nie stracić dowodu na kontroli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...